Spring time

1. Data: 2003-11-25 10:12:22

Temat: Spring time
Od: "Martyna" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani.Na www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=42&id=3822
3 jest cudowny
obrazek.Teoretycznie można bez problemów ściągnąć wzór.Kilka osób nie ma z tym
problemów,kilka innych,m.in. ja,-ma.Widzę tylko 3 części:instrukcję w
robaczkach,karte kolorów i jedną część obrazka(powinno być 12).Czy ja mam
trefny komputer,złe oprogramowanie,czy rzeczywiście jest jak mówię.Bo już
głupia jestem.Proszę pomóżcie.

1. Data: 2003-11-25 10:54:32

Temat: Re: Spring time
Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martyna" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> trefny komputer,złe oprogramowanie,czy rzeczywiście jest jak mówię.Bo już
Spokojnie :-) Faktycznie są tylko 3 części, inni na forum też dopominają się
o resztę. Ktoś tam napisał że autorka postu ma problemy z komputerem i w
najbliższej przyszłości reszta też zostanie wrzucona. Więc pozostaje Ci
cierpliwie czekać :-))

Agnieszka (Poznań)

Wiecie co...
pasmanteria - śniadeckich
/druty/ Kniszka
12/2003 Anna - piękne bluzeczki szydełkowe
szydełko - rybka