ekspres ciśnieniowy do kawy, ale jaki ??

1. Data: 2000-05-27 11:59:49

Temat: ekspres ciśnieniowy do kawy, ale jaki ??
Od: Wojtek Cofała <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy
Doradźcie mi jaki najlepiej zakupić ekspres do parzenia espresso i cappuccino, i jaką

paryć w nim kawę ??

1. Data: 2000-05-27 15:26:57

Temat: Odp: ekspres ciśnieniowy do kawy, ale jaki ??
Od: "Elwood" <r...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek Cofała" <w...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Doradźcie mi jaki najlepiej zakupić ekspres do parzenia , i jaką parzyć w
nim kawę ??

Stary, najlepiej - espresso i cappuccino!
____________________
Elwood
ICQ# 60393191

1. Data: 2000-05-27 16:18:41

Temat: Re: ekspres ciśnieniowy do kawy, ale jaki ??
Od: "Dagmara" <a...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

"Wojtek Cofała" <w...@p...wp.pl> wrote in message
> Moi Drodzy
> Doradźcie mi jaki najlepiej zakupić ekspres do parzenia espresso i
cappuccino, i jaką
> paryć w nim kawę ??

Akurat pare dni temu toczyla sie dyskusja na ten temat.
Przeczytaj stare posty i znajdziesz odpowiedzi na
swoje pytania.

A w skrocie, polecam ekspres deLonghi a kawa - Lavazza.

Dagmara
http://www.casema.net/~afanas

wg Montignac zamiast ziemniaków
Co sie dzieje ze stekami?