Grzybica w gardle + niski poziom cukru

1. Data: 2007-12-06 16:00:56

Temat: Grzybica w gardle + niski poziom cukru
Od: "Bardzo mi słabo" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
3 tygodnie temu zrobiła mi sie pleśniawka na gardle, nie znikała po
Dentosepcie. Od tygodnia już źle się czuję, w poniedziałek byłem u
laryngologa która popędzlowała mi gardło i przepisała Nystatyne w
zawiesinie (mam rozporowadzać po jamie ustanej językiem a następnie
połknąć) zakazała jeść słodyczy a nawet słodzić herbaty. Problem w tym
że dzisiaj rano mało bym nie zemdlał. Zmierzyłem aparatem do mierzenia
cukru od Taty i wyszło że mam tylko 62. Zjadłem cukierek + herbata z
cukrem + kanapka i podskoczyło do 88. Jednak teraz znów poczułem się
słabo chociaż jestem po obiedzie(zeimniaki + jajko + warzywa) mam
tylko 64 cukru.

Pomóżcie, nie wiem co mam robić?
Bardzo źle się czuję.

2. Data: 2007-12-06 16:17:43

Temat: Re: Grzybica w gardle + niski poziom cukru
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo mi słabo wrote:

> Pomóżcie, nie wiem co mam robić?
> Bardzo źle się czuję.

do lekarza, który będzie w stanie ocenić ten przypadek dokładnie (sprawdzi
dodatkowe objawy, porówna z wagą ciała, zleci badania etc). A na takie
pleśniawki to nie nystatyna do płukania tylko porządny ogólnoustrojowy
antygrzybiczy, typu ketokonazol czy flukonazol. Jak znalazły się grzybki w
1 miejscu, są też gdzie indziej. Co to za lekarz w ogóle który osłonowo nie
przepisze antygrzybiczego ogólnoustrojowego w takich wypadkach? Może pora
zmienić lekarza?

--
www.vegie.pl

3. Data: 2007-12-12 19:57:58

Od: Ryszard275 <R...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zacznę tak"Śmierć na receptę.Szkodliwe działanie leków jest jedną z
głównych przyczyn zgonów w USA.WPROST 30CZERWCA2002.Artykuł ukazał się
wtedy kiedy jeszcze nie byliśmy dywanikiem w przedpokoju tego
państwa,choć należy sądzić że nowsze dane mogłyby być jeszcze bardziej
porażające. Dostarczając chemiczną truciznę do organizmu powodujemy że
nie będący w stanie rozpoznać obcych dla siebie informacji "wkurzony
mózg bije na oślep",nie będąc w stanie określić kto wróg a kto
przyjaciel.
"Dietetyczne mity i fakty.Co jeść by uniknąć raka.Jedzenie
lekarstwem"NESWEEK25.06.2006.O takim traktowaniu pokarmu i jego roli w
życiu człowieka mówił parę tysięcy lat temu Hipokrates.Zasługuje więc
na uwagę,opracowany przez naszą genialną rodaczkę,pierwszy w Europie
naturalny antybiotyk pochodzenia roślinnego.
ULTRA VIRES aktywizuje układ odpornościowy.Jest produktem silnie
dezynfekcyjno-bakteriobójczym.Pomaga usuwać szkodliwe związki z
organizmu.Niszczy wirusy, grzyby,bakterie z grupy pierwotniaków oraz
wolne rodniki.Pomaga w leczeniu stanów zapalnych,stanów ropnych
górnych i dolnych dróg oddechowych,zapaleniu ropnym oskrzeli i
płuc,anginy,ropnym zapaleniu gardła migdałów,krtani,zatok i
kataru.Zwalcza infekcje dróg moczowych,a przy ropnym zapaleniu nerek
niszczy bakterie i ułatwia wydalanie wraz z moczem.Skutecznie
oczyszcza kamicę nerkową.Regeneruje chorą wątrobę po żółtaczce oraz po
chemioterapii.Oczyszcza z zażywania dużej ilości leków czy też
alkoholu.Stabilizuje poziom cukru we krwi,cholesterol.Wzmacnia układ
krążenia,rozszerza naczynia krwionośne,zapobiega zawałom.Chroni
komórki przed szkodliwym starzeniem mózgu,miażdżycą,udarem,paraliżem
oraz sklerozą.Pobudza tworzenie krwinek.Obniża gorączkę.Dodaje siły i
energii dzieciom,kobietom w ciąży,osobom bardzo wcześnie i bardzo
późno urodzonym,sportowcom.A centralny komputer człowieka cieszy się z
tej randki.Ryszard275.

4. Data: 2007-12-12 21:23:13

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> energii dzieciom,kobietom w ciąży,osobom bardzo wcześnie i bardzo
> późno urodzonym,sportowcom.A centralny komputer człowieka cieszy się z

Prosze podac linki do wynikow niezaleznych badan klinicznych potwierdzajacych
te rewelacje.

