Guma do zucia

31. Data: 2004-07-24 10:11:12

Temat: Re: Guma do zucia
Od: Kranu <b...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Robert napisał:

> ps. masz oczywiscie jakies badania na potwierdzenie Twoich slow, czy tak
> tylko gadasz aby gadac?

Ja u siebie i kumpli zauwazam mase pryszczy po imprezach gdzie sie je
duzo chipsow, orzeszkow, pije cole i inne chemikalia :)
Chociaz to moze byc tez oslabienie organizmu, niewyspanie itd.
No i jeszcze alkohol... ale watpie ;)

Kranu

32. Data: 2004-07-24 11:17:53

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> duzo chipsow, orzeszkow, pije cole i inne chemikalia :)
> Chociaz to moze byc tez oslabienie organizmu, niewyspanie itd.

No widzisz, tak na prawde nie posiadasz zadnej konkretnej informacji, wiec
nie formuluj wnioskow jak w poprzednim poscie.

Ale na tych imprezach miesa z indyka z 6-ma konserwantami nie jadacie? :)

Robert Milewski

33. Data: 2004-07-24 11:52:25

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kranu napisał:
> [...]
> duzo chipsow, orzeszkow, pije cole i inne chemikalia :)
> Chociaz to moze byc tez oslabienie organizmu, niewyspanie itd.

prawdopodobnie to właśnie alkohol jest tu przyczyną - wątroba nie nadąża
go "spalać" i wyskakują syfy.. dlatego nie pijcie tyle :)

--
best regards,
scream (at)w.pl

34. Data: 2004-07-24 12:00:00

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Jul 2004 12:02:32 +0200, "Robert" <r...@m...pl> wrote:

Och, biedni ci, ktorzy nie zobacza ducha zanim go nie dotkna...

http://kobieta.interia.pl/zdrowie/choroby/news?inf=5
04379&nr=4

Moze byc?

>ps. masz oczywiscie jakies badania na potwierdzenie Twoich slow, czy tak
>tylko gadasz aby gadac?
>
> Robert Milewski

Nie mam badan, nie jestem labolatorium.
Poza tym jestem jak Turoń - nic tylko łazi taki i kłapie...

Klapacz
czyli Klapuch

35. Data: 2004-07-24 12:00:01

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Jul 2004 13:17:53 +0200, "Robert" <r...@m...pl> wrote:

Drogi Robercie,
Wczoraj zjadlem gofra z bita smietana i nic poza tym
Dzisiaj jestem zatruty, w nocy wymiotowalem. Jestem bardzo slaby

Ale masz racje, nie robilem badan, nie mialem badanej tresci
pokarmowej
wiec nie mam "zadnej konkretnej informacji", ze zatrulem sie gofrem z
bita smietana.
Widac moj wniosek byl bledny, za co przepraszam.

I nie byl to indyk z konserwantami

Klapuch

36. Data: 2004-07-24 12:01:22

Od: Kranu <b...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Robert napisał:

> No widzisz, tak na prawde nie posiadasz zadnej konkretnej informacji, wiec
> nie formuluj wnioskow jak w poprzednim poscie.
> Ale na tych imprezach miesa z indyka z 6-ma konserwantami nie jadacie? :)

Pewnie ze jadamy :)
Nie ma to jak gotowe przyrzadzone mieso prosto z supermarketu...
Aha, wczesniej nie formulowalem zadnych wnioskow bo dopiero pierwszy raz
sie odezwalem w tym watku :)

Kranu

37. Data: 2004-07-24 12:42:11

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Jul 2004 09:52:06 +0200, Klapuch (www.klapuch.komrel.net)
wrote:

Po pierwsze - naprawdę mógłbyś przestrzegać pewnych ogólnie przyjętych
zasad - znaczy odpowiadać pod cytowanym tekstem, a cytować tylko te
fragmenty, do których się odnosisz.

> Swojego czasu mialem przyjemnosc spedzic ponad 2 miesiace w
> Bieszczadach.
> Z dala od sztucznego jedzenia i chemii.

