HEEEEEELP!!

1. Data: 2001-02-19 13:03:23

Temat: Re: HEEEEEELP!!
Od: "Weronika" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarmush" <j...@h...com> napisał w wiadomości
news:96rmnh$tsc$1@slimek.man.lublin.pl...
> mozje pytanie brzmi co z tym fantem zrobic????????????

...czas, czas, czas....
tego Ci potrzeba, aby nie myśleć o niej, ale w snach może się pojawiać
bardzo długo, w końcu to podświadomość....

1. Data: 2001-02-19 17:56:32

Temat: HEEEEEELP!!
Od: "Jarmush" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

witam
po lekturze jednego z postow zastanawiam sie czy pisac o tym o czym
zamierzalem ......
moze jednak napisze.........
wiec tak facet poznaje kobiete...........jest OK......potem sie
rozstaja.....(standard chyba ) .........a on po uplywie ponad 6
miesiecy.........nadal mysli o niej .......ona wraca we snach..........
mozje pytanie brzmi co z tym fantem zrobic????????????

pozdrawaim cieplutko Jarmush

1. Data: 2001-02-19 19:54:50

Od: "Nemo" <n...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miesiecy.........nadal mysli o niej .......ona wraca we snach..........
> mozje pytanie brzmi co z tym fantem zrobic????????????
Nie pozostaje nic innego niz sie powiesic...bo w happyend'y ju znie
wierze...

Z rownie cieplym pozdrowieniem:
Nemo

-------------------------------------
e-mail: n...@u...pl
tel. 0 603 667586
WWW: http://www.nemo.utopia.pl
WWW: http://www.utopia.pl

1. Data: 2001-02-19 20:01:25

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mozje pytanie brzmi co z tym fantem zrobic????????????
Tutaj raczej nie znajdziesz pomocy w tej sprawie.

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-02-19 22:33:08

Od: "Rafał \"Stefan\" Stepanczenko" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemo" <n...@u...pl> napisał w wiadomości
> Nie pozostaje nic innego niz sie powiesic...bo w happyend'y ju znie
> wierze...
Czlowieku co tez Ty wypisujesz. Nigdy nie udzielaj ludziom takich rad, a
poza tym jedynym lekarstwem jest czas i pol roku to zdecydowanie za malo.
Ale do kolegi Jarmusha: glowa do gory, jak spotkasz jakas inna dziewczyne to
po tej zostanie tylko mile wspomnienie.

Pozdrowienia dla wszystkich 8-)

1. Data: 2001-02-19 23:37:49

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Feb 2001 18:56:32 +0100, "Jarmush"
<j...@h...com> wrote:

>rozstaja.....(standard chyba ) .........a on po uplywie ponad 6
>miesiecy.........nadal mysli o niej .......ona wraca we snach..........
>mozje pytanie brzmi co z tym fantem zrobic????????????

jak nie ma kogos nowego, kto moglby zagluszyc te wspomnienia, to
przeszlosc moze wracac w snach nie pol roku, ale nawet przez wiele
wiele lat...
mi sie zdarzylo dwukrotnie - w obu przypadkach lekarstwem byla inna
osoba... ale lekarstwo aplikowalem zazwyczaj dopiero po wielu
miesiacach i stad moja obserwacja, ze nie zawsze czas leczy rany -
czasem czas ma wplyw bardzo niewielki. zdarzylo mi sie odwlekac
nieuniknione zblizenie z druga osoba przez wiele miesiecy tylko
dlatego, ze wciaz czekalem na poprzednia... i na cud... ktory potem
nadchodzil z innej strony...

--
[cookie]
fidonet: 2:482/64

1. Data: 2001-02-20 05:46:48

Od: <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli jest jeszcze sama, po prostu jej to powiedz, tak prosto z mostu, gorzej
jak juz kogoś ma.. Jak kocha tego kogoś, to klapa!! Totalna na dodatek :(
Lekiem na zranione serduszko jest czas, albo ktos nowy.. Wiem, że brzmi to
strasznie.. Ale pomaga!

Pozdrawiam serdecznie, :)

1. Data: 2001-02-20 12:30:06

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

> ...co z tym fantem zrobic????????????

Wooow! Wszystko zalezy od Ciebie.
Czy ona wie ze taka sytuacja ma miejsce?

BTW tez tak raz mialem - mocno dziwna sprawa.
Dotad wlasciwie nie wiem co powinno sie w takiej
sytuacji zrobic aby bylo OK. :(

Czarek

1. Data: 2001-02-20 16:40:40

Od: "Gazela" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a tak w ogóle to czas nie jest lekiem... ani żadna następna miłość. Czy wy
możecie się w kimś zakochać, kochając tą za którą tęsknicie ???

1. Data: 2001-02-20 19:02:42

Od: "Becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miesiecy.........nadal mysli o niej .......ona wraca we snach..........
> mozje pytanie brzmi co z tym fantem zrobic????????????

Mysle , ze walczyc ze snami na sile nie ma sensu . Elementy
przeszlosci , ktore w nich powstaja sa chyba calkiem normalne.
Najlepszym sposobem na ich wyciszanie jest nowa osoba , ktora
skupi na sobie nasza uwage i odciagnie od mysli o przeszlosci.
Trudno uporac sie z takimi snami samoistnie bez niczyjej pomcy (chociazby
nieswiadomej). Mialam zreszta podobny problem i bylam troche przerazona ,
iz pomimo nowego zycia , nowej osoby obok snil mi sie ktos o kim
teoretycznie
powinnam juz nie myslec.Moje sny robily mi natomiast niespodzianke i
pernamentnie odkrywaly to o czym chcialam zapomniec. I tak pomimo nowej
rzeczywistosci w realnym swiecie , w snach zylam jeszcze w przeszlosci. Aby
bylo ciekawej z
czasem zaczely mi sie te dwie plaszczyzny nakladac. Np. snily mi sie
przerozne historie , w ktorej wystepowala osoba bedaca cialem podobna do
mojej terazniejszosci , a duchem do przeszlosci. I z tego niestety
powstawaly wrecz male koszmary. Cale szczescie ten etap tez mial swoj
koniec. I teraz moje sny sa raczej skierowane na terazniejszosc kosztem
wyciszenia naplywajacych mysli o osobie z przeszlosci.
Trudno zapanowac i pokierowac snami. W przypadku przez Ciebie przedstawionym
najlepiej odszukac jakis nowy
punkt zainteresowania :) i poczekac na samoistne ustabilizowanie sie
tematyki snow.

karolina

problemy milosne - 90% listy psychologia
Na jakis czas...
AUE
Przebieg terapii - różne podejścia terapeutyczne
Jestem dziwakiem?