Grzyby - krowki

1. Data: 2002-10-02 21:13:11

Temat: Grzyby - krowki
Od: "Mea" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znacie grzyby "krowki"?
To sa grzyby z blaszkami koloru ciemno brazowego i troche tez koloru
pomaranczowego . Jak sie je smazy na patelni (kapeluszem do spodu) - na
masle, to wycieka z nich cos, co potocznie nazywa sie mleko.
Te grzyby maja bardzo specyficzny smak, wyrazisty lekko slonawy i ostry.Nie
umiem okresli smaku, nie jest on podobny do smaku rydza ani zajaczka.
Niestety te grzyby sa mylone z trujacymi i trzeba na nie na prawde uwazac
:-))

Juz dawno nie widzialam ich w lesie, a szkoda bo bardzo mi smakuja i sa
warte szukania.
Moze wybierzemy sie w sobote do lasu? Jak pogoda dopisze ;-)

Pozdrawiam,
Maja

1. Data: 2002-10-03 06:19:40

Temat: Re: Grzyby - krowki
Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

No ja nie znam krowek poza cukierkami ;). A w moim srodowisku byly grzyby
ktore nazywalismy krowiakami ( nie mam atlasu zeby sprawdzic poprawna nazwe
tego grzyba) ale rzeczywiscie mialy takie blaszki, byly ciemnopomaranczowe,
wylazilo z nich mleko, byly gorzkie. Uwazalismy je za niejadalne.

Justyna Oracz
GG : 411958
e-mail : w...@w...net.pl
-

1. Data: 2002-10-03 06:39:02

Od: "Kamas.hw" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rydze? ....No bo krowiak pdwiniety przygotowany w ten sposób jest raczej
szkodliwy dla zdrowia :-))

--
pozdrawiam:-)
Sławomir J. Marusiński (Kamas.hw)

1. Data: 2002-10-03 07:04:15

Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

->Rydze? ....No bo krowiak pdwiniety przygotowany w ten sposób jest
raczej
szkodliwy dla zdrowia :-))
------------------
No no wlasnie :)

Justyna Oracz
GG : 411958
e-mail : w...@w...net.pl
-

1. Data: 2002-10-03 11:37:47

Od: "Mea" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> ->Rydze? ....No bo krowiak pdwiniety przygotowany w ten sposób jest
> raczej
> szkodliwy dla zdrowia :-))
> ------------------
> No no wlasnie :)

Ja naprawde pisze o grzybach jadalnych. Jadlam je kilka razy i zyje. To w
takim radze nie probowac, jak ktos jest niepewny co to za grzyb. Nie wiem
jaka ma inna nazwe, ale napewno mowi sie na ten grzyb, ktorego mam na mysli
krowka ( nie slodka i nie ciagutka :-))

Pozdrawia

Lekko zdezorientowana grzybami
Maja

1. Data: 2002-10-03 12:05:14

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takim radze nie probowac, jak ktos jest niepewny co to za grzyb. Nie wiem
> jaka ma inna nazwe, ale napewno mowi sie na ten grzyb, ktorego mam na

Moze chodzi o ten grzyb: http://darynatury.w.interia.pl/zrodla/grz022.htm
???

Pozdr.
Magda

1. Data: 2002-10-03 12:07:07

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takim radze nie probowac, jak ktos jest niepewny co to za grzyb. Nie wiem
> jaka ma inna nazwe, ale napewno mowi sie na ten grzyb, ktorego mam na

O, tutaj lepiej widac: http://www.grzyby.pl/gatunki/Lactarius_volemus.htm

Magda

1. Data: 2002-10-03 22:58:48

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

slonko wrote:

> mysli

> O, tutaj lepiej widac: http://www.grzyby.pl/gatunki/Lactarius_volemus.htm
>
> Magda

O, jakie swietne strony - dzieki za namiary na nie, na pewno mi sie przydadza.
MB

1. Data: 2002-10-05 10:24:47

Od: "Mea" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slonko" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> mysli

> Moze chodzi o ten grzyb: http://darynatury.w.interia.pl/zrodla/grz022.htm
> ???
>
> Pozdr.
> Magda
> Tak, to o te grzyby mi chodzi. Ale ladna fotografia, szkoda, ze to tylko
zdjecie :-)
Przepraszam, ze tak pozno odpisuje, ale mialam klopoty z Internetem,
Pzdrawiam,
Maja

1. Data: 2002-10-05 22:54:01

Temat: Grzyby
Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

Własnie odkrylam, dzieki grzybom-krowkom, wspaniala strone poswiecona grzybom.
Piekna, 'szybka' - i - co nie zawsze idzie w parze - absolutnie profesjonalna
:-)))!!!
http://darynatury.w.interia.pl

Goraco polecam, bo sezon grzybowy trwa.
Barbara

SOLARIA DOMOWE do opalania -SPRZEDAM
watrobka drobiowa z jablkiem
test_kolacja
jak zostac kucharzem? prosba o oswiecenie
ZUPA KOPERKOWA (P)