Grzyb w bloku z wielkiej płyty ?

11. Data: 2010-07-20 18:40:30

Temat: Re: Grzyb w bloku z wielkiej płyty ?
Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
news:i2488e$8oi$1@news.net.icm.edu.pl...
> Nie, od nowoczesnego kapitalistycznego zajebywania jest P0, a od
> tradycyjnego socjalistycznego podpierdalania była PZPR.

A co w takim razie robi PiS? ;->

J.

12. Data: 2010-07-20 19:05:39

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Jul 2010 20:40:30 +0200, Jarek P. napisał(a):

> A co w takim razie robi PiS? ;->

Pisał nad cytatem.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

13. Data: 2010-07-20 19:10:26

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

> A co w takim razie robi PiS? ;->

Pisze nad cytatem.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

14. Data: 2010-07-20 20:25:47

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości

> A co w takim razie robi PiS? ;->

Podpierdala i Sprzedaje, czyli dokładnie to samo co inni....
--
Jackare

15. Data: 2010-07-21 05:15:11

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

PiS ogrodnika?
Jak to co: nie pozwala ani zajebać, ani podpierdolić.

Ale ludzie tego nie lubią, bo większość liczy, że w życiu coś jebnie lub pierdolnie
lub jest pedałami.

-----

16. Data: 2010-07-21 06:01:26

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to co: nie pozwala ani zajebać, ani podpierdolić.

Naprawdę jesteś aż tak naiwny?

J.

17. Data: 2010-07-21 06:09:04

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, już po garniturach i kosmetykach widać, że nie pochodzą z przestępstwa.
Chyba nie wierzysz, że udają??

-----

18. Data: 2010-07-21 11:09:01

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lip, 08:09, ąćęłńóśźż <a...@i...pl> wrote:
> Tak, już po garniturach i kosmetykach widać, że nie pochodzą z przestępstwa.
> Chyba nie wierzysz, że udają??

Taaak, jasne, to widać, że ci z PiSu nie kradną bo mają gorsze
garnitury niż ci z PO, dla mnie bomba :)

J.

ruchoma klimatyzacja
Co zamiast kreta?
samodzielne czyszczenie/odgrzybianie klimatyzacji domowej?
Zmywarka electrolux 65040x
Wiertaro-wkrętarka, ale sieciowa. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...