HE...HE ! DO SYLI...

1. Data: 2006-10-21 00:36:10

Temat: HE...HE ! DO SYLI...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... Malowanie pasków i twój przestrach ranny - czyli symboliczne obrzezanie
przez kobietę i wzięcie ślubu przed Panem Panów w warunkach "polowych".
Dowiadywałem się - obrzezanie powinno być przeprowadzone następnie do pełnej
postaci, ale nie musi, żydówka tak może wziąć ślub z gojem jako
"symbolicznym" żydem i ten ślub jest ważny. Stąd to siedzenie na golasa pod
kołdrą (i jeszcze kocem) zarzuconym na głowę, gdy zobaczyłaś, co zrobiłaś.
Zostałaś moją pełnoprawną żoną.
Nie dostaniesz listu rozwodowego.

Możesz teraz ujadać jako Haski, Amazo, Hanka, Syla, Madzia itd.

2. Data: 2006-10-21 05:50:16

Temat: Re: HE...HE ! DO SYLI...
Od: "Hasky" <baj baj@onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[----------------------]
> Możesz teraz ujadać jako Haski, Amazo, Hanka, Syla, Madzia itd.
---------------
Pochwały dla pewnego maniaka,.......

3. Data: 2006-10-21 06:24:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hasky" <baj baj@onet.pl> wrote in message

Dlaczego się podwieszasz? I skąd tyle danych, o których tylko Syla
wiedziała?

4. Data: 2006-10-21 06:37:31

Od: kleju <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gosciu, az tak ograniczony jestes? nie spamuj tutaj. Choc moze sprzedasz
nam przepis na gulasz z napletka...............???
p.

5. Data: 2006-10-21 06:52:41

Od: "Hasky" <baj baj@onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Hasky" <baj baj@onet.pl> wrote in message
>
> Dlaczego się podwieszasz? I skąd tyle danych, o których tylko Syla
> wiedziała?

Poczytaj swoje listy, które pisałeś do mojej pańci, i na psciepach
A potem pomyśl...i pisz?
Dlatego zrozumiesz sam co piszesz, i co chciałeś wiedzieć.
Pisze po raz ostatni, jeszcze jedna gra pod moja ksywę,
Postaram się umilić Tobie życie...zaczynam mieć Ciebie dość,
Do pewnego czasu przyjmowałem z rozbawieniem, słuchając swojej pańci,
Na głupotę nie ma leku, .lecz z twojej strony to już nie głupota,
To maniactwo, i to w podłym wydaniu.
Teraz zrozumiałem [ala] Syle, jeśli ona istnieje.
Kto z takim maniakiem chciałby dzielić życie.....
Zastanów się? jaka przyszłość zabezpieczysz jej i dzecku.......w twoich
latach zarobek,
już po czasie..może wolała poszukać innego idiotę.
Jeśli dała nogę " jak zrozumiała co ja czeka z toba"....i przyznaje jej
racje,
Oraz potrafisz zrozumieć dlaczego to zrobiła?
Jak czytam twoje wypociny, to potrafisz tylko stękać, i słać bzdurne
podejrzenia.
Rusz dupę w troki, i poszukaj swego szczęścia,
A nie tylko siedzisz przy kłapaczce i wypisujesz bzdury...

I tak za dużo napisałem, ale ty i tak nie zrozumiesz.....

6. Data: 2006-10-21 07:03:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kleju" <k...@f...onet.pl> wrote in message
> gosciu, az tak ograniczony jestes? nie spamuj tutaj. Choc moze sprzedasz
> nam przepis na gulasz z napletka...............???
> p.

Mam kompletna i polska fujare...

7. Data: 2006-10-21 07:04:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A nie tylko siedzisz przy kłapaczce i wypisujesz bzdury...
>
> I tak za dużo napisałem, ale ty i tak nie zrozumiesz.....

Już ci raz napisałem odp...się ode mnie.

8. Data: 2006-10-21 07:13:58

Od: "Hasky" <baj baj@onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[--------------------------...

> Już ci raz napisałem odp...się ode mnie.

To po jaka cholerę użyłeś mojej ksywy
"Możesz teraz ujadać jako Haski, Amazo, Hanka, Syla, Madzia itd."
==========
Jeszcze raz się pytam, ty jeszcze z rana kontaktujesz, lub się zaprawiłeś...
Nalewką na kościach..

9. Data: 2006-10-21 08:12:27

Od: "-=Elwood=-" <e...@s...wytnij.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:
> Mam kompletna i polska fujare...

Gratulacje! Pochwal sie w Fakcie albo Super Expresie.
A jak na razie NTG!

-=Elwood=-

Our Knowledge Is Our Power

10. Data: 2006-10-21 09:26:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeszcze raz się pytam, ty jeszcze z rana kontaktujesz, lub się

Zacząłeś o zdjęciu pisać, o które sam prosiłeś.

mleko kokosowe do sosu?
DO ALASKANA
JEDNA SPRAWA...
Amerykańskich przepisów cd...