Re: Grzybica na jezyku

From: "Maciej Orzeszko" <M...@g...torun.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Grzybica na jezyku
Date: 15 Aug 2000 12:31:30 GMT

MANIEK <m...@k...net.pl> napisał(a) w artykule
<3...@n...vogel.pl>...
> Lekarz powiedzial, ze to jest cos w rodzaju grzybicy. Nie wiem czy afty
> wlasnie to, ale przepisal mi cos takiego co nie zadzialalo ( to tez bylo
do
> plukania ). Podobno to trudno wyleczyc a czasami sie nie da. Dodam iz ten
> nalot jest koloru bialego i wyglada to jakbym wczesniej napil sie mleka
> takze nie wyglada to dosyc ladnie. Ponoc moze to byc sprawka zlej diety i
> podobno w leczeniu trzeba ja zmienic na jakies nietluste rzeczy :(
> Sprubuje zakupic to co mowiles i zobaczymy ewentualne efekty opisze
tutaj.
> [...]

Witam !

Sam nie jestem lekarzem, ale siedzi obok mnie moja cudowna od 72 godzin
małżonka, która jest lekarką. Z podanego przez Ciebie opisu można
wnioskować, że sprawa jest skomplikowana. Nie chcemy Cię straszyć, ale to
nie musi być grzybica ani afty, ale coś dużo poważniejszego. Powinieneś
udać się JAK NAJSZYBCIEJ do lekarza najlepiej stomatologa lub laryngologa
lub innego specjalisty zajmującego sie błonami śluzowymi. W każdym razie
życzymy Ci powodzenia. Zajrzę tu za 2 tygodnie, jeśli będziesz już coś
wiedział, rzuć na listę. Pozdrowienia

Kasia i Maciek