Grzybica pochwy

11. Data: 2000-08-09 15:44:18

Temat: Re: Grzybica pochwy
Od: "monizda&glizda" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

e babo. a okno w lazience masz? bo jak nie to susz se reczniki w pokoju (z
oknem). jestem prawie pewna, ze zakisla lazienka, to polowa sukcesu w
zdobywaniu wszelakich grzybkow.
monika

Myszka07 napisał(a) w wiadomości: <8mm589$59j$1@mercury.newsgate.pl>...

12. Data: 2000-08-09 22:00:39

Temat: Odp: Grzybica pochwy
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaja <f...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...pl...

> No widzisz...zaraził Cię Twoj ukochany, chce od Ciebie odejść do tej z
którą
> ma dziecko a Ty się go trzymasz rękami i nogami i twierdzisz, że będziesz
> niego walczyła....Czy jest o kogo walczyć?
>
> Kaja

Myslisz ze wszyscy robia tak jak Ty ?
A moze podac Ci pare namiarow na dobrego psychiatre ?

--
pozdr00fka

Waldim

serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

13. Data: 2000-08-09 22:00:41

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Myszka07 <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8mm589$59j$...@m...newsgate.pl...
> [...]
> pomoc. Moze ktos zna jakis lek, po ktorym pozbede sie tego swinstwa raz na

Skoro miewasz czeste grzybice to pewnie z ich powodu jakies leki
stosujesz... nie ma lekow cudownych ale wiekszosc jest wystarczajaco
skuteczne...
zastanow sie lepiej nad powodem nawracania tej przypadlosci...
moze nie stosujesz zapisane kuracji do konca ?
moze czesto leczysz sie antybiotykami ?
moze stosujesz jakis plyny do higieny intymnej ?
moze masz cukrzyce ?
pozostaje jeszcze sprawa higieny osobistej i partnera...

--
pozdr00fka

Waldim

serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

14. Data: 2000-08-09 23:03:43

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

WALDIM napisał(a):

> Użytkownik Kaja <f...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:3...@f...pl...

> którą

> Myslisz ze wszyscy robia tak jak Ty ?

A skąd Ty wiesz co ja robię i czy wogóle robię...Przezorny zawsze
ubezpieczony...Trzeba dbać o swoje zdrowie.

> A moze podac Ci pare namiarow na dobrego psychiatre ?

Sobie podaj... :-)))))))...Trzeba było przeczytać poprzednie posty, to
wiedziałbyś o co chodzi.
BTW: Wstydzisz się chyba ( a może nie wstydzisz) za osobników swojej
płci i
winę zwalasz na tą nieszczęsną kobietę.
Myszka mi ładnie podziękowała na priva, w związku z tym EOT z mojej
strony.

Pozdrawiam
----
Kaja

15. Data: 2000-08-10 16:14:24

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania <a...@e...pl> w artykule news:399045c1@security.net.pl pisze...

> Dotyczy watku na grupie pl.soc.seks.towarzyskie.
> Zgadzam sie z Kaja.
Oj, Kaja to chyba raczej zna temat z pl. soc. dzieci. A obserwując Myszkę
07 mam wrażenie, że musi sobie na temat seksu po prostu pogadać.
--
Justyna

16. Data: 2000-08-11 15:10:18

Od: "JKM" <b...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się czegos dowiesz to daj znać, bo mam ten sam problem.

Powiem Ci co mi lekarz kazał...powaznie i to nie znachor....

Kupic sobie mleko od krowy, skwasić, namoczyc tampon w mleku zsiadłym i
wsadzić go sobie do środka.
Musisz mieć dużo swojskich bakterii, które zwalcza inne....

Pozdrowienia

17. Data: 2000-08-12 21:00:44

Od: "aga" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

podobno kobiety mozna podzielic na te ktore mialy, maja lub beda mialy
grzybice pochwy. To czesta przypadlosc , wcale nie wstydliwa i najczesciej
nie wynika z zaniedban higienicznych. Sprzyjac im moze np. zazywanie pigulek
antykoncepcyjnych. Jesli te infekcje sa sporadyczne, czesto wystarczy zwykly
Clotrimazol (krem i globulki), w przypadku czestych nawrotow polecam
Orungal - troche drogi (ca.20zl /4tabl.), ale zazywa sie tylko cztery
tabletki i na dlugo daje spokoj (podobno kumuluje sie w sciankach pochwy) -
produkowany z mysla o kobietach, nie stosuje sie go u facetow. Po tej
kuracji wskazany bylby jeszcze Lactovaginal (flora pochwy w "czopkach").
Aha - no i nalezaloby przeleczyc partnera (wystarczy krem Cotrimazol, ok.
2-3 tyg.) powodzenia, aga
> [...]
> pomoc. Moze ktos zna jakis lek, po ktorym pozbede sie tego swinstwa raz na

Obrzęk limfatyczny
Re: Klonowanie i usmiercanie ludzkich zarodkow w celach naukowych - 10 min. genetyka ,prof. Stepnia z UW w TVP1 o godz. 23.00
Żywienie optymalne
poważnie o ciąży
Przedsiewziecie w Internecie