żarcik

1. Data: 2004-08-24 07:39:44

Temat: żarcik
Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewna para w średnim wieku z północnej części USA zatęskniła w środku
mroźnej zimy do ciepła i zdecydowała się pojechać na dół, na Florydę i
mieszkać w tym hotelu, w którym spędziła noc poślubną 20 lat wcześniej.
Mąż miał dłuższy urlop i pojechał o dzień wcześniej. Po zameldowaniu się w
recepcji odkrył, że w pokoju jest komputer i postanowił wysłać maila do
żony. Niestety omylił się o jedną literę. Mail znalazł się w ten sposób w
Houston u wdowy po pastorze, która właśnie wróciła do domu z pogrzebu męża i
chciała sprawdzić, czy w poczcie elektronicznej są jakieś kondolencje od
rodziny i przyjaciół.

Jej syn znalazł ją zemdloną przed komputerem i przeczytał na ekranie:

Do: Moja ukochana żona

Temat: Jestem już na miejscu

Wiem, że jesteś zdziwiona otrzymaniem wiadomości ode mnie. Teraz mają tu
komputery i wolno wysłać maila do najbliższych. Właśnie zameldowałem się.
Wszystko jest przygotowane na Twoje przybycie jutro. Cieszę się na
spotkanie. Mam nadzieję, że Twoja podróż będzie równie bezproblemowa, jak
moja.

PS: Tu na dole jest naprawdę gorąco.

2. Data: 2004-08-25 06:03:59

Temat: Re: żarcik
Od: "cowboy" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

:)
Oby to była prawda, też bym kontaktował się z bliskimi.

Sylwia jesteśmy kwita --bez odbioru
Sylwia jesteśmy kwita --bez odbioru
Przepraszam wszystkich za zamieszanie
zwolnienia z abonamentu...