Guantanamo

1. Data: 2013-10-02 19:53:32

Temat: Guantanamo
Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.google.pl/search?q=guantanamo&hl=pl&gl=pl
&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=w1xMUtS9FNKw4QSY
54H4DA&ved=0CFIQsAQ&biw=360&bih=640&dpr=2

Systemy totalitarne to faszyzm , komunizm, katolicyzm, Islam. Obecnie komunizm
zastąpił katolicyzm i Islam i mamy podział taki jak w czasie zimnej wojny między
demokracją i komunizmem i demokracją i terroryzmem. Dlatego naprzykład organizacja
pro-life, ta sama co w Polsce, w USA jest uznana za organizacje terrorystyczną na
równi z Alkalidą i terroryzm ostatnio mieliśmy w polskim sejmie, gdzie chciano zmusić
kobiety do rodzenia na siłe, gdzie w demokracji nikt nie ma prawa wberw twojej woli
wymuszać na tobie co ty masz robić i rodzić. Pan minister Gowin z opus dei próbował
nawet polskie prawo zmienić by nie mogli polacy oskarżać o wymuszone porody swoich
prześladowców, a już w polsce toczą się takie sprawy. To jest terroryzm, a systemy
totalitarne to systemy bandyckie gdzie człowiek nie ma żadnych praw.

Tam jest ich miejsce jak w tytule

2. Data: 2013-10-14 12:21:27

Temat: Re: Guantanamo
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-02 19:53, Adrenalinka pisze:
> [...]
totalitarne to systemy bandyckie gdzie człowiek nie ma żadnych praw.

Pominę już te ewidentne bzdury które to polegaja na tym że Komuszyzm
nazywasz totalitaryzmem, i zapytam dlaczego za obowiazujące w Polsce
prawo obciążasz katolicyzm? Czy to biskup u nas pisze ustawy?

3. Data: 2013-10-14 13:32:41

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Biskup to atakuje razem z klerem podstawy państwa polskiego, a politycy niestety
działają wbrew państwowości polskiej i na każde życzenie lecą. To co się teraz dzieje
to powtórka z PzPR co był na usługach moskwy i moskwa decydowała jakie tu...trzeba
ustawy, obecnie watykan decyduje. Prokuratorzy się boją ruszyć tą mafie bo to koniec
kariery.

4. Data: 2013-10-14 23:04:13

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-14 13:32, Adrenalinka pisze:
> [...]
ustawy, obecnie watykan decyduje. Prokuratorzy się boją ruszyć tą mafie bo to koniec

No nie wiem... Mi osobiście wydaje się że wpływ Kościoła na politykę
państwa jest bardzo niewielki. I chyba się nie mylę w twierdzeniu w że
jedyny premier po 89 roku który wykonywał polecenia od kleru to H.
Suchocka.

5. Data: 2013-10-14 23:38:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Oct 2013 12:21:27 +0200, Trybun napisał(a):

> zapytam dlaczego za obowiazujące w Polsce
> prawo obciążasz katolicyzm?

Obciąża, ponieważ nie poszedł do wyborów 333333-)
--
XL
"Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę

6. Data: 2013-10-15 06:12:00

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Jest taki sam wpływ kleru na polskę jak za komuny wpływ moskwy, czyli wszystko co
moskwa chce.

7. Data: 2013-10-15 09:09:23

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-14 23:38, Ikselka pisze:

> Obciąża, ponieważ nie poszedł do wyborów 333333-)

Albo za dużo lektury "NIE" ew. "Faktów i Mitów".... Oczywiście nie mam
nic przeciwko takiej prasie, ale co za dużo to niezdrowo.

8. Data: 2013-10-15 09:10:15

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-15 06:12, Adrenalinka pisze:
> Trybun
> Jest taki sam wpływ kleru na polskę jak za komuny wpływ moskwy, czyli wszystko co
moskwa chce.

No niezupełnie, ot choćby z tego powodu że nowo obierane władze kiedyś
zaraz były wzywane na dywanik do Moskwy, a dzisiaj są wzywane do
konsulatu USA, tak nie do ambasady, bo to za wysoki szczebel a właśnie
do konsulatu, i do Brukseli po wytyczne, a nie do Watykanu.

9. Data: 2013-10-15 11:07:07

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Czy ty nie widzisz jak biskupi bezczelni grożą eksumeniką jeśli nie uchwalą co
kościół chce?. Jakie to wycie było jak związki partnerskie chcieli uchwalić i tym
samym mnóstwo polaków pozostało bez praw, bo interes watykanu tu się liczy.

10. Data: 2013-10-15 11:23:13

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Albo to obecnie zasraszanie rodzin posłów w dziczy kieleckiej

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,14
778254,Przeciw_poslom_pod_kosciolami__Bo_zaglosowali
_przeciw.html

mesydz
Islam Krótki zarys
A wiecie że Ikselkę można oskarżyć i będzie buliła kasiorę?.
Soli brak...
To już przechodzi wszelkie pojęcie.