Grzałki do drabinkowych grzejników łazienkowych

21. Data: 2011-08-01 20:13:36

Temat: Re: Grzałki do drabinkowych grzejników łazienkowych
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wowa wrote:
> Użytkownik "Jackare" <1...@1...tralala.com> napisał w wiadomości

> Nie mierzyłem więć tylko porównanie. Dawniej miałem taką drabinkę
> elektryczną o mocy 40W. Grzała non stop. Była zdecydowanie cieplejsza
> jak i ręczniki były cieplejsze. Czyli pokuszę się o stwierdzenie że
> średnio 40W wystarczy do wysuszenia ręczników. Mała żarówka. I za to
> zapłacisz kartą, wygoda i przyjemność - bezcenne :) Powiedz - jak
> bardzo miłe są rano mokre ręczniki przy takiej pogodzie jak teraz? :)

jak tobie ręczniki nie schną na rano w łazience to masz poważny problem... z
wentylacją.

22. Data: 2011-08-02 07:48:58

Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kartą, wygoda i przyjemność - bezcenne :) Powiedz - jak bardzo miłe są
> rano mokre ręczniki przy takiej pogodzie jak teraz? :)

generalnie nie mam takich problemów - ręcznik zawsze mi wysycha. Ciepły
ręcznik jest miły, ale nie ma to dla mnie takiego znaczenia abym był gotów
ponosić specjalnie opłaty z tego tytułu, natomiast w zimie i tak wisi na
grzejniku drabinkowym a oprócz tego w łazience mam ogrzewanie podłogowe więc
schnie zawsze.

23. Data: 2011-08-03 17:03:36

Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak tobie ręczniki nie schną na rano w łazience to masz poważny problem...
> z wentylacją.
Cug jest taki, że zimą trzeba przysłaniać otwory wentylacyjne :( Brak w
narożnikach czarnej pleśni, płyty k-g też mają się dobrze = jest wentylacja
:)
Wojtek

--
Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
poświęcają cały swój czas i wiedzę

24. Data: 2011-08-03 19:00:51

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wowa wrote:

> Cug jest taki, że zimą trzeba przysłaniać otwory wentylacyjne :( Brak
> w narożnikach czarnej pleśni, płyty k-g też mają się dobrze = jest
> wentylacja :)

a jednak ręczniki nie schną czyli jest problem.

25. Data: 2011-08-04 10:29:17

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Dyjor napisał:

> a jednak ręczniki nie schną czyli jest problem.

U mnie higrometr ostatnio pokazywał wilgotności powyżej 60 proc, a to
nie są warunki do szybkiego schnięcia czegokolwiek, nawet przy bardzo
intensywnej wentylacji...

Pogoda ma ogromny wpływ na szybkość schnięcia mokrych rzeczy :-)
Teraz wilgotność spadła i od razu zauważa się zmianę na lepsze w tym
zakresie.

Ciepło i wilgotno = niedoschnięte pranie i ręczniki niestety :-/

pozdrawiam
Robert G.

Uszkodzona wkładka
diodowe żarówki