Re: Grypa - kilka pytan

From: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Grypa - kilka pytan
Date: Mon, 15 Dec 2003 23:18:09 +0100

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:brl9vk$gca$4@news.onet.pl...
> przy grypie bez powikłań powinno wystarczyć leżenie+ łagodzenie objawów

Własnie trwa rozpoczał się trzeci tydzień mojego zwolnienia z powodu grypy.
Nie radzę lekcewazyć objawów, szczególnie, jeśli łatwo łapiesz zapalenie
oskrzeli. W moim przypadku ewidentnie zawaliła sprawe lekarka - przy
39stopniowej goraczce (u mnie) rozłozyła bezradnie ręce i stwierdziła, że
nie wie, co mi jest. Na szczęście zażądałam zwolnienia.
Niestety czułam się na tyle źle, że w końcu zamówiłam wizytę domowa - co i
tobie radzę. Kazda przychodnia oferuje taka bezpłatna usługe.
Inna pani doktor, która pojawiła się u mnie, ochrzaniła mnie najpierw, że
nie mogła trafić, potem, że mam bałagan, ale w koncu wypisała antybiotyk na
zawalone juz porządnie oskrzela. I teraz spożywam pół apteki trzy razy
dziennie. Dopiero od dwóch dni nie mam goraczki.
Nie polecam nikomu przychodni "Zawidawie" na Psim Polu we Wrocku. Jesli
tylko upatrzona przychodnia podpisze kontrakt, przepisuję się.

pozdr

cherokee