Grzegorza janoszke publicznie przepraszam.

31. Data: 2004-10-13 13:25:09

Temat: Re: Grzegorza janoszke publicznie przepraszam.
Od: "Ewa Ressel" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty <p...@b...pl> napisał(a):

> Aż sprawdzę. Jeśli się myliłem to proszę byś Ty i Dunia mnie(?) wybaczyła.

"Mnie" używa się na początku zdania.
Cobyś się nie przemęczał:
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=20724

> Tylko, że każdy ma swoją...

..zasadę pisowni?
ER

32. Data: 2004-10-13 13:28:27

Od: "Ewa Ressel" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi <p...@p...neostrada.pl> napisał(a):

> Co akurat jest zakazane (przynajmniej w Sopocie).
> Można się natomiast owinąć ręczniczkiem.
>
> Też tam bywam (nie we wtorki) i dziwnym trafem
> widuję więcej kobiet niż facetów. :-)

Och Ty podła, jak mogłaś to napisać? Taaaką śliczną koncepcję narodu
rozwaliłaś!
;-)
ER

33. Data: 2004-10-13 13:31:26

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Ressel" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

wybaczyła.

> "Mnie" używa się na początku zdania.
> Cobyś się nie przemęczał:
> http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=20724

> ..zasadę pisowni?

Nawet jeśli, to puchaty w tym wypadku prawidłową :)

Margola

34. Data: 2004-10-13 13:32:38

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rzuciłaś tezę, że Polska to taki zacofany kraj, gdzie ludzkie ciało
> stanowi
> tabu.

Nie pisałam że jest zacofany więc mi nie wmawiaj, raczej że to dość
dziwaczne, że ludzie boją się gdzieś pójść, bo im się wydaje że tam trzeba
eksponować swe nagie ciało i w dodatku wszyscy się gapią. A jak piszę że nie
trzeba się rozbierać i nikt nie zachowuje się nachalnie to jak grochem o
ścianę.

> Aha, widzę, że masz już gotową diagnozę. Na jakiej podstawie, jeśli wolno
> spytać?

Naocznego sprawdzenia niestety.

> Lubisz saunę, to świetnie, ale czy to oznacza, że każdy musi ją lubić, bo
> jak nie to jest starą zrzędą?

Raczej oznacza, że nie warto krytykować czegoś, czego się na oczy nie
wdziało, tylko ma mgliste wyobrażenie o tym w dodatku kompletnie nie
przystające do rzeczywistości.

> NB osoby z pękającymi naczynkami nie powinny korzystać z sauny.

Jak się okazuje z wątku na pru, są sauny i dla takich osób, bardzo dobrze na
owe naczynka robiące.

> Napisałaś: "Sauna jawi się jak miejsce gdzie wszyscy latają nago a w
> dodatku
> faceci przychodzą tam tylko sobie popatrzeć, więc kobiety lepiej nie pójdą
> bo się wstydzą.". Pytam więc: na jakiej podstawie stwierdzasz, że tak "się
> jawi"? Jednego postu?

Niestety było ich więcej. To był niejako motyw przewodni w dodatku
kompletnie nie przystający do rzeczywistości.

> Nie, jesteśmy narodem składającym się z różnych ludzi o różnych potrzebach
> upodobaniach. Może teraz ja zacznę Cię przekonywać do boskiego smaku
> salcesonu z mojego mięsnego, a jak zaczniesz oponować, nazwę jęczyduszą co
> to tylko "marudzi na zapas i wymyśla powody, żeby nie jeść".

Sęk w tym, ze ja salceson kiedyś jadłam i faktycznie nie jest tragiczny w
smaku więc przynajmniej nie wymyślałabym jak on _niby_ smakuje, a że go nie
będę jadła, to mam jakiś konkretny powód a nie wymyśliłam sobie że na pewno
są w nim świńskie włosy i jest paskudny. :-/

Sowa

35. Data: 2004-10-13 13:34:41

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą Ewa Ressel, spowodowaną tym faktem frustracją:

> odsyłam).

> "Mnie" używa się na początku zdania.
> Cobyś się nie przemęczał:
> http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=20724

Dzięki. I przepraszam

> ..zasadę pisowni?

Prawdę na temat "entuzjazmu i sympatii obcych ludzi".

puchaty

36. Data: 2004-10-13 13:36:53

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
..

> No, ja przepraszam!

To mam w końcu iść z Sową i z Jackiem- to chyba byłaby przesada. Nie ma jak
córeczka...

Kaśka

37. Data: 2004-10-13 13:38:18

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą Mała Mi, spowodowaną tym faktem frustracją:

> Też tam bywam (nie we wtorki) i dziwnym trafem
> widuję więcej kobiet niż facetów. :-)

O której?

puchaty

38. Data: 2004-10-13 13:39:05

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" <p...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:ckja66$mlo$1@korweta.task.gda.pl...

> Co akurat jest zakazane (przynajmniej w Sopocie).
> Można się natomiast owinąć ręczniczkiem.

Może i zakazane, jednak nie widziałam by ktoś kogoś za to ścigał i zdzierał
majtki z tyłka.
Tez widziałam ten punkt w regulaminie, na szczęście najwyraźniej użytkownicy
i obsługa świata saun w Sopocie wychodzi z założenia , że to sauna jest dla
ludzi, a nie ludzie dla sauny.

> Też tam bywam (nie we wtorki) i dziwnym trafem
> widuję więcej kobiet niż facetów. :-)

Nie spotkałam takiej sytuacji ani w weekend ani w tygodniu. Na ogół facetów
jest z 5 razy więcej niż kobiet.

Sowa

39. Data: 2004-10-13 13:41:50

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Och Ty podła, jak mogłaś to napisać? Taaaką śliczną koncepcję narodu
> rozwaliłaś!

Hm, a skoro jest jeden na jeden, to czemu jej wierzysz bardziej niż mnie?
Bo wygodniej?
Zajrzyj na pru - "naród" sam się wypowiedział. :-/

Sowa

40. Data: 2004-10-13 13:42:17

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
..

> O której?

Chcesz sobie popatrzeć? ;-)

Sowa

No to w końcu żona ma poczytać, czy nie??
Zanim podziękuj
Sokrates i seks
DO ODDANIA 6 TYGODNIOWE KOCIAKI!!!!! WARSZAWA!!!!!
odejścia?