Grzybica na jezyku

1. Data: 2000-08-07 13:04:43

Temat: Grzybica na jezyku
Od: "MANIEK" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam grzybice na jezyku w postaci bialego nalotu i tu moje pytanka:
1. Czy sa jakies ziola lub inne lekarstwa do plukania gardla aby sie pozbyc
tego swinstwa ? Moze jakies tabletki czy cos innego ? Ewentualnie prosze o
podanie ceny.
2. Czy ktos juz cos takiego mial i udalo mu sie to usunac ? Chodzi mi o to
jak przebiegala kuracja ?
3. Czy poprzez pocalunki moge zarazic moja dziewczyne?
4. Czy ewentualnie w sieci sa gdzies strony jak to leczyc lub gdzie mozna
zamowic jakies lekarstwa na to ?
5. Czy z czasem moze sie to przeniesc z jezyka gdzie indziej ?

Jezeli ktos zna odpowiedz na jedno z tych pytan to prosze o pomoc
pozdrawiam
MANIEK

2. Data: 2000-08-10 20:19:57

Temat: Odp: Grzybica na jezyku
Od: "Bairtek" <b...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dobrym srodkiem w leczeniu tego typu schorzenia ( z Twojego opisu
Wyglada na to, ze sa to afty) jest plyn do plukania jamy ustnej: Dentosept.
Jest to Srodek w 100% pochodzenia roslinnego i jest bez dostepny w prawie
kazdej aptece bez recepty. Przed uzyciem nalezy go odpowiednio rozcienczyc.
Zawiera dosc duze stezenie etanolu( ok 65%) wiec nie nalezy podawac
Dentoseptu dzieciom.
To jest do plukania. Natomiast aby wyleczyc afty warto zastosowac oklady z
zelu stomatologicznego Sachol, takze dostepnego bez recepty w prawie kazdej
aptece. Aby pozbyc sie natretnych nalotow nalezy nalozyc troche zelu na
miejsca chorobowo zmienione i chwile poczekac. Dobre rezultaty osiaga sie
tez ( i to proponuje) nakladajac zel na kawalek husteczki higienicznej i
zrobic sobie oklad na miejsca chore. Moze chwile szczypac, ale jest to
normalne. Zel ma przyjemny smak.
Kuracja z okladow z Sacholu( 3-4 razy dziennie) i plukanki Dentoseptem i po
3 -4 dniach powinno przejsc. Jednak dla pewnosci nalezy kurowac sie tydzuen.
To wystarczy. Oczywiscie trzeba tez szczegolnie dbac o higiene jamy ustnej.
Nie slyszalem nigdy zeby sie to przenioslo gdzies indziej, ale trzeba
uwazac, bo jest bardzo duze prawdopodobienstwo, ze zarazisz swoja
dziewczyne.
Zel kosztuje w granicach 2,5 zl a Dentosept ok.7 zl/.
Powodzenia.

3. Data: 2000-08-11 12:48:48

Temat: Re: Grzybica na jezyku
Od: "MANIEK" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lekarz powiedzial, ze to jest cos w rodzaju grzybicy. Nie wiem czy afty to
wlasnie to, ale przepisal mi cos takiego co nie zadzialalo ( to tez bylo do
plukania ). Podobno to trudno wyleczyc a czasami sie nie da. Dodam iz ten
nalot jest koloru bialego i wyglada to jakbym wczesniej napil sie mleka
takze nie wyglada to dosyc ladnie. Ponoc moze to byc sprawka zlej diety i
podobno w leczeniu trzeba ja zmienic na jakies nietluste rzeczy :(
Sprubuje zakupic to co mowiles i zobaczymy ewentualne efekty opisze tutaj.
Dzieki i pozdrawiem

4. Data: 2000-08-11 20:58:00

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

MANIEK napisał(a):

> [...]
> podobno w leczeniu trzeba ja zmienic na jakies nietluste rzeczy :(
> Sprubuje zakupic to co mowiles i zobaczymy ewentualne efekty opisze tutaj.

Może to jest to co mają niemowlaki ( pleśniawki?)...Kup sobie w aptece taki
preparat do smarowania języka "Aftin" ( czy coś w tym rodzaju).

Pozdrawiam
----
Kaja

5. Data: 2000-08-12 20:41:10

Od: "MANIEK" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
taki
> preparat do smarowania języka "Aftin" ( czy coś w tym rodzaju).

