Groszek

1. Data: 2000-05-27 16:30:33

Temat: Groszek
Od: "Beata S." <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry !

Poradzcie mi Drodzy Grupowicze jak przechowywać groszek zielony w otwartej
puszce, ze w lodowce to wiadomo, ale mi sie zaplesnial ?

pozdrawiam

~`~`~`~`~`~
Beata S.
~`~`~`~`~`~

1. Data: 2000-05-28 08:18:27

Temat: Re: Groszek
Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 27 May 2000, Beata S. wrote:

> Poradzcie mi Drodzy Grupowicze jak przechowywać groszek zielony w otwartej
> puszce, ze w lodowce to wiadomo, ale mi sie zaplesnial ?

Generalnie puszkowy groszek po otwarciu trzeba przesypać z puszki
do innego naczynia, nie wylewając oczywiście zalewy (słoik, miseczka
przykryta talerzem). Ja zwykle kupuję w małych puszkach (400 g) i
"wychodzi" mi najwyżej na drugi dzień.

Zuzanka
*:.
.' Małgorzata Krzyżaniak ..... z...@p...eu.org `.
http://www.venco.com.pl/~zuzanka/
Is there no difference between women and fire?

1. Data: 2000-05-29 11:23:47

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> w wiadomości
do grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.21.0005281016130.23753-100000@far
go.cgs.pl...

> [...]
> do innego naczynia, nie wylewając oczywiście zalewy (słoik, miseczka
> przykryta talerzem). Ja zwykle kupuję w małych puszkach (400 g) i

Generalnie cokolwiek z otwartej puszki nalezy przelozyc do innego naczynia,
jezeli zamierzamy to jeszcze kiedys zjesc.

Jader

1. Data: 2000-05-30 00:07:14

Od: l...@i...waw.pl (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 May 2000 13:23:47 +0200, "Jader" <j...@p...com.pl>
wrote:

>Generalnie cokolwiek z otwartej puszki nalezy przelozyc do innego naczynia,
>jezeli zamierzamy to jeszcze kiedys zjesc.

Generalnie to groszku z otwartej puszki nigdzie poza wlasnym
brzuszkiem przekladac nie ma sensu - w koncu male te puszki...

--
Darek

1. Data: 2000-05-30 15:50:11

Od: "Maxim Abramovich" <m...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Hi, Malgorzata!
Czasem dobrze groszek zamrozic razem z zalewa (nie w szklanym naczyniu!).
Maxim.

ekspres ciśnieniowy do kawy, ale jaki ??
wg Montignac zamiast ziemniaków
Co sie dzieje ze stekami?
Moze cos oryginalnego ?
Losos pieczony