Laboga!

1. Data: 2004-08-23 14:00:42

Temat: Laboga!
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba już przyszedł najwyższy czas żeby "ustrzelić" trolla. Miarka jakby się
przebrała.
Troll zidentyfikowany jako "jolka jolka" vel "Gabi" występuje również jako
"jolka kur" . Inaczej mówiąc jest to jedna osoba, a korzystając z nieco
różnych nicków sieje zamęt na grupie czego zresztą nie ukrywa, bo wyraźnie
przyznaje że chodzi jej o to, by wywołać szeroką dyskusję i zamierzenie się
powiodło, bo wątki: "tepsa", a zwłaszcza: "Jolka Jolka" rozciągnęły się
niepomiernie.
Dewiacja wątku "Jolka Jolka" w kierunku dyskusji na temat udziału w
spotkaniu w Grotnikach wywołała reakcję obliczoną na kolejne podsycenie
dyskusji postem
" Ludzie co tu sie dzieje???????????????????". Niestety ten ostatni nie
wywołał już tak szerokiej reakcji.

Pani Gabi [vel "jolka jolka" vel "jolka kur"] a prawdopodobnie pani Gabriela
Daszkiewicz [dla mnie nazwisko takie sobie i nie sadzę by jego ujawnienie
mogło zaszkodzić komuś "wysoko postawionemu". Gdyby ktoś nazywał się np.
Kwaśniewski , to co innego, zagrożenie jest realne..., a tak to zwykła
konfabulacja] pisywała z IP kategorii C [ma znaczenie tylko w sieci LAN] nr
192.168.1.70 kiedy jej dostawca Internetu pochodził z Tarchomina. Teraz
kiedy połączenie z Internetem ma z CROWLEY DATA POLAND Sp. z o.o. ul. Stawki
2 00-193 Warszawa tel.: 22 8606960 ;
22 8606900 otrzymuje przydzielany dynamicznie adres lokalny kategorii B, a i
tak można stwierdzić na podstawie właściwości plików przesyłanych na grupę
wiadomości, że emitowane są one przez tę samą osobę.

A oto przykład bezczelnie prezentowanej obłudy:
We wiadomości: " Ludzie co tu sie dzieje???????????????????" nadanej Sun,
22 Aug 2004 20:11:31 +0000 (UTC) "jolka kur" utyskuje:
"Ludzie co tu sie dzieje wystarczy przez cały dzień nie włączać kompa a tu
takie numery, o kurde? Co tu jest grane?"

Tymczasem w tym samym dniu publikuje wiadomości:
Sun, 22 Aug 2004 07:58:16 +0000 (UTC) Re: jolka jolka Gabi
Sun, 22 Aug 2004 08:17:16 +0000 (UTC) Re: jolka jolka Gabi
Sun, 22 Aug 2004 08:13:52 +0000 (UTC) Re: jolka jolka Gabi
Sun, 22 Aug 2004 08:15:08 +0000 (UTC) Re: jolka jolka Gabi
Sun, 22 Aug 2004 14:06:50 +0000 (UTC) Re: Jolka Jolka
Sun, 22 Aug 2004 07:33:28 +0000 (UTC) Re: Jolka Jolka

Właściwie to nic mnie takie postępowanie nie obchodzi. Widywało się już
różne rzeczy. Trzeba tylko pani Gabrieli Daszkowskiej wiedzieć, że wysyłanie
wiadomości przez stronę www "gazety" nie pozwala na zachowanie anonimowości
i tym samym brojenie ile tylko wlezie bezkarnie. Takie rzeczy są możliwe
jeszcze za pośrednictwem niektórych serwerów rosyjskich albo
dalekowschodnich, które nic sobie nie robią z przestępczego wykorzystywania
Internetu i za pieniądze pozwalają na anonimowe wysyłanie wiadomości. W
Polsce już taki "numer" nie przejdzie.