A jaka cena ?? I czy to jest na recepte ??

6. Data: 2000-08-12 22:15:13

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

MANIEK napisał(a):

> A jaka cena ?? I czy to jest na recepte ??
> pozdrawiam

Groszowa!...Moja siostrzenica kupowała to swojemu niemowlakowi.
Idziesz do apteki i kupujesz bez recepty...Możesz się spytać aptekarki,
jakie ma najlepsze lekarstwa na pleśniawki.

Kaja

7. Data: 2000-08-14 13:39:08

Od: "Bairtek" <b...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ta "grzybica" obejnuje caly jezyk, czy raczej sa to punktowe zmiany?
Bo j esli punktowe to sa to afty( popularnie zzwane plesniawkami) i to co Ci
poradzilem musi pomoc. Jezeli obejmuje to ogolnie caly jezyk to sprawa sie
komplikuje.

8. Data: 2000-08-15 12:31:30

Od: "Maciej Orzeszko" <M...@g...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

MANIEK <m...@k...net.pl> napisał(a) w artykule
<3...@n...vogel.pl>...
> [...]
> podobno w leczeniu trzeba ja zmienic na jakies nietluste rzeczy :(
> Sprubuje zakupic to co mowiles i zobaczymy ewentualne efekty opisze

Witam !

Sam nie jestem lekarzem, ale siedzi obok mnie moja cudowna od 72 godzin
małżonka, która jest lekarką. Z podanego przez Ciebie opisu można
wnioskować, że sprawa jest skomplikowana. Nie chcemy Cię straszyć, ale to
nie musi być grzybica ani afty, ale coś dużo poważniejszego. Powinieneś
udać się JAK NAJSZYBCIEJ do lekarza najlepiej stomatologa lub laryngologa
lub innego specjalisty zajmującego sie błonami śluzowymi. W każdym razie
życzymy Ci powodzenia. Zajrzę tu za 2 tygodnie, jeśli będziesz już coś
wiedział, rzuć na listę. Pozdrowienia

Kasia i Maciek

9. Data: 2000-08-15 13:33:23

Od: "MANIEK" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bairtek" <b...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Ci
> poradzilem musi pomoc. Jezeli obejmuje to ogolnie caly jezyk to sprawa sie

Ta "grzybica" obejmuje prawie caly jezyk. Nie ma jej tylko przy czubku
jezyka. Czasami tylko robi sie cos takiego jakby w pewnym miejscu nagle to
znikalo i wyglada to tak, ze prawie caly jezyk jest bialy i tylko na srodku
jest wolny od tej choroby. Dodam iz bardzo czesto staram sie to scierac z
jezyka bo slyszalem, ze tak mozna . Kiedy bylem u lekarza to przepisal mi
jakies lekarstwo do plukania jamy ustnej, ale zaznaczyl, ze to moze nie
pomoc i ze moze sie to wogole nie wyleczyc. Zaznaczyl rowniez ,ze to nie
jest zarazliwe i moze byc spowodowane naglym oslabieniem organizmu w jakims
tam okresie.
Pozdrawiam
MANIEK

10. Data: 2000-08-15 13:39:45

Od: "MANIEK" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Orzeszko" <M...@g...torun.pl> napisał w
wiadomości news:01c006b4$ce1d98e0$8d2b4b9e@eto141.geofizyka.tor
un.pl...

> [...]
> lub innego specjalisty zajmującego sie błonami śluzowymi. W każdym razie
> życzymy Ci powodzenia. Zajrzę tu za 2 tygodnie, jeśli będziesz już coś

Na wstepie gratuluje Ci tego, ze masz tak cudowna malzonke :)
Bylem u lekarza internisty, ktory stwierdzil, ze to moze byc nie do
wyleczenia i przepisal mi ewentualnie jakies tam lekarstwo do plukania jamy
ustej. Niestety po uzywaniu tego lekarstwa nie zauwazylem zadnej poprawy mam
wrazenie nawet jakby sie poglebil stan tej choroby i teraz przez jakis czas
stoi w miejscu. Tzn nic sie nie zmienia i wyglada to tak samo ochydnie jak
bylo :(

chloniak -
Czy ktos cos wie....
Grzybica pochwy
Obrzęk limfatyczny
Re: Klonowanie i usmiercanie ludzkich zarodkow w celach naukowych - 10 min. genetyka ,prof. Stepnia z UW w TVP1 o godz. 23.00