Haft krzyżykowy- za wysokie progi ?;-)

1. Data: 2003-11-25 15:07:06

Temat: Haft krzyżykowy- za wysokie progi ?;-)
Od: "Toffi" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.....na moje nogi ?;-)

Witam

Na dzień dzisiejszy potrafię guzika przyszyc i kieszen zacerować ;-) Przez
przypadek weszłam na jakieś strony z haftem krzyżykowym....No pod wrazeniem
jestem...cudne te prace. Tak się zastanawiam czy taki ignorant jak ja dałby
radę coś wyhaftować czy tez moje dwie lewe ręce z daleka od nici trzymać ?
Coś niecoś w necie znalazłam ale ...nie bardzo wiem od czego by tu zacząć.
Można gdzieś kupić jakiś gotowy zestaw ? Z kanwą, nićmi, obrazkiem, tępą
igłą , tambakiem (?) W pasmanterii czy gdzieś zamówić lepiej ?
Za lamerskie pytania zgadzam się na ukrzyżykowanie mnie ale w zamian proszę
o radę ;-)

Pozdrawiam
Toffi - możliwe, że znalazłam nowe hobby :-)

1. Data: 2003-11-25 15:17:43

Temat: Re: Haft krzyżykowy- za wysokie progi ?;-)
Od: "Ania" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

> igłą , tambakiem

Ale śmiesznie napisałaś:)
Sama nie haftuję, nie smieje się też z Ciebie..poprostu tak mi się nastroj
poprawił:)
Dziekuję..

Anna z Wawy

1. Data: 2003-11-25 15:40:50

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Toffi" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> .....na moje nogi ?;-)
A tam zaraz ;-)

> Coś niecoś w necie znalazłam ale ...nie bardzo wiem od czego by tu zacząć.
> Można gdzieś kupić jakiś gotowy zestaw ? Z kanwą, nićmi, obrazkiem, tępą
> igłą , tambakiem (?) W pasmanterii czy gdzieś zamówić lepiej ?
Są takie zestawy w pasmanteriach, no może bez tamborka. Według mnie taki
zestaw na początek, to niegłupi pomysł (tak na spróbowanie). Są na przykład
takie zestawy świąteczne, więc na czasie, dają do tego ramkę nawet. Taką
pokolorowaną sklejkęa tył się podkleja. Całkiem fajne. Nie pamiętam, ale
któraś z dziewczyn miała coś takiego u siebie na stronie.

> Za lamerskie pytania zgadzam się na ukrzyżykowanie mnie ale w zamian
proszę
> o radę ;-)
Jeszcze nie widziałam żeby tu kogoś krzyżowali za pierwsze kroki w
robótkowaniu :-)

Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2003-11-25 15:48:07

Od: "Toffi" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@R...pl> napisał w wiadomości

> Ale śmiesznie napisałaś:)

Wiedziałam, wiedziałam, że coś sknocę ...a nawet igły do reki jeszcze nie
wzięłam ;-)) A jak się nazywa to ustrojstwo ?

Pozdrawiam
Toffi

1. Data: 2003-11-25 18:21:41

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Nov 2003 16:07:06 +0100, "Toffi"
<t...@g...pl> wrote:

> [...]
>jestem...cudne te prace. Tak si? zastanawiam czy taki ignorant jak ja da?by
>rad? co? wyhaftowa? czy tez moje dwie lewe r?ce z daleka od nici trzyma? ?
>Co? nieco? w necie znalaz?am ale ...nie bardzo wiem od czego by tu zacz??.
>Mo?na gdzie? kupi? jaki? gotowy zestaw ? Z kanw?, ni?mi, obrazkiem, t?p?
>ig?? , tambakiem (?) W pasmanterii czy gdzie? zamówi? lepiej ?
>Za lamerskie pytania zgadzam si? na ukrzy?ykowanie mnie ale w zamian prosz?
>o rad? ;-)
>
>Pozdrawiam
>Toffi - mo?liwe, ?e znalaz?am nowe hobby :-)

jak wiesz, ktorym koncem igly sie szyje to nie widze
przeciwskazan ;)))

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-11-26 07:42:52

Od: "Ania" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiedziałam, wiedziałam, że coś sknocę ...a nawet igły do reki jeszcze nie
> wzięłam ;-)) A jak się nazywa to ustrojstwo ?