Pani Gabriela Daszkowska nic a nic mnie nie obchodzi, ani też to co wyrabia.
Gorzej, że jako "jolka kur" parę miesięcy temu jako osoba "niedosłysząca"
nawiązała kontakt prywatny z Sylwią i wykorzystując ten kontakt, wyciągnęła
Sylwię na zwierzenia osobiste, a następnie jako "jolka jolka" powypisywała
na temat Sylwii stek bzdur, co spowodowało lawinę wypowiedzi w wątku "tepsa"
i "jolka jolka". Dla mnie jest to zwyczajna obrzydliwość. Z tego też powodu
nie dziwię się odruchowej reakcji Doroty. Sądzę też, że to co spotkało
Sylwię powinno stanowić przestrogę dla innych osób. Nie pozwalajmy sobie na
zbytnią otwartość wobec ludzi których nie poznaliśmy wystarczająco dobrze. W
tym miejscu chciałbym przytoczyć przekonania Pana Adama Pietrasiewicza na
temat "tykania". Mianowicie uważam, że lepiej jest zwracać się do kogoś
nieznajomego per "pan" niż bezceremonialnie "tykać" , bowiem istnieje pewna
kategoria ludzi, którzy kiedy jest się z nimi na "pan" zachowują się
poprawnie. Kiedy natomiast przejdzie się z nimi na "ty" uważają, że mają
prawo zwracać się do mnie per "ty kutasie" w imię [w ich mniemaniu dobrze
pojętej] zażyłości.

W jaki sposób doszedłem do wniosków podanych wyżej nie będę tłumaczył tym,
którzy nie znają podstaw analizy nagłówków wiadomości, natomiast tym którzy
je znają tłumaczyć niczego nie trzeba, jak będą chcieli to sami sobie
sprawdzą.

Na koniec jeszcze kilka uwag. Parę osób w sposób pewny uznało, że mamy do
czynienia z trollem. W związku z tym mam pytanie: Jeśli istota wątku
zmieniła się i mowa jest o Grotnikach, to dlaczego mając świadomość, co
znaczy "karmienie trolla" nadal ciągniecie zupełnie nowe rzeczy w wątku pod
tytułem : "Jolka Jolka" i zaraz potem " Ludzie co tu sie
dzieje???????????????????" - czy nie można otworzyć nowego wątku np
"Grotniki", a pod wątkiem trolla nie wypowiadać się?

Pani Gabrieli Daszkiewicz na koniec doradzam "wyhamowanie". Mam ostatnio
tanie rozmowy telefoniczne i o zachowaniu Pani poinformuję kogo trzeba u
Pani dostawcy internetowego, którego adres i telefony podałem wyżej.

Rada medyczna: jeśli mamy do czynienia z zachowaniami psychotycznymi
spowodowanymi ostrymi objawami klimakteryjnymi, to najwyższa pora zobaczyć
się z lekarzem. Jeśli to co się wydarzyło dotyczy osoby cierpiącej z powodu
zaburzeń psychicznych to albo :
a) nie jest ona w stanie kierować samodzielnie swoim postępowaniem i w takim
przypadku możemy tylko ignorować wypowiedzi, lub
b) osoba cierpiąca z powodu zaburzeń psychicznych ma pełną zdolność oceny
swojego postępowania, to nie możemy uchylać się od potępienia takiej
postawy.
--
Zdrówko!

Zbig A Gintowt

2. Data: 2004-08-23 15:55:04

Temat: Re: Laboga!
Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawarte w tym liscie stwierdzenia pasuja do mnostwa osob nie tylko z tej
grupy. Na ich podstawie mozna rowniez wysnuc wniosek, ze najlepiej z nikim
sie nie przyjaznic bo ludzie sa falszywi.

Lech Dubrowski

3. Data: 2004-08-23 16:40:06

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lech Dubrowski pisze w news:cgd49f$cr7$1@nemesis.news.tpi.pl

> Zawarte w tym liscie stwierdzenia pasuja do mnostwa osob nie tylko z tej
> grupy. Na ich podstawie mozna rowniez wysnuc wniosek, ze najlepiej z nikim
> sie nie przyjaznic bo ludzie sa falszywi.

Ale to będzie TWÓJ wniosek (właściwie projekcja ;-)), a nie
wniosek płynący ze strony Zbyszka. Na szczęście. A i w opisywanym
przypadku jeszcze do przyjaźni nie doszło. I ja proszę, nie
wypowiadajmy się już o Sylwii. Gdyby chciała o tym mówić, sądzę,
że zrobiłaby to sama.
A trolla radzę splonkować. Jeśli nie będziemy mu odpowiadać, to
nie będzie nam wyłazić w cudzych postach.

A zaniechanie przyjaźni zostawmy znudzonym życiem. ;-)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

4. Data: 2004-08-23 16:51:53

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale to będzie TWÓJ wniosek (właściwie projekcja ;-))

Zyje juz wystarczajaco dlugo na tym swiecie zeby wiedziec, ze nadmierne
zaufanie do ludzi jest szkodliwe.

