Gronkowiec?

11. Data: 2009-12-29 16:56:46

Temat: Re: Gronkowiec?
Od: 3P <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-12-2009 o 00:23:13 Zygmunt M. Zarzecki
<z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
a.com> napisał(a):

> Czyraki to takie żółtawe zgrubienie otoczone zaczerwieniem skóry, które
> ma w środku rdzeń. Dotykanie samego ogniska zapalnego sprawia ból.
> Nacięcie wysterylizowanym narzędziem załatwia sprawę.
> Pamiętam, że samo nacięcie i wypłynięcie ropy razem z tym rdzeniem
> (torebka włosowa w stanie zapalenia?) dawało potężną ulgę.
>
> Zacznij zmywać twarz spirytusem salicylowym na waciku, dwa razy
> dziennie, przez tydzień. Powinno zacząć ustępować. Oczywiście wizyta u
> lekarza wskazana i zmiana diety oraz bardziej higieniczne życie.
>
> Na czyraka dawno temu mówiono, że to choroba brudu.

> [...]

Lekarz powiedział, że to nie czyrak. Na pytanie, czy nie powinniśmy
poszukać jakiejś przyczyny problemów nie odpowiedział.

Dostałem Tetralysal, który zawsze dobrze działał (a może to samo
przechodzi, bo dzisiaj to coś już mi pękło samo zanim dotarłem do lekarza).

Postanowiłem kupić liść oliwny (słaba odporność, cały czas biały język),
tabletki na bazie drożdży.
Będę jadł więcej owoców i warzyw, bo moje odżywianie było bardzo w nie
ubogie. Gdzieś chyba czytałem, że kawy nie powinienem pić, a piłem 3-4
dziennie.
Ograniczę do maks 1 dziennie jak już nie będę dawał rady bez.

Czy mógłbym poprosić o jakieś sugestie odnośnie diety? Czy stres, i nie
wysypianie się może mieć wpływ na skórę?

12. Data: 2009-12-31 02:38:11

Od: "tomek wilicki" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

3P <n...@s...pl> napisał(a):

> Dzień dobry.
>
> Od ok 5 lat borykam się z problemem nacieków podskórnych,

no, 5 lat. Teraz pozostaje odpowiedzieć sobie na pytanie, CO zmieniło się 5
lat temu. Od 5 lat leci Ci w dół odporność, nie jest to na pewno wina jakiegoś
tajemniczego zakażenia magiczną bakterią, tylko kompletnie rozregulowanego
organizmu.

Przez internet nie da się zdiagnozować co to może być, na polskich lekarzy też
nie ma co liczyć (czego doświadczyłeś na własnej skórze), jak podeślesz listę
wszystkich objawów jakie masz, do tego wszystko co Cię odróżnia od otoczenia
(np unikanie słońca), będzie można spróbować coś podpowiedzieć, jakie badanie
zrobić.

Oczywiście wcale nie jest powiedziane, że to akurat obniżona odporność, ale
skoro ciągle masz infekcje, można w tym kierunku próbować. Podniesienie
odporności jeszcze nikomu nie zaszkodziło.

Dla przykładu - u mnie przyczyną problemów ze zdrowiem był głównie tryb życia
informatyka, siedzenie całymi dniami przed kompem i unikanie słońca, co w
konsekwencji doprowadziło do bardzo niskiego poziomu witaminy D. Lekarze nic
nie poradzili, przepisywali tylko leki maskujące objawy niedoboru, dopiero w
necie sprawdziłem listę objawów, wykonałem badanie potwierdzające, całe
leczenie to były witaminy za 5 zł.

13. Data: 2009-12-31 06:28:38

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy mógłbym poprosić o jakieś sugestie odnośnie diety? Czy stres, i nie
> wysypianie się może mieć wpływ na skórę?

Nie tylko na skórę.
Śpij więcej, więcej owoców, mniej stresu, więcej aktywności, więcej
sportów ekstremalnych.

zyga
--
--force --nodeps --all

14. Data: 2010-01-01 10:41:41

Od: "Krasnal Hałabała" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mógłbym poprosić o jakieś sugestie odnośnie diety? Czy stres, i nie
> wysypianie się może mieć wpływ na skórę?

Stres i ogólne nastawienie do życia objawia się stanem skóry.

15. Data: 2010-01-04 17:54:59

Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> szukaj wiadomości tego autora

> Od ok 5 lat borykam się z problemem nacieków podskórnych, które bardzo
> ciężko zlikwidować. Od ok roku zaczynają się wybijać na zewnątrz
> wydzielając ropę i krew. Są bardzo bolesne.

Mozna zrobic pobranie i posiew z tej wydzieliny. Jak siedzi tam gronkowiec
lub cos podobnego to wykaze. Chyba w wiekszosci laboratoriow takie cos
zrobia.

Fantom

Jakie badania wykonywać?
forum dobradieta.pl