Grupowiczki doradźcie!!!

1. Data: 2004-08-19 10:16:15

Temat: Grupowiczki doradźcie!!!
Od: "Benio" <b...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio fryzjer poinformował mnie ze mam straszliwie poniszczone włosy!Są
suche, połamane, rozdwajają sie.Prosze Was o pomoc przy wyborze szamponu i
odżywki do włosów.Polećcie mi jakies dobre, przetestowane specyfiki które
podratują moje włosy.Osobiscie nie mam doświadczenia w tego rodzaju
kosmetykach.
Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam serdecznie
Gosia

---

1. Data: 2004-08-19 13:45:16

Temat: Re: Grupowiczki doradźcie!!!
Od: "Anik" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

szamponu nie doradze poniewaz używam tych do włosów tłustych jesli chodzi o
odżywkę polecam:
Natural Classics, Henna Treatment Wax

1. Data: 2004-08-19 15:22:28

Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Benio" <b...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odżywki do włosów.Polećcie mi jakies dobre, przetestowane specyfiki które
> podratują moje włosy.Osobiscie nie mam doświadczenia w tego rodzaju

Osobiście polecam Dove. Delikatna i mleczna piana, nieco gęsta. Świetnie
nawilża. Stosuję już od dłuższego czasu a mam "wymagające" włosy.Nie wiem
jak odżywka, gdyż z tego co wiem, to należy ją spłukiwać, a ja raczej takich
nie stosuję.
Pozdr.
ZUZAnna

1. Data: 2004-08-19 15:34:22

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-19 12:16 +0200, Użytkownik Benio napisał :

> [...]
> odżywki do włosów.Polećcie mi jakies dobre, przetestowane specyfiki które
> podratują moje włosy.Osobiscie nie mam doświadczenia w tego rodzaju

Moja obecna fryzjerka poradzila mi y robienie raz na jakis czas takiego
"kompresu" na wlosy z dowolnej odzywki, ktora zwykle uzywasz (ja uzywam
Gliss Kur do farbowanych albo Dove). Myjesz glowe jak zawsze, nakladasz
odzywke, potem jakis woreczek czy cos i na koniec owijasz glowe
recznikiem. Zostawiasz na jakies 20-30 minut. A potem normalnie
splukujesz, tylko dokladnie. Mnie to pomoglo, bo poprzednio
pseudofryzjerka (tfu! tak przypadkowo poszlam...) zniszczyla mi wlosy
farbujac mnie prawie na platynowy blond. Efekt byl taki, ze po umyciu na
glowie mialam siano, w ktore nie daloby sie wbic grabi.

Edytka [edymon]

/A wolę być starą dupą niż młodym dupkiem/
/Stasio/

1. Data: 2004-08-19 16:03:55

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Benio wrote:

> [...]
> odżywki do włosów.Polećcie mi jakies dobre, przetestowane specyfiki które
> podratują moje włosy.Osobiscie nie mam doświadczenia w tego rodzaju

Z odzywek maska z oliwka Avonu (seria SPA). Reanimacja dla wlosow.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-08-19 18:42:50

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości

> Z odzywek maska z oliwka Avonu (seria SPA). Reanimacja dla wlosow.

Świetna jest również maska do zniszczonych włosów Avon (seria Advance
Techniques) - rewelacyjnie wygładza włosy, są po niej miękkie i lśniące.
Z droższych polecam też odżywki Goldwell Kerasilk Rich Care lub Ultra Rich
Care.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-08-20 06:37:37

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Benio" <b...@w...op.pl> napisał w wiadomości
.Polećcie mi jakies dobre, przetestowane specyfiki które
> podratują moje włosy.

Rewelacyjna jest maska do włosów firma nazywa się Honey ( smakowita;-),
jak wskazuje nazwa, maska jest z miodu akacji i jeszcze innych cudów. Nie
jest też droga
mam 750 ml pudełko, za ktore w sklepie fryzjerskim zapłacilam 18 zeta.
Polecam bo moje włosy odżyły po tej masce.
Na końcówki nakładam biosilk Farouk'a... ale jeszcze nie wiem czy skutkuje
bo dzis pierwszy raz.

Hanuś

Gdzie katalog Avonu w necie?
Puder w kulkach