Grotniki

21. Data: 2004-08-29 22:40:47

Temat: Re: Grotniki
Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marder" <a...@d...ci> napisał w wiadomości
news:1uut0kehwpzp2$.189ql5wj28lbq.dlg@40tude.net...

> Wypraszam sobie! Nie na samych pyrach, a na pyrach z gzikiem :P

Z czym ??

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

22. Data: 2004-08-29 23:25:50

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 30 Aug 2004 00:40:24 +0200, na pl.soc.inwalidzi, Jacek Kruszniewski
napisał(a):

> Znając tego hanysa ;P to nie uwierzy :-D
Pomimo wszystko jestem dobrej myśli :-P

Pozdrawiam
marder
--
Quod scimus, gutta est, ignoramus mare

23. Data: 2004-08-29 23:32:44

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 30 Aug 2004 00:40:47 +0200, na pl.soc.inwalidzi, Jacek Kruszniewski
napisał(a):

> Z czym ??

Ręce mi opadły... Wpadnij do Poznania, to wybierzemy się na pyry z gzikiem.
Ale narobiłeś mi smaka... Teraz zamiast do łóżka, pójdę do kuchni :-P

Pozdrawiam
marder
--
Nie chwal systemu przed pierwszym padem

24. Data: 2004-08-30 00:28:13

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"marder" <a...@d...ci> schrieb im Newsbeitrag

> Pomimo wszystko jestem dobrej myśli :-P

Zostawcie wiare w spokoju bo skonczy sie na scinaniu glow;-)
Zaden problem spotkac sie na:

http://gierki.wp.pl/online.game-poker.texas.holdem.u
p.html

i robimy turniej.
Z Arkiem jakos zawsze remisuje;-)

Z zadna pyra nie mialem jeszcze zaszczytu zagrac.

budrys
__________

25. Data: 2004-08-30 06:45:59

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Piekly :-)

Kolega mogl mnie podrzucic w sobote kolo 14.00 a pozniej odebrac wieczorem,
dzwonilem wtedy do Waldka ale czesc ludzi wyjezdzala na turniej billarda - i
nie wiedzialem kto zostaje :-( ot... i tak to sie rozmylo, poznym
popoludniem przyjechala rodzina i 2 butelki piwa ktore przygotowalem na
okazje wypilem z kuzynem - topiac w nim me smutki.

pozdr.
Arek

26. Data: 2004-08-30 07:54:03

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

algraf pisze w news:000901c48e5c$fbacae70$d4b7010a@aalde8e7h21i7u

> Kolega mogl mnie podrzucic w sobote kolo 14.00 a pozniej odebrac wieczorem,
> dzwonilem wtedy do Waldka ale czesc ludzi wyjezdzala na turniej billarda

Prawie nikt nie został. Kawalkadą samochodów blokowaliśmy ruch.
;> Trzeba było na turniej wpadać!

Na szczęście wszystko do nadrobienia, w planach następny zlot. ;-)

27. Data: 2004-08-30 17:22:02

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ręce mi opadły... Wpadnij do Poznania, to wybierzemy się na pyry z
gzikiem.
> Ale narobiłeś mi smaka... Teraz zamiast do łóżka, pójdę do kuchni :-P

Ale co to jest ??

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski
_______________________

28. Data: 2004-08-30 17:24:24

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski pisze w news:cgvnu3$eil$1@nemesis.news.tpi.pl

> Ale co to jest ??

Ja tam nie wiem, bo nie jadłam, ale coś mi się zdaje, że
ziemniaki w mundurkach z twarogiem. ;-)

Czy ktoś mi wreszcie powie, co to jest kopa i jak się ją robi??

29. Data: 2004-08-30 17:28:03

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca pisze w news:20040830192343.8C1E.ZIRAEL@NIESPODZIANKApoczta.
onet.pl

http://www.kafeteria.pl/bonappetit/przepisy/obiekt_i
nt.php?id_p=796

O, tutaj jest przepis na pyry z gzikiem. Brzmi smacznie, heh
chyba też zaraz pójdę do kuchni. ;-D

--
Pozdrowieństwa,
Scally-Google-Twoim-Przyjacielem ;-)

30. Data: 2004-08-30 18:02:53

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 30 Aug 2004 19:22:02 +0200, na pl.soc.inwalidzi, Jacek Kruszniewski
napisał(a):

> Ale co to jest ??
To symfonia smaku :->>
Pozdrawiam