Grzegorza janoszke publicznie przepraszam.

21. Data: 2004-10-13 12:59:09

Temat: Re: Grzegorza janoszke publicznie przepraszam.
Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ckj887$7km$1@news.onet.pl...

> [...]
Zastanawiam

> My zwykle chodzimy razem

Z Sową?

Kaśka

22. Data: 2004-10-13 13:02:24

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Moze zachecilas i odpowie Ci, jak juz sprobuje.

W sumie to wcale nie oczekiwałam odpowiedzi. :/ W tym rzecz.
Te jaki przyszły spowodował, ze mi szczęka opadła i przestałam się dziwić że
Grzegorz pisał, to co pisał swego czasu.

> No, to zalezy od sauny. W moim miescie jest i taka, ktora spelnia role
> 'towarzyska'.

I co z tego?

> A czy wszystkim musi sie podobac to, co Tobie ?

A skąd mają wiedzieć czy im się podoba jak wolą jęczeć na zapas niż
sprawdzić czy im się podoba czy nie?

Zarzekała się żaba błota. :)

Sowa

23. Data: 2004-10-13 13:05:33

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaszycha" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zastanawiam

> Z Sową?

z zoną

Jacek

24. Data: 2004-10-13 13:11:03

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:

> A w jakim celowniku zamieszczasz zdjęcia z wakacji?

Zgadnij ;)

> puchaty, w obronie żony

Mamy zazdroscic czy wspolczuc ?

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/magic_moments_pl.h
tml

25. Data: 2004-10-13 13:16:30

Od: "Ewa Ressel" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
Solany.

> Nie mieszkamy w Szwecji.

Rzuciłaś tezę, że Polska to taki zacofany kraj, gdzie ludzkie ciało stanowi
tabu. Szwecja najwyraźniej jest jeszcze dziwniejszym krajem, skoro u nas
przeważają sauny koedukacyjne, a tam za normę uchodzą rozdzielnopłciowe. To
po prostu próba pokazania (bez)sens Twoich uogólnień.

Miezkamy w Polsce, gdzie faceci chętnie korzystają
> z uroków suny a kobiety wolą zostać w domu i ponarzekać, że na pewno by im
> się nie podobało. :-/

Aha, widzę, że masz już gotową diagnozę. Na jakiej podstawie, jeśli wolno
spytać?

> Jeden? ja tam nie widziałam żadnego odzewu, poza marudzeniem na zapas i
> wymyślaniem powodów żeby nie iść, a to naczynka, a to za gorąco,

Lubisz saunę, to świetnie, ale czy to oznacza, że każdy musi ją lubić, bo
jak nie to jest starą zrzędą?
NB osoby z pękającymi naczynkami nie powinny korzystać z sauny.

a to pewnie
> faceci przychodzą żeby sobie popatrzeć. :-/

Napisałaś: "Sauna jawi się jak miejsce gdzie wszyscy latają nago a w dodatku
faceci przychodzą tam tylko sobie popatrzeć, więc kobiety lepiej nie pójdą
bo się wstydzą.". Pytam więc: na jakiej podstawie stwierdzasz, że tak "się
jawi"? Jednego postu?

> Czy ja tam pisałam po chińsku, czy faktycznie jesteśmy narodem marud i
> jęczydusz?

Nie, jesteśmy narodem składającym się z różnych ludzi o różnych potrzebach i
upodobaniach. Może teraz ja zacznę Cię przekonywać do boskiego smaku
salcesonu z mojego mięsnego, a jak zaczniesz oponować, nazwę jęczyduszą co
to tylko "marudzi na zapas i wymyśla powody, żeby nie jeść".
ER

26. Data: 2004-10-13 13:17:32

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą Ewa Ressel, spowodowaną tym faktem frustracją:

> Celownik (komu?) mnie albo mi (do "Słownika poprawnej polszczyzny" odsyłam).

Aż sprawdzę. Jeśli się myliłem to proszę byś Ty i Dunia mnie(?) wybaczyła.

> Akurat Dunia problemów z celowaniem nie ma.

Czyli, jak sądzisz, po co zamieszcza zdjęcia dla obcych ludzi?

> Amica żona sed magis... itd.

Tylko, że każdy ma swoją...

puchaty

27. Data: 2004-10-13 13:18:24

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

> z zoną

co w sumie na jedno wychodzi ;)

Margola Biegła W Stosunkach

28. Data: 2004-10-13 13:19:11

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą Dunia, spowodowaną tym faktem frustracją:

> Mamy zazdroscic czy wspolczuc ?

Uściślij kto jest tym "my".

puchaty

29. Data: 2004-10-13 13:21:20

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą Margola Sularczyk, spowodowaną tym faktem frustracją:

No, ja przepraszam!

puchaty

30. Data: 2004-10-13 13:22:18

Od: "Mała Mi" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" napisała ...

> Z 5 razy pisałam że się nie trzeba rozbierać do gołego, że kobiety
> korzystają z sauny w kostiumach

Co akurat jest zakazane (przynajmniej w Sopocie).
Można się natomiast owinąć ręczniczkiem.

Też tam bywam (nie we wtorki) i dziwnym trafem
widuję więcej kobiet niż facetów. :-)

Pozdrawiam !
Mała Mi

No to w końcu żona ma poczytać, czy nie??
Zanim podziękuj
Sokrates i seks
DO ODDANIA 6 TYGODNIOWE KOCIAKI!!!!! WARSZAWA!!!!!
odejścia?