Rozumiem, ze również z dala od sztucznych i chemicznych butów, ubrań,
plecaka, namiotu, a odżywiałeś się wyłącznie produktami wytworzonymi bez
*żadnego* udziału współczesnej technologii? Zboże rosło bez pomocy
nawozów i herbicydów, krowy nie jadły nic poza trawą?...

To o czym piszesz to utopia. Nie przeczę, są miejsca na świecie, gdzie
się tak żyje. Ale raczej nie w europie. A i zagęszczenie zaludnienia
jest tam zupełnie inne...

> Zachwyca Cie postep? Super, to czemu jest tak wiele urzadzen, ktore
> walcza z skutkami postepu?
> (filtry, jonizatory, solaria, masci odczulajace, odswiezacze powietrza
> i inne)

Filtry walczą ze skutkami mostępu? Jakie filtry? Anty UV?
A solaria? Nie rozumiem w jaki sposób solaria mają walczyć ze skutkami
postępu?
Nie ma czegoś takiego jak maści odczulające. Są żele zawierające
antyhistaminiki na przykład, pomagające radzić sobie z ukąszeniami
owadów. Jeśli komary uważasz za postęp, to czegoś tu nie rozumiem.
Odświeżaczy powietrza natomiast z reguły używa się na przykład w
toaletach. Po to, aby zamaskować (bardzo postępowe) nieprzyjemne wonie
ludzkich wydalin.

Ja nie twierdzę, że szeroko rozumiany postęp jest tylko dobry. Doskonale
zdaję sobie sprawę z tego, że rozwój cywilizacji, taki a nie inny tryb
życia współczesnego człowieka, wysoko przetworzone jedzenie i tak dalej
nie są najlepsze dla naszego gatunku. Ale odrzucając całość tzw postępu
cofamy się do czasów, kiedy zapalenie płuc w przytłaczającej większości
przypadków było śmiertelną chorobą, kiedy gruźlica była powszechna,
umierało się na odrę, ospę, dzumę, a średnia życia wahała się około
40-50 lat (tak sobie strzeliłem). A to wszystko wina gumy do żucia i jej
toksycznego składnika - sorbitolu.

Give me a break.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

38. Data: 2004-07-24 12:53:39

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Jul 2004 13:42:11 +0100, Marek Bieniek
<a...@s...re.invalid> wrote:

>Filtry walczą ze skutkami mostępu? Jakie filtry? Anty UV?
Filtry wody i powietrza mialem na mysli.

>A solaria? Nie rozumiem w jaki sposób solaria mają walczyć ze skutkami
>postępu?
Trudno jest opalic sie w Katowicach, nieprawdaz? I w wielu innych
miastach. Zamiast slonca jest solarium.

Klapuch

39. Data: 2004-07-24 12:58:26

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Och, biedni ci, ktorzy nie zobacza ducha zanim go nie dotkna...
>
> http://kobieta.interia.pl/zdrowie/choroby/news?inf=5
04379&nr=4

> Moze byc?

:)) servis kobieta.interia.pl zawsze przedstawia wiarygodne i poparte
licznymi doswiadczeniami wyniki badan medycznych :))
Ale powaznie to bada sie np zaleznosci miedzy spozywaniem pewnych substancji
a wystepowaniem alergii pokarmowych. Ale czy nie widzisz roznicy miedzy
takim stwierdzeniem a tym co napisales o indyku?

Robert Milewski

40. Data: 2004-07-24 13:00:14

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aha, wczesniej nie formulowalem zadnych wnioskow bo dopiero pierwszy raz
> sie odezwalem w tym watku :)

No i tu bije sie w piersi :) pomylil mi sie Klapuch i Kranu, stad taka moja
odpowiedz
Przepraszam

Robert Milewski

HIV, AIDS ............
zatarcia
dostalem uczulenia?
astygmatyzm a stopien niepelnosprawnosci
zapalenie gardła