Gronkowiec w szpitalu

1. Data: 2005-06-03 16:38:29

Temat: Gronkowiec w szpitalu
Od: Paweł D. <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
moja ciocia była w szpitalu w katowicach, na ginekologii, miałą jakieś
problemy kobiece i miałą operacje...

i po tym wydarzeniu cały czas źle sie czuła, wogołe było źle. po 2
tygodniach wylądowała na otrym dyżurze chirurgicznym, tam jej cała rope
usuwali.. okazało się że ma gronkowaca, musieli go w szczepić w czasie
oeracji w tym szpitalu ginekologicznym

mam pytaniue czy w takich wypadkach niema jakiś extra podejścia, na
zasadzie izolacji chorego...
ps. dotyczy to szpitala ginekologiczno położniczego.. tam się dzieci
rodzą.. a zarazili kobiete GRONKOWCEM...

co zrobić, jak przestrzec przed takim syf... w szpitalu... aż brakuje mi
słów, aby opisać to co może spotkać jakąś młodą kobiete która się tam
wybierze...

pozdr
Paweł

2. Data: 2005-06-03 17:06:15

Temat: Re: Gronkowiec w szpitalu
Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

>ps. dotyczy to szpitala ginekologiczno położniczego.. tam się dzieci
>rodzą.. a zarazili kobiete GRONKOWCEM...
'
wsrod moich znajomych ktorym w ostatnich czasach urodzily sie dzieci
mniej wiecej co drugie mialo problemy z gronkowcem w oczach :(
na dodatek jednej z matek nawet o tym nie powiedziano.. dopiero lekarz
rodzinny na wypisie ze szpitala wyczytal ze dziecko ma gronkowca i
dlatego ma przypisane kropelki

CanoE
_____________________________________
Time is on my side

3. Data: 2005-06-03 20:55:26

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł D." <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> co zrobić, jak przestrzec przed takim syf... w szpitalu... aż brakuje mi
> słów, aby opisać to co może spotkać jakąś młodą kobiete która się tam

Niestety szpital to siedlisko wszelkich bakterii i nie zawsze można zapobiec
zakażeniom.

Pozdr. Ewa

4. Data: 2005-06-04 07:14:53

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CanoE" <c...@n...lubie.spamu.org> napisał w wiadomości

> [...]
> na dodatek jednej z matek nawet o tym nie powiedziano.. dopiero lekarz
> rodzinny na wypisie ze szpitala wyczytal ze dziecko ma gronkowca i

:(((((((( w jakim miescie te szpitale? czym to sie dokladnie mozna zarazic -
lezac w szpitalnej poscieli, brudne narzedzia?

5. Data: 2005-06-04 07:16:40

Od: "latet" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na dodatek jednej z matek nawet o tym nie powiedziano.. dopiero lekarz
> rodzinny na wypisie ze szpitala wyczytal ze dziecko ma gronkowca i

No sorry, ale dlaczego pacjent nawet nie czyta swojego
wypisu ze szpitala???

latet

6. Data: 2005-06-04 09:40:22

Od: "medevacs" <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em> szukaj wiadomości tego autora

W news:d7rkhh$r7q$1@inews.gazeta.pl latet napisal(a):
> No sorry, ale dlaczego pacjent nawet nie czyta swojego
> wypisu ze szpitala???

a dlaczego lekarze tak bazgrola na wszelkich receptach, konsultacjach,
wypisach itp?

Poza tym to zasrany obowiazek powiedziec pacjentowi, ze jest na cos chory.

medevacs
//Otwierać! Kolęda! Mamy nakaz!//

7. Data: 2005-06-04 11:57:26

Od: "robkor" <robkor@ ------ kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zasadzie izolacji chorego...
> ps. dotyczy to szpitala ginekologiczno położniczego.. tam się dzieci
> rodzą.. a zarazili kobiete GRONKOWCEM...

30 % ludzi to nosiciele gronkowca złocistego . Być może Twoja ciocia również
go miała wcześniej a w sprzyjających warunkach ( osłabienie odporności przy
zabiegu ) doszło do takiego powikłania. Gronkowiec jest powszechnie
spotykany a bać się rzeba szczepów wieloopornych.

Pozdrawiam
robkor

8. Data: 2005-06-04 14:17:00

Od: "latet" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym to zasrany obowiazek powiedziec pacjentowi, ze jest na cos chory.

To prawda, ale ten obowiązek nie zwalnia pacjenta
z obowiązku przeczytania wypisu.

latet

9. Data: 2005-06-04 18:02:06

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 3 Jun 2005, Paweł D. wrote:

> mam pytaniue czy w takich wypadkach niema jakiś extra podejścia, na
> zasadzie izolacji chorego...

jesli sie wie, ze dany chory ma gronkowca. Czyli izoluje sie z chwila
postawienia rozpoznania.

Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz
http://www.am.torun.pl
PGP Key IDs: DH/DSS:0xF3EED8AF

10. Data: 2005-06-04 18:03:43

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 4 Jun 2005, latet wrote:

> No sorry, ale dlaczego pacjent nawet nie czyta swojego
> wypisu ze szpitala???

bardzo czesto nie czyta ...

P.
--