5. Data: 2007-12-14 15:37:38

Od: Ryszard275 <R...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiadając na te "linki" chciałbym zapytać co to są "niezależne
badania".W latach 1999-2000 producenci leków w USA wydali na kampanie
wyborcze i popieranie
przychylnych im polityków 200mln USD,wyprzedzając pod tym względem
wszystkie inne lobby.Profesor Jacek Spławiński z Instytutu Leków w
Warszawie w artykule
"ZYSK UŚWIĘCA ŚRODKI" pisze"Najlepsze są leki sprawdzone,stosowane od
dawna.Dlatego bardzo mnie denerwuje,kiedy mówi się o nich starocie.W
leczeniu nadciśnienia na przykład najlepszy jest stary lek
moczopędny,który kosztuje grosze,jest więc rzadko
przepisywany.Sprzedaje się za to preparaty nowoczesne i drogie.
Mówiąc uczciwie,nie można gwarantować,że są one bezpieczne.Można je
sprawdzić praktycznie dopiero po latach.Jest też wiele leków
nieskutecznych.Stilbestrol
na przykład miał zapobiegać poronieniom.Nie zapobiegał,powodował
natomiast powstawanie nowotworów.Sceptycy uważają,że często wartość
leku nie przewyższa
ceny jego opakowania.Jak twierdzą firmy farmaceutyczne,przygotowanie
nowego specyfiku kosztuje średnio 500mln dolarów.Taka jest cena
postępu w medycynie.
Trzeba jednak pamiętać,że leczenie skutków przepisywanych pochopnie
leków pochłania miliardy dolarów".To tyle a"propos niezależności.
ULTRA VIRES-to liofilizowane i zmicelizowane miód pszczeli,czarny bez
oraz cebula."Rzeczy" znane ludzkości od dość dawna i obecne w
medycynie komplementarnej od niepamiętnych czasów.ULTRA VIRES nie jest
lekiem,a zaledwie produktem spożywczym,którego,dzięki błyskowi
geniuszu wynalazczyni,micele
mają zdolność wchłaniania się w wodnym środowisku organizmu
człowieka.I robią to pięciokrotnie efektywniej,na poziomie bliskim
100%.Wskażnik przyswajalności rozpuszczalnych w tłuszczach witamin nie
zmicelizowanych jest bardzo niski na poziomie 25-30%.To tyle ale
zapewniam cdn.Ryszard275-Wellness275,

6. Data: 2007-12-14 19:52:32

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ryszard pisze:

> [...]
> wyborcze i popieranie
> przychylnych im polityków 200mln USD,wyprzedzając pod tym względem

To co piszesz powyzej to nie sa niezalezne badania, tylko lobbig w celu
wprowadzenia przez konkretna firme, danego leku na rynek.
Kazda z tych firm dysponuje produktami ktore sa wczesniej dokladnie przebadane.
Na tego typu badania firmy farmaceutyczne przeznaczaja ogromne kwoty pieniedzy.
Marketing w dzisiejszych czasach z uwagi na duza konkurencje, jest takze bardzo
kosztowny.
Jesli dobre firmy farmaceutyczne nie beda mialy zyskow, to nie beda mialy po
prostu srodkow na rozwoj i dlasze finansowanie badan naukowych w dziedzinie
medycyny.

Kazdy lek i preparat ktory jest reklamowany jako srodek leczniczy, podlega takim
samym procedurom.
Dlatego pytam, na jakiej podstawie twierdzisz, ze ten preparat o ktorym piszesz,
ma te wszystkie rewelacyjne wlasciwosci lecznicze?
Czy ten preparat byl badany w/g wymaganych kryteriow, takich jakim podlegaja
leki umieszczone np tutaj:

http://www.drugs.com/aspirin.html

> "ZYSK UŚWIĘCA ŚRODKI"

No wlasnie... dlatego sprzedaz preparatow o niesprawdzonych wlasciwosciach
leczniczych, na ktory nie wydano prawie zadnych pieniedzy, poza ich produkcja,
bo nie wykonano zadnych, czesto dlugoletnich, kosztownych badan - jest wyjatkowo
nieuczciwa metoda, obliczona na uzyskanie ogromnych zyskow przy minimalnym
nakladzie srodkow.
Jednoczesnie sprzedaz takiego preparatu jest prowadzona bez zadnej
odpowiedzialnosci, bo zawsze mozna przeciez powiedziec w przypadku zglaszania
pretensji i zadania odszkodowan za utrate zdrowia, iz preparat nie zadzialal bo
przeciez to byl tylko suplement zywnosciowy:)))

> ULTRA VIRES-to liofilizowane i zmicelizowane miód pszczeli,czarny bez

ULTRA VIRES ? Takiego preparatu w ogole nie mozna znalezc w swiatowej sieci
internetowej, dlatego jeszcze raz prosze, podaj linki o ktore prosilem w
poprzednim poscie.

Pozdr. Jeff

zarabianie przez internet w domu
spuchniete jadra