Tamburyno...

Żartuję:) Pewnie chodzi o tamborek.

Pozdrawiam,
Anna z Wawy

1. Data: 2003-11-26 08:37:52

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-11-25 16:07, Użytkownik Toffi napisał:

> [...]
> igłą , tambakiem (?) W pasmanterii czy gdzieś zamówić lepiej ?
> Za lamerskie pytania zgadzam się na ukrzyżykowanie mnie ale w zamian proszę

Witaj!

Ja tez nie lubie szyc! Jak mam guzika przyszyc to wszyscy z domu
wychodza :P
Nici, igla, guzik.. to najgorszy koszmar w moim zyciu :)

Ale wyszywam .. malo tego - bardzo to lubie i uspokajam sie przy tym.

Dlatego proponuje ci, kup sobie zestaw (mala kanwa malowana ze
swiatecznym obrazkiem z mulina) i sama zobaczysz jak cie to wciagnie.

Jak juz bedziesz to miala za soba, to z innymi haftami bedziemy cie
wspierac :)

pozdraiwam serdecznie
b.
--
Uwaga!
Jeśli chcesz napisać do mnie - usuń [usunxxx] z mojego adresu.

1. Data: 2003-11-26 09:09:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Wiedzia?am, wiedzia?am, ?e co? sknoc? ...a nawet ig?y do reki jeszcze nie
>wzi??am ;-)) A jak si? nazywa to ustrojstwo ?
>
>Pozdrawiam
>Toffi

a Ty sie teerminoogia w ogole nie przejmuj, i tak wiemy o co
chodzi, wiec nie odkladaj tej igly!!

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-11-26 17:15:23

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przypadek weszłam na jakieś strony z haftem krzyżykowym....No pod
wrazeniem
> jestem...cudne te prace.

No i nic dziwnego.... przygotuj sie na trwale uzaleznienie :o))))))

Tak się zastanawiam czy taki ignorant jak ja dałby
> radę coś wyhaftować

Oczywiscie, ze tak, to wcale nie jest takie trudne.
Mozesz tak jak sugerujesz kupic gotowy zestaw - wzor, kanwa, nici, igla
Ale taniej i chyba nawet ciekawiej (bo przynajmniej w Poznaniu gotowe
zestawy sa znacznie mniej ciekawe niz wzory, ktore mozna znalezc przy pomocy
grupy :o) )
Jesli chcesz to napisz co by Cie interesowalo i na pewno dostanisz spory
zestawik prostych wzorow od niezawodnych grupowiczek. A potem pojdziesz do
pasmanterii i kupisz sobie potrzebne nici, kawalek kanwy i igle :o) no i sie
zacznie...
Pozdrawiam serdecznie
Myszka

1. Data: 2003-11-27 07:47:59

Od: "Hanusia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> pasmanterii i kupisz sobie potrzebne nici, kawalek kanwy i igle :o) no i

witajcie!
podobnie zapaliłam się do krzyżyków:)
nie wiem co bardziej szkodzi moim oczom - gapienie się w telewizor czy
wpatrywanie się w te krateczki - ale przynajmniej jakiś pożytek z tego
będzie..
jestem już po wczorajszych pierwszych haftowych zakupach.
kupiłam igły, mulinki (niestety ariadna) nawet tamborek i kanwę czystą - nie
wiem czy dobrze zrobiłam, że taką ecru, naturalną.
i trzymam kciuki za naszą koleżankę Toffi. w kupie raźniej.

proszę - powiedzcie mi tylko - na ile dzielicie niteczki z muliny?
wyczytałam, że na trzy albo cztery - ale wolę radę profesjonalistek
praktukujących.
i czy jak zaczynacie jeden kolor to robicie wszystkie krzyżyki tego koloru
czy raczej kawałkami?
wszystkiego dobrego
Hania

Puchatkowe xxx