Re: Ha, jak poznać siebie [OT]

From: "EvaTM" <e...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ha, jak poznać siebie [OT]
Date: Fri, 30 Aug 2002 17:42:04 +0200

Użytkownik "Adela" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
news:ako2jn$enp$1@news.tpi.pl...
> Niestety gdy ktos tak twierdzi, to z
> przykroscia musze przyznac, ze nie chcialabym miec do czynienia
> z kims kto dzieli swiat na wirtualny i nie-wirtulany w kwestii chocby
> zasad dobrego wychowania, nie mowiac juz o innych [zasadach]
> A moze niektorzy traktuja siec jako miejsce gdzie pokazuja
> twarz pana Hyde'a
> ? Niezbyt dobrze to o nich swiadczy moim zdaniem.

Również w tym miejscu się zgadzamy. :)
Myślę, że ludzie pokazują tu swoje prawdziwe oblicze,
o czym można się przekonać jeśli piszą dość długo.
Jeśli ktoś łamie wszelkie zasady tutaj, robi to i w RL.
Jeśli jest mętny i niejednoznaczny tutaj, to i tam tak samo.
Czy się w tym połapiemy jako czytelnicy ?
Jeśli uważnie czytamy, a pewne zachowania się powtarzają,
oczywiście tak. Niektórzy "mącą" specjalnie, chcą się wydawać
dzięki temu ciekawsi ? Hmm.. ;) dla mnie nie są.
A powodów mącenia może być wiele, od poczucia małej wartości,
przez próbę zafascynowania kogoś sobą lub bunt dla obowiązujących
zasad współżycia na jakimś terenie aż do własnych,
całkiem konkretnych, materialnych interesów.

E.