Re: Grupa zyje jeszcze?

Data: 2020-09-28 13:18:59
Temat: Re: Grupa zyje jeszcze?
Od: trybun <M...@j...cb>

W dniu 27.09.2020 o 14:27, Sylvio Balconetti pisze:

> Zgadza sie. Merkelowa dniami i nocami zastanawia sie wraz ze
> wspolpracownikami jak tu zdyskredytowac Polske i Polakow. Teraz to
> jest jej nawet latwiej, bo przewodniczy Unii i ma na pasku jeszcze Ule
> von der Leyen. Kiedys byl tylko Timmermanns...
>
> Np.
> https://de.euronews.com/2020/09/24/schutz-von-lgbt-r
echten-in-europa-aber-nicht-in-polen

> a tu masz urzad federalny ds. bezpieczenstwa internetu i cenzury.
>
> https://www.facebook.com/BAFIuZ/

Wcale nie mam pewności czy f. Merkelowa uczestniczy w dyskredytacji
Polaków. Także nie chodzi o niemieckich posłów z PE. Faktem jest tylko
to że coraz wyższe kręgi w tym uczestniczą. Kiedyś np. o "polaczku
antysemickim złodziejaszku" można było usłyszeć najwyżej w kabarecie, na
dzień dzisiejszy uczestniczy już w tym np ARD.