Grusza williams

1. Data: 2006-07-29 22:22:38

Temat: Grusza williams
Od: "Homo Rudis" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
zdziwilem sie ze archiwum nie zawiera zadnej informacji o tej gruszy
czesto przeciez spotykanej w roznych jej przetworach. Czy nadaje sie
ona na polskie warunki? Ktos ja ma? A moze nazwe przekrecilem?
Pomozcie. Jaka grusze polecacie do ogrodu?

2. Data: 2006-07-30 06:17:54

Temat: Re: Grusza williams
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Homo Rudis" <a...@z...pl> napisal w wiadomosci
ps.com...

> zdziwilem sie ze archiwum nie zawiera zadnej informacji o tej gruszy
> czesto przeciez spotykanej w roznych jej przetworach. Czy nadaje sie
> ona na polskie warunki? Ktos ja ma? A moze nazwe przekrecilem?

Slyszalam jedynie o Bonkrecie Williamsa:)
http://www.republika.pl/podszarotka/index1.html?http
%3A%2F%2Fwww.republika.pl%2Fpodszarotka%2Fodmiany.ht
ml

> Pomozcie. Jaka grusze polecacie do ogrodu?

Zobacz watek"Wasze typy owocowe" sprzed parunastu dni.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net

3. Data: 2006-07-30 09:20:06

Od: "Homo Rudis" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Slyszalam jedynie o Bonkrecie Williamsa:)
> http://www.republika.pl/podszarotka/index1.html?http
%3A%2F%2Fwww.republika.pl%2Fpodszarotka%2Fodmiany.ht
ml

dobra inaczej sformuluje pytanie :-). Czy Bonkret Williamsa to zrodlo
owocow dla sokow opisanych gruszka Williamsa i takowoz opisanych innych
specjalow?
Za linki dziekuje

4. Data: 2006-07-30 09:51:17

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Homo Rudis" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> dobra inaczej sformuluje pytanie :-). Czy Bonkret Williamsa to zrodlo
> owocow dla sokow opisanych gruszka Williamsa i takowoz opisanych innych
> specjalow?

Oj, to już jest chyba tajemnica producentów, co do tego soku wrzucają:-)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

5. Data: 2006-07-30 11:38:29

Od: "Homo Rudis" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, to już jest chyba tajemnica producentów, co do tego soku wrzucają:-)
>
> Pozdrawiam, Basia.
Nie sposob temu zaprzeczyc :-), tym niemniej nie jest to tylko kwestia
rodzimych producentow. Wystarczy spojrzec na opis pod:

http://www.drinkon.com/Details/SP1111469/Detail/Spir
it

Zanim zaczne nekac prodcenta moze jednak ktos z Was cos wymysli w
kwestii William's Pear?

6. Data: 2006-07-30 11:42:15

Od: "Homo Rudis" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Homo Rudis napisał(a):

> [...]
it

> Zanim zaczne nekac prodcenta moze jednak ktos z Was cos wymysli w

mialo byc Williams Pear

7. Data: 2006-07-31 10:35:18

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Homo Rudis" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> Zanim zaczne nekac prodcenta moze jednak ktos z Was cos wymysli w
> kwestii Williams Pear?

Wymyśliłam zerknięcie do googla:
http://www.usapears.com/pears/varieties_yellow_bartl
ett.asp i przeczytałam
sobie historię odmiany. Siedemnastowieczna, angielska gruszka, nazywana w
Anglii odmianą Williams, natomiast w Stanach znana jako Bartlett. Tu masz
zdjęcia tych gruszek: http://www.appleorchardtours.com/fruit2.htm. A tu masz
polską stronę http://www.szkolkarstwo.pl/article.php?id=391, która tłumaczy,
co się wrzuca do tych syropów. Tu jest jakaś europejska norma dla gruszek,
gdzie wymienionych jest parę synonimów nazw:
europa.eu.int/eur-lex/pl/dd/docs/2004/32004R0086-PL.
doc. A tu jest link
ogólny, bo odrobiny złośliwości sobie nie odmówię - www.google.com.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net

8. Data: 2006-07-31 17:30:33

Od: <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam w moim ogrodzie grusze Williamsa,nie mam z nimi zadnych klopotów.W tym
roku przemarzly letnie odrosty 2005,po usunieciu ich,drzewa maja sie
dobrze.Polecam,KONFERENCJE-dobrze owocuja .

9. Data: 2006-07-31 19:50:00

Od: "Homo Rudis" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coz pozostaje mi tylko okazac wieksza determinacje w pytaniu googla
(caly sie czerwienie) no moze troche nick mnie tlumaczy :-). Tak czy
inaczej obiecuje poprawe i bardzo serdecznie dziekuje za poswiecony
czas. Co do konferencyjnej to dzieki za polecenie sam juz wczesniej ja
wygooglalem :-) i chyba sprawie sobie niniejsza. A teraz pedze juz
zlewac moj miod pitny bo owoce czekaja na fermentacje.
Pozdrawiam
Homo Rudis

STOP what you’re doing - It doesn’t work! YXH8
prośba o identyfikację
Jak hodować w mieszkaniu ?
ginące rosliny
kort do tenisa