Lech Dubrowski

5. Data: 2004-08-23 16:54:06

Od: " J.K." <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Andrzej Gintowt <z...@c...net.pl> napisał(a):

> [...]
> przebrała.
> Troll zidentyfikowany jako "jolka jolka" vel "Gabi" występuje również jako

Zbyszku czy jesteś tego pewny. Porównałemkilka nagłówków i ... niee są ona aż
tek jednoznaczne.

From: "jolka jolka" <g...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: jolka jolka Gabi
Date: Sun, 22 Aug 2004 07:58:16 +0000 (UTC)

i:

From: "jolka kur" <j...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Date: Sun, 22 Aug 2004 08:13:52 +0000 (UTC)

Popatrz na X-Trace - tam są dwa różne adresy IP.

J.K. ;-)

6. Data: 2004-08-23 16:57:37

Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie wiecie kto to ;P

J.K. <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Zbyszku czy jesteś tego pewny. Porównałemkilka nagłówków i ... niee są ona

> tek jednoznaczne.

J.K.

7. Data: 2004-08-23 17:02:08

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lech Dubrowski pisze w news:cgd7he$pqe$1@nemesis.news.tpi.pl

> Zyje juz wystarczajaco dlugo na tym swiecie zeby wiedziec, ze nadmierne
> zaufanie do ludzi jest szkodliwe.

Podejrzewam, że powody, aby tak myśleć, zwłaszcza tu na grupie ma
większość ludzi. Ale większość też ma przyjaciół, na szczęście.
;-)
Rozumiem takie podejście, ale - proszę - nie podejrzewaj
wszystkich wokół o Twoje własne intencje, bo to oni lepiej wiedzą,
co chcieli powiedzieć i co myślą. Wyciąganie nieistniejących
wniosków, dopisywanie podtekstów, intencji i czytanie między
wierszami jest niebezpieczne - dla stosujących takie praktyki. ;>
Poza tym jest to zwykle krzywdzące dla tych, którym się to robi.
:(

8. Data: 2004-08-23 17:28:56

Od: "lamia" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz rację Leszku,też tak uważam lecz mimo to nie potrafię się powstrzymać
przed ufnością.To jeszcze jeden życiowy paradoks. Pozdrawiam Lamia

9. Data: 2004-08-23 17:50:23

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " J.K." <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> Zbyszku czy jesteś tego pewny. Porównałemkilka nagłówków i ... niee są ona

> tek jednoznaczne.
-----------------------------------
Nie są jednoznaczne, bo adresy IP przydzielane są dynamicznie i poza tym
należą do klasy B, ale idą przez tego samego hosta z jakiejś sieci
osiedlowej.
Że nie są one stałe świadczy to, że ten sam adres IP raz ma "jolka jolka",
innym razem "jolka kur" [zobacz "X-forwarded for..."].
Ostatecznie można to ustalić na podstawie informacji od ISP-a ...jeśli ktoś
chciałby wnosić skargę. Ale po co? Pani Daszkiewicz jest już po 2 ciężkich
zawałach, więc po co jej jeszcze dokładać [swoją drogą pogratulować wigoru
po takich nieszczęściach...]. Wystarczy, że została zdemaskowana i nikogo
już nie nabierze na swoją "przyjaźń". Teraz może już wypisywać co chce.
A przy okazji jest mi przykro kiedy czytam posty Lecha. Ma widać swoje
powody do zgorzkniałości. Ja jestem starym tetrykiem, niejeden raz
oberwałem, ale mimo wszystko silę się na optymizm i nie chcę się izolować.
Wiem jednak, że nie mnie wtykać nos w nie swoje sprawy. Uszczęśliwić na siłę
nikogo się nie da, ale byłbym ostatnim łachem, gdybym kogokolwiek usiłował
podejść w taki sposób, w jaki wykorzystano łatwowierność Sylwii.
Dla tych co to nie wiedzą gdzie są Grotniki: "odkryłem" że 2 km od Grotnik
jest Ustroń, inny co prawda niż ten od GTW...ale zawsze.
--
Zdrówko!

Zbig A Gintowt

10. Data: 2004-08-23 18:06:21

Od: "lamia" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Użytkownik "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zyje juz wystarczajaco dlugo na tym swiecie zeby wiedziec, ze nadmierne

Ludzie co tu sie dzieje?????????????????? ?
Zasady przyznania renty
Giving up
VOIP
jolka jolka Gabi