[wroc] Gronkowiec - autoszczepionka

1. Data: 2005-06-03 17:03:29

Temat: [wroc] Gronkowiec - autoszczepionka
Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie ile kosztuje autoszczepionka na s.aureus i gdzie mozna to
zrobic we Wroclawiu???

CanoE
_____________________________________
Time is on my side

2. Data: 2005-06-03 18:49:55

Temat: Re: [wroc] Gronkowiec - autoszczepionka
Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "CanoE" <c...@n...lubie.spamu.org> napisal w wiadomosci
> Czy ktos wie ile kosztuje autoszczepionka na s.aureus i gdzie mozna to
> zrobic we Wroclawiu???

Autoszczepionek we Wroclawiu juz nie robia. Gronkowce leczy sie Zakladzie
Immunologii Doswiadczalnej PAN. Dzwonisz i pytasz o laboratorium
bakteriofagowe. Tam Ci powiedza, co dalej.
Ola (bez gronkowca zlocistego w gardle)

3. Data: 2005-06-04 06:59:14

Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga" <ola@bla-bla_.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Immunologii Doswiadczalnej PAN. Dzwonisz i pytasz o laboratorium
> bakteriofagowe. Tam Ci powiedza, co dalej.

Prywatnie za kwotę ok. 250 zł (nie pamiętatam dokładnie) robią w Poznaniu.
Jeśli chcesz adres daj znać (też nie pamiętam - ale wiem gdzie szukać
;-)) ). Robiłem już dwa razy (dwoje dzieci) za drugim razem była mniej
skuteczna - walczyłem dodatkowymi metodami. Za pierwszym razem rewelacja -
wszystkie problemy jak ręką odjął.

Sławek

4. Data: 2005-06-04 08:39:24

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slav" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:d7rjpc$4m8> Prywatnie za kwotę ok. 250 zł (nie pamiętatam dokładnie)
> [...]
> Jeśli chcesz adres daj znać (też nie pamiętam - ale wiem gdzie szukać
> ;-)) ). Robiłem już dwa razy (dwoje dzieci) za drugim razem była mniej

Ja także miałam autoszczepionkę na gronkowca złocistego (wtedy jeszcze na
naszej AM robili) ale poprawa była czasowa. Po bakteriofagach gronkowiec
jest wspomnieniem, mimo że minęło już kilka lat - bakteriofagi go po prostu
zeżarły do końca ;-)
O.

5. Data: 2005-06-06 22:32:08

Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>;-)) ). Robiłem już dwa razy (dwoje dzieci) za drugim razem była mniej
>skuteczna - walczyłem dodatkowymi metodami. Za pierwszym razem rewelacja -

prosilabym o adres.. w google mi na razie niewiele znalazlo -
wlasciwie tylko ogolny opis metody i ze "gdzies" to w polsce robia -
czyli zero konkretow

PS. autoszczepionka byla laczona z terapia antybiotykowa? bo ponoc
czasem to cholerstwo sie oslabia antybiotykiem ...

CanoE
_____________________________________
Time is on my side

6. Data: 2005-06-07 17:23:39

Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CanoE" <c...@n...lubie.spamu.org> napisał w wiadomości

> [...]
>
> PS. autoszczepionka byla laczona z terapia antybiotykowa? bo ponoc
> czasem to cholerstwo sie oslabia antybiotykiem ...

Nie była łączona z antybiotykami.
Adres podam dziś wieczorem lub jutro.

Pozdrawiam

Sławek

7. Data: 2005-06-07 23:57:57

Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

>Adres podam dziś wieczorem lub jutro.

bede czekac cierpliwie ;)

CanoE
_____________________________________
Time is on my side

8. Data: 2005-06-08 18:47:37

Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bede czekac cierpliwie ;)
>

> CanoE
> _____________________________________

Cierpliwość bywa nagradzana ;-))))

Specjalistyczny gabinet mikrobiologi pediatrycznej
ul. Włodkowica 34
60-334 Poznań
tel. (0-61) 867-33-89
p. mgr Lilianna Jeżowa