HURAAAA

21. Data: 2007-01-21 07:04:38

Temat: Re: HURAAAA
Od: "Hau hau..." <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:1169335862.784962.110660@q2g2000cwa.googlegroup
s.com...

Hau hau... napisał(a):

> Nie przejmowac sie to w jego stylu...

O, witaj :-)
A jak tam kucharzenie? Z płytą dałeś sobie już radę? Może w
czymś pomóc?
----
Tak dałem rade, na zasadzie prób i błędów..
Mam kurczaka, oczyszczonego..
Nadzienie zrobiłem według przepisów, wołowinka, żołądki, wątróbka i
pieczarki.
Nadziałem, mam piec w piekarniku, co dać do brytfanki,
Masła nie znoszę, ciągle czuje w maśle środki chemiczne,
A z wioski skończyło mi się..
co dać w zastępstwo....
Chcąc nie zepsuć smaku...
Jan

22. Data: 2007-01-21 07:10:55

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hau hau..." <b...@t...pl> wrote in message

> [...]
> Nadziałem, mam piec w piekarniku, co dać do brytfanki,
> Masła nie znoszę, ciągle czuje w maśle środki chemiczne,

smalec, olej

23. Data: 2007-01-21 07:17:10

Od: "Hau hau..." <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> "Hau hau..." <b...@t...pl> wrote in message

s.com...

> smalec, olej

Smalec odpada....jaki olej
Mam uniwersalny
Mam sojowy
Mam figowy...
Jak dodac...????

24. Data: 2007-01-21 07:27:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

s.com...

> Smalec odpada....jaki olej
> Mam uniwersalny
> Mam sojowy
> Mam figowy...
> Jak dodac...????

Nalać z 1cm na dno brytfanki rozgrzać na płycie włożyć na gorący olej
kurczaka, obsmażyć, polać/posmarowac śmietaną i włożyć brytfannę do
piekarnika przykrytą pokrywą. Od czasu do czasu smarować śmietaną a nawet
obrócić kurczaka. Pod koniec sprawdzać widelcem stan upieczenia gdy gotowy
jeszcze raz polać śmietaną - pokrywę zdjąć i włączyć opiekacz (w suficie
piekarnika) pilnować, aby się nie przypalił - ma być upieczona chrupiąca
skórka.

25. Data: 2007-01-21 10:41:35

Od: "Hau hau..." <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze raz polać śmietaną - pokrywę zdjąć i włączyć opiekacz (w suficie
> piekarnika) pilnować, aby się nie przypalił - ma być upieczona chrupiąca

Wyszło super, ale lekko zmodyfikowałem, dodajac ziół..
Osobno zgotowałem jarzynki, i dodałem do tego sosu ktory powstał z
pieczenia.,
Dzieki za informacje..

26. Data: 2007-01-21 18:14:28

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> [...]
> kurczaka, obsmażyć, polać/posmarowac śmietaną i włożyć brytfannę do
> piekarnika przykrytą pokrywą. Od czasu do czasu smarować śmietaną a nawet

Slavi, oto jest dowód w tej dyskusji, na jak wiele Cię stać w imię
starej przyjaźni :-)
To już z rok będzie, albo coś koło tego?
:-)

27. Data: 2007-01-21 18:43:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

Panslavista napisał(a):
> [...]

Slavi, oto jest dowód w tej dyskusji, na jak wiele Cię stać w imię
starej przyjaźni :-)
To już z rok będzie, albo coś koło tego?

Od czego rok?

28. Data: 2007-01-21 18:45:41

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> [...]

Slavi, oto jest dowód w tej dyskusji, na jak wiele Cię stać w imię
starej przyjaźni :-)
To już z rok będzie, albo coś koło tego?

Ja jestem otwarty i zgodny, ale nie lubię jak mi ktoś wbrew...

29. Data: 2007-01-21 19:09:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Wiek męski - rok klęski.

30. Data: 2007-01-21 19:32:33

Od: "Hau hau..." <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To już z rok będzie, albo coś koło tego?
> :-)
>
> Ja jestem otwarty i zgodny, ale nie lubię jak mi ktoś wbrew...

Obrzecancem zalewa, i parchizmem...no nie?
To zart....

Dobry wieczor
Pizza z dowozem
Problem ze zmywarką