Grzałki do drabinkowych grzejników łazienkowych

11. Data: 2011-07-27 18:52:18

Temat: Re: Grzałki do drabinkowych grzejników łazienkowych
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jackare wrote:
> [...]
> instalacji - zazwyczaj ten drugi zawór (powrotny) zakręca się kluczem
> imbusowym - więc mało wygodnie jeżeli chodzi o natychmiastowe użycie.
> Prowadzę zakład instalacyjny i odradzam klientom takie rozwiązanie
> podając właśnie argumenty użytkowe. W rodzinie kilka osób ma taki
> gadżet - najbliźsi mi z nich to teściowie - i nikt tego nie używa.
> Teściowe nie użyli nigdy, a mają grzałkę w grzejniku od 2002 roku.
> Prościej kupić termowentylator. Działa natychmiast, grzeje i
> przewiewa, więc dobrze suszy i jeszcze całkiem sprawnie nagrzewa
> pomieszczenie. Grzałka w grzejniku to pomyłka.

boszzzzz

ja ma wsam raz grzejnik tylko z grzałką i często go używam do suszenia
równych rzeczy,

dodam że nie trzeba zakręcać obydwu zaworów, wystarczy zakręcić głowice :)

12. Data: 2011-07-28 12:15:56

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"wowa" <w...@g...pl> napisał(a):

>Użytkownik "Kamila" <K...@K...pl> napisał w wiadomości
>Doskonała rzecz! U mnie jest włączona od wiosny do jesieni. Trzeba ją tylko
>wyregulować do własnych potrzeb. Ciepły, suchy ręcznik to jest to :) Grzałkę
>wkręcasz po stronie przeciwnej od zaworu, w instrukcji jest opis.
>Wojtek

A w lazience nie goraco?

13. Data: 2011-07-28 13:38:55

Od: "Cześ" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grzejnik mamy podpięty do sieci c.o. od dołu, jak wpiąć grzałkę?

Tylko nie zrób tego błędu co ja kiedyś. Założyłem taką grzałkę i zakręciłem
wejście i wyjście wody z grzejnika.
Po włączeniu grzałki temperatura wody się zaczeła się podnosić, a zatem
wzrosło ciśnienie. I w pewnym momencie uszczelka przy grzałce nie wytrzymała
i zaczeła puszczać wodę.
Potem zapytałem się w sklepie i sprzedawca potwierdził że jedno wejście do
sieci co powinno być otwarte.

14. Data: 2011-07-28 16:48:01

Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> -czy poza sezonem woda c.o. nie sp ywa z grzejnika?

ja zakręcam głowicę, jak zostawiłem, to powoli ale skutecznie ciepło
uciekało do rury...
nie wiem też, czy zmiana ciśnienia podgrzanej wody przy zakręconych
obu końcach nie spowoduje jakiejś awarii :-)

> -odno nie tej kombinacji to mo e zapytam w sklepie tylko prosz powiedz jak
> grza ka b dzie najlepsza?

ja mam taką:
http://www.studioonline.pl/pliki/grzalka.jpg
kupiona za nieduże pieniądze na allegro, można ustawić na ledwo
letnią, jak i na bardzo gorącą...
to pranie wiszące na grzejniku nie doschłoby nigdy, gdyby nie
grzejnik... mieszkam w lesie i mam wilgotność w tej chwili powyżej 75
procent...

pozdrawiam
s_13

15. Data: 2011-07-28 17:36:42

Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przesmiewca" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> A w lazience nie goraco?

Mówiłem, że trza wyregulować :) Ustawiasz taką temperaturę żeby grzejnik był
ledwo ciepły, ręcznik po kąpieli na rano jest suchy. Oczywiście w chłodne
dni można podgrzać łazienkę bez uruchamiania całego ogrzewania. Od kilku lat
mam jakąś tanią grzałkę i sprawdza się wyśmienicie.
Wojtek
--

Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
poświęcają cały swój czas i wiedzę

16. Data: 2011-07-31 08:45:19

Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

> boszzzzz
>
> ja ma wsam raz grzejnik tylko z grzałką i często go używam do suszenia
> równych rzeczy,

a co z krzywymi lub równiejszymi ? :))))

Poozwolę sobie dołączyć Ciebie do listy znajomych (choćby internetowych)
którzy mają i używają. Bo na podstawie obserwacji tych co mają, ale nie
używają ja swoim klientom odradzam jako zbędny gadżet.

17. Data: 2011-07-31 08:47:25

Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mówiłem, że trza wyregulować :) Ustawiasz taką temperaturę żeby grzejnik
> był
> ledwo ciepły, ręcznik po kąpieli na rano jest suchy.

pytam zupełnie z ciekawości: jak z kosztami takiego stałego użytkowania ?
--
Jackare

18. Data: 2011-07-31 10:08:33

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jackare wrote:

> [...]
> internetowych) którzy mają i używają. Bo na podstawie obserwacji tych
> co mają, ale nie używają ja swoim klientom odradzam jako zbędny

a ja polecam jako przydatny gadżet...

jak trzeba szybko wysuszyć ręcznik czy duże prześcieradło to tylko grzejnik
drabinkowy z grzałką

19. Data: 2011-08-01 18:40:47

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jackare" <1...@1...tralala.com> napisał w wiadomości

> pytam zupełnie z ciekawości: jak z kosztami takiego stałego użytkowania ?

Grzałka 600W, ale włączona nie grzeje non stop, włącza się od czasu do
czasu, trudno mi powiedzieć, jaki jest stosunek, ale raczej rzadziej, niż
50/50

J.

20. Data: 2011-08-01 19:51:27

Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jackare" <1...@1...tralala.com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> pytam zupełnie z ciekawości: jak z kosztami takiego stałego użytkowania ?

Nie mierzyłem więć tylko porównanie. Dawniej miałem taką drabinkę
elektryczną o mocy 40W. Grzała non stop. Była zdecydowanie cieplejsza jak i
ręczniki były cieplejsze. Czyli pokuszę się o stwierdzenie że średnio 40W
wystarczy do wysuszenia ręczników. Mała żarówka. I za to zapłacisz kartą,
wygoda i przyjemność - bezcenne :) Powiedz - jak bardzo miłe są rano mokre
ręczniki przy takiej pogodzie jak teraz? :)
Wojtek
--

Uszkodzona wkładka
diodowe żarówki