Grzejnik konwekcyjny. Jaka wysokosc montazu?

1. Data: 2007-04-07 18:43:26

Temat: Grzejnik konwekcyjny. Jaka wysokosc montazu?
Od: "Rafal M" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ma jakiej wysokosci (odleglosc od podlogi) nalezy zainstalowac
grzejnik konwekcyjny?

W mieszkaniu oddanym przez dewelopera wszedzie jest na oko 20 cm nad
podloga, natomiast w jednym pokoju jest to ok 8 cm.
Czy to jest ok?

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2007-04-07 18:52:04

Temat: Re: Grzejnik konwekcyjny. Jaka wysokosc montazu?
Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rafal M napisał(a):

> W mieszkaniu oddanym przez dewelopera wszedzie jest na oko 20 cm nad
> podloga, natomiast w jednym pokoju jest to ok 8 cm.
> Czy to jest ok?

Jest OK, z tego co pamietam powinno byc od 10 do kilkunastu cm.
Jak sama nazwa wskazuje, cieplo z konwektora unosi sie do gory
i nalezy przede wszystkim zadbac, zeby tam nie bylo przeszkod.
Czy na gorze jest parapet, jesli tak to w jakiej odl. ?

Pozdrawiam,
Wojtek

3. Data: 2007-04-07 21:26:22

Od: "Rafal M" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Kwi, 20:52, Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> wrote:

> Czy na gorze jest parapet, jesli tak to w jakiej odl. ?

To poddasze - od skosu jest jakies 10 cm.

Odleglosc od podlogi dokladnie mierzylem - jak dojdzie folia+korek
+deska to do grzejnika zostanie 6 cm.

Pozdrawiam
Rafal

4. Data: 2007-04-07 21:56:34

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rafal M napisał(a):

> To poddasze - od skosu jest jakies 10 cm.

A wiec OK - wyglada na to, ze powietrze bedzie swobodnie cyrkulowac.

> Odleglosc od podlogi dokladnie mierzylem - jak dojdzie folia+korek
> +deska to do grzejnika zostanie 6 cm.

Troche malo - mialem podobne obawy do Twoich, ostatecznie po polozeniu
podlogi wyszlo 9 cm. Podczas, gdy gora konwektora jest piekielnie
goraca, dol pozostaje wyraznie chlodniejszy - w zwiazku z tym podloga w
ogole sie nie grzeje, wiec jest OK. Uwaga techniczna : jesli te
grzejniki sa grube (2-3-plytowe) to moze byc ciezko polozyc podloge i
przykleic listwy...

Pozdrawiam,
Wojtek

5. Data: 2007-04-07 22:29:05

Od: "Rafal M" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Kwi, 23:56, Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> wrote:

>Uwaga techniczna : jesli te
> grzejniki sa grube (2-3-plytowe) to moze byc ciezko polozyc podloge i
> przykleic listwy...

Grzejniki 2 plytowe.

Pod grzejnikiem sa rurki doprowadzajace wode - nie wiem czy pod nie
(miedzy rurke a podloge) wogole wejdzie deska - po swietach ma przyjsc
facet co bedzie kladl podloge i ocenic. Jak nie wejdzie to bedzie
trzeba poprawiac :/

Pozdrawiam
Rafal

6. Data: 2007-04-12 15:20:09

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

A nie mozna na czas robót parkieciarskich odłączyć tego grzejnika od instalacji ?
JaC

> Uwaga techniczna : jesli te grzejniki sa grube (2-3-plytowe) to moze byc ciezko
polozyc podloge i przykleic listwy...

Stare meble - konserwacja
Psujacy sie kompakt - Panda (Kolo) Idol Stop
Problem z pralką !!!
Kuchnia-sprzęt do zabudowy-prośba o ocen
Drzwi harmonijkowe