Guma do zucia

51. Data: 2004-07-24 21:11:49

Temat: Re: Guma do zucia
Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://kobieta.interia.pl/zdrowie/choroby/news?inf=5
04379&nr=4

Nie przeczytałem -to w kwestii formalnej. Ale wybacz - artykuł w codziennej
prasie nie jest autorytetem. Takie linki nie są na listę "sci".
Piotr

52. Data: 2004-07-24 21:13:46

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie przekonamy sie,
> ja twierdze, ze konserwanty sa szkodliwe.
> Ty, ze nie wiadomo.

Ale Twoje posty sie wykluczaja. Konserwanty powoduja, ze zadko zarazamy sie
od zepsutych gofrów.

A moze kupiles takiego bez konserwantów i freonu w lodóce ;-)

> Nie dostarcze Ci naukowych dowodow, bo ich nie mam

a szkoda, bo to nie imieninyy u cioci tylko "sci"

> Mysle, ze dobrze bedzie zakonczyc te dyskusje

tak jest

Piotr

53. Data: 2004-07-24 22:10:24

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie przekonamy sie,

Otoz to

> ja twierdze, ze konserwanty sa szkodliwe.
> Ty, ze nie wiadomo.

Nic takiego nie stwierdzalem

> Nie dostarcze Ci naukowych dowodow, bo ich nie mam

Innych dowodow nie ma (chyba ze osobiste)

> Mysle, ze dobrze bedzie zakonczyc te dyskusje

Zgadzam sie.
Pozdrawiam

Robert Milewski

54. Data: 2004-07-25 19:19:28

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Jul 2004 19:20:47 +0100, Marek Bieniek
<a...@s...re.invalid> wrote:

>Nie wiem nic na temat węglowych filtrów powietrza. Jakiś link?:)

Sa takie urzadzonka cos w rodzaju odkurzacza, gdzie na wejsciu jest
filtr mechaniczny i weglowy. Znam symbol De Longhi PA170 ale nie
znalazlem opisu do tego w internecie.
Mam to w domu... a raczej mialem, bo padl silnik.

>Gdyby tak było - wszyscy umierali byśmy w miastach z uduszenia. Raczej
>stawiał bym tu na rolę industrialnych domieszek do powietrza...

Moze mi sie wydaje, ale ilosc ludzi i samochodow, ogolnie urzadzen
spalajacych tlen jest wiecej niz drzew, ktore moga ten tlen
wyprodukowac - sila rzeczy musi byc mniej tlenu w powietrzu.

>Zatem rzuć w cholerę tą całą cywilizację, odłącz się od internetu (i nie
>zakładaj żadnych nowych grup ;) ), pozbądź się industrialnego ubrania i
>butów i nagi udaj się piechotą do czystych i nieskalanych cywilizacją
>lasów tropikalnych. Miłej podróży ;)
>
>To co piszesz to demagogia czystej wody.

Wiesz co? Jest to calkiem mozliwe.
Ale kiedy po upalnym dniu, kiedy mam w pokoju 28 stopni chce otworzyc
wieczorem okno i nie moge, bo na dworze smierdzi tak, ze nie da sie
wytrzymac, albo po deszczu w powietrzu czuc skislym, zerwane
wlasnolapnie porzeczki z krzaka sa tak brudne, ze nie da sie ich umyc,
a jakis kretyn wycina mi drzewa na osiedlu i zostawia pnie tartaczne,
a potem robi wielkie ognisko z tego drzewa - czasami chcialbym wlasnie
wyjechac gdzies, gdziekolwiek, gdzie nie bedzie tego calego zalosnego
udawania o tzw. dbalosc o srodowisko naturalne.

Wyciete drzewa i brudne porzeczki moge Ci pokazac - sa na mojej
stronie.

Klapuch

56. Data: 2004-07-25 19:19:29

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

<a...@s...re.invalid> wrote:

>To zależy które filtry:)
>Woda w kranach jest już raczej wstępnie oczyszczona z zanieczyszczeń
>chemicznych i biologicznych. Filtry stosowane w gospodarstwach domowych
>mają raczej za zadanie pozbawić ją skutków tego oczyszczania (czyli na
>przykład zawartości chloru).

No, nie wiem. U mnie z kranow leci brazowa ciecz.

Klapuch

55. Data: 2004-07-25 19:19:29

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Jul 2004 22:57:11 +0200, "Piotr" <t...@o...pl> wrote:
>Czy możesz mi podać kilka przykładów szkodliwości cywilizacji bez korzyści
>jakie się odnosi przy okazji?
>Piotr

Nie moge, bo pewnie nie ma. Czasem tylko koszty wygody dzieki
cywilizacji sa bardzo, ale to bardzo wysokie.

Klapuch

HIV, AIDS ............
zatarcia
dostalem uczulenia?
astygmatyzm a stopien niepelnosprawnosci
zapalenie gardła