Re: Guzy w piersiach

Data: 2007-11-29 19:47:57
Temat: Re: Guzy w piersiach
Od: tomek wilicki <t...@w...pl>

sure wrote:

> Mam wrażenie, że nadmiernie generalizujesz. To prawda, że dość powszechne
> są obecnie tzw. choroby cywilizacyjne, związane z trybem życia, ale
> również jest prawdą, że większość ludzi dawniej była zdrowa głównie dzięki
> selekcji naturalnej...

wcale dawniej nie byli zdrowsi. Myślę, że nieporozumienie bierze się z tego,
że mówimy o 2 różnych rzeczach. Ja twierdzę, że współczesne żarcie to syf a
tryb życia to w ogóle porażka, Ty zaś że dawniej ludzie wcale nie żyli
dłużej. Ni hu hu nie ma tu sprzeczności, więc dysputę możemy zakończyć :P

--
www.vegie.pl