Hajda na pielęgniarzy?

1. Data: 2018-10-30 19:36:28

Temat: Hajda na pielęgniarzy?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://wiadomosci.onet.pl/swiat/niels-hoegel-przyzn
al-sie-do-stu-morderstw/m0t41mr?utm_source=wiadomosc
i_viasg&utm_medium=nitro&utm_campaign=allonet_nitro_
new&srcc=ucs&utm_v=2&utm_source=detal&utm_medium=syn
ergy&utm_campaign=allonet_detal_popularne_00d

--
XL

2. Data: 2018-10-31 12:01:51

Temat: Re: Hajda na pielęgniarzy?
Od: sylvio <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Am Dienstag, 30. Oktober 2018 19:36:29 UTC+1 schrieb XL:
> [...]
new&srcc=ucs&utm_v=2&utm_source=detal&utm_medium=syn
ergy&utm_campaign=allonet_detal_popularne_00d

O nim juz przed wielu miesiacami pisano i nawet byl wiekszy reportaz bodajze w
"Sternie" lub "Focus". Czyli w Niemczech dzieje sie bardzo zle, bo jesli nie gwalca,
nie podkladaja bