HE...HE ! DO SYLI...

11. Data: 2006-10-21 13:49:16

Temat: Re: HE...HE ! DO SYLI...
Od: "Dolby" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "kleju" <k...@f...onet.pl> napisal w wiadomosci
news:ehcf8n$lo7$1@node4.news.atman.pl...
> gosciu, az tak ograniczony jestes? nie spamuj tutaj. Choc moze sprzedasz
> nam przepis na gulasz z napletka...............???
> p.
Portfel niech sobie buc uszyje (po potarciu - energicznym) staje sie walizka
:)

12. Data: 2006-10-21 15:01:04

Od: "Hasky" <baj baj@onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Hasky" <baj baj@onet.pl> wrote in message

> Zacząłeś o zdjęciu pisać, o które sam prosiłeś.

Ja................qrwa pomysl, a potem pisz...
Ty juz zagubiles własne "JA".
Jan2

Kto komu wysłał......

13. Data: 2006-10-21 16:26:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja................qrwa pomysl, a potem pisz...
> Ty juz zagubiles własne "JA".
> Jan2
>>
> Kto komu wysłał......

nie dam się sprowokować, nie dam się sprowokować, nie dam się sprowokować,

14. Data: 2006-10-21 20:39:34

Od: Maggie <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hasky napisał(a):

> Ja................qrwa pomysl, a potem pisz...
> Ty juz zagubiles własne "JA".
> Jan2
> Kto komu wysłał......

Ty się kundlu o...l od Panslawisty. Większym i głośniej
szczekającym trollem jesteś od Niego...

15. Data: 2006-10-21 22:13:30

Od: "Dudus Podpiszczaczek" <w...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

"Maggie" <m...@w...pl>

> Ty się kundlu o...l od Panslawisty. Większym i głośniej szczekającym
> trollem jesteś od Niego...

MAM dobra rade dla ciebie. Pare krokow rozpedu, pochyl glowke i walnij w
sciane.
Moze ci klepki na wlasciwe miejce wskocza, milosniczko Panslavisty,
najwiekszego pojeba na tej grupie.

Dudus

16. Data: 2006-10-21 22:23:03

Od: Maggie <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dudus Podpiszczaczek napisał(a):

> [...]
> sciane.
> Moze ci klepki na wlasciwe miejce wskocza, milosniczko Panslavisty,

Największymi pojebami to są te osły co Mu odpisują! Takie
jak Tyu, palancie

17. Data: 2006-10-21 23:03:32

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maggie" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Największymi pojebami to są te osły co Mu odpisują! Takie jak Tyu,
> palancie

Odpisze wiec Tobie.

Po co sie podniecasz, po co czytasz te watki. Po co?? Ci ktorzy pisza ze do
KF wrzucaja i Ci co odpowiadaja panslaviscie czytaja go i on o tym wie. Dla
niego dobrze - im wiecej ofiar tym bardziej pamiec jego mrocznego przedmiotu
pozadania aktualna. Co do "pojebow", "oslow" i "palantow" dziekuje, ze
przedstawilas zarowno siebie jak i mnie - zarowno Ty, jak i ja czytamy. Ja
nie zaluje panslavity - chcial oszukac i zostal oszukany - podjal decyzje
zanim sciagnal gacie. Szkoda, ze nie potrafi kochac dziecka na ktorym mu
"zalezy". Dziecko ma gleboko w dupie. Ma prawo czuc sie oszukany i tego mu
wspolczuje. Nie ma prawa niszczyc dziecka bo sie spuscil. Gdyby byl
kochajacym, jak deklaruje, tata powinien dbac o dobro i spokoj dziecka, o
tym zapomnial zapamietujac sie w wojnie - szkoda. Panslawiste usprawiedliwia
wiele, o ile mowil prawde, nic nie usprawiedliwia jego checi zemsty na
dziecku a to wlasnie czyni.

Kri Z

18. Data: 2006-10-22 01:41:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ps" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> wiele, o ile mowil prawde, nic nie usprawiedliwia jego checi zemsty na
> dziecku a to wlasnie czyni.

Nawet nie wiem, czy jest dziecko, a jeżeli jest to ta niewiedza czyni ze
mnie ofiarę, a nie kata...

19. Data: 2006-10-22 05:04:10

Od: "Hasky" <baj baj@onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hasky napisał(a):
>
> Ty się kundlu o...l od Panslawisty. Większym i głośniej
> szczekającym trollem jesteś od Niego...

Pewna psciepowiczka stwierdziła!

"Większym i głośniej szczekającym trollem jesteś od Niego"
Oczywiście, mogę Pani w jednej chwili to wytłumaczyć, kto jest większym
"Trollem"
Ale obawiam się, że zrozumienie zajęłoby Pani całą wieczność!

Hau uuuuuu.......

20. Data: 2006-10-22 05:24:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "Trollem"
> Ale obawiam się, że zrozumienie zajęłoby Pani całą wieczność!

Megalomania stosowana.

mleko kokosowe do sosu?
DO ALASKANA
JEDNA SPRAWA...