HURAAAA

41. Data: 2007-01-24 09:11:58

Temat: Re: HURAAAA
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista a vista" <s...@p...polska.pl> wrote in message
news:ep77rm$i2b$1@atlantis.news.tpi.pl...

> miłośnik Syli i motyli

Widać ślady, to motylica - buduj pieczarkę, chyba że na krem...

42. Data: 2007-01-24 09:23:23

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

43. Data: 2007-01-24 17:19:48

Od: "Ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sty, 09:10, "Panslavista a vista" <s...@p...polska.pl>
wrote:

> Ależ XL+1
Jednak?
:-)

> to zupełnie jak i mi tramwaje z trolejbusami
No jasne :-)

44. Data: 2007-01-26 08:55:19

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> Jednak?
> :-)

> No jasne :-)

A ty nadal mastykujesz?
;-)
pozdr. Jerzy

45. Data: 2007-01-26 12:22:17

Od: "Ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 08:55, JerzyN <0...@m...pl> wrote:
> ;-)
> pozdr. Jerzy

Jeśli jesteś tym od agresji wobec pięknych kobiet - to Ci wyjątkowo
niechętnie odpowiem: używasz slów, których nie rozumiesz i nic Ci
nie pomoże żaden, nawet najstarszy ani najnowszy słownik.
Może tu znajdziesz:
http://156.17.3.106/wks/viewart.php?where_string=id=
110&return2page=/wks/insze.php
A jeśli jesteś innym Nowakiem, to grzecznie poproszę: nie wtrącaj
się, skoro nie wiesz, o czym mowa. To sprawa ż.t.p. międzygrupowa...

46. Data: 2007-01-26 13:43:07

Od: "Ovo" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

> [...]

A jeśli jesteś innym Nowakiem, to grzecznie poproszę: nie wtrącaj
się, skoro nie wiesz, o czym mowa. To sprawa ż.t.p. międzygrupowa...

Witaj Ikselko!

Mastyka to rodzaj politury, widać temu człowieczkowi pomyliła się z
lubryką...

47. Data: 2007-01-26 17:31:58

Od: "Ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 13:43, "Ovo" <j...@o...pl> wrote:
> Witaj Ikselko!
>
> Mastyka to rodzaj politury, widać temu człowieczkowi pomyliła się z
> lubryką...

Witaj :-)
A coś tam on już do mnie widać ma, skoro mu się nawet proste
dodawanie w moim wykonaniu nie podoba ;-) Chyba za krótka piłka
była.
A może zazdrosny...
Szkoda, bo gdyby tak spotkać się przy końcu siatki, to może by się
fajny facet okazał, a tak... :-(
Do pogadania potem, bo ja teraz tak z dobiegu, na chwilkę wpadłam
tutaj :-)

48. Data: 2007-01-26 21:09:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

You must have a one ticket - baby...

49. Data: 2007-01-27 12:23:11

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ovo napisał(a):
> [...]
>
> Witaj Ikselko!
>
> Mastyka to rodzaj politury, widać temu człowieczkowi pomyliła się z

cyt.:
",,Panie Boże sprawiedliwy, jeżeliś kiedy rożnami plagami karał złych,
niesprawiedliwych królów, wydzierców, szarpaczów, dziś pokaż
sprawiedliwość swoją nad Królem Janem Kazimierzem, aby pioruny na niego
z jasnego nieba trzaskały, żeby wszystkie owe, które dopuściłeś na
Faraona, jego dotknęły plagi, za te wszystkie krzywdy, które my ubodzy
cierpimy". Mąż jej gębę zatyka, a ona tembardziej mastykuje."
W: Gloger Z., Encyklopedia Staropolska Ilustrowana, t. 3. Strona 281-
pozdr. Jerzy

50. Data: 2007-01-27 13:18:39

Od: "Ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 12:23, JerzyN <0...@m...pl> wrote:
> [...]
> Faraona, jego dotknęły plagi, za te wszystkie krzywdy, które my ubodzy
> cierpimy". Mąż jej gębę zatyka, a ona tembardziej mastykuje."

Jak widać - znalazłeś w tekście źródłowym potwierdzenie negatywnego
zabarwienia słowa "mastykować". Ja w stosunku do Slaviego wyrażałam
zupełnie odmienne nastawienie, niż owa kobieta do Króla Jana
Kazimierza :-)
Doceniam. Choć może małe przeprosiny od Ciebie też by mi się
przydały :-) - niekoniecznie za "mastykowanie".
Przytoczenie tego fragmentu traktuję jako formę przeprosin :-)

Dobry wieczor
Pizza z dowozem
Problem ze zmywarką
tequila jakie sa sposoby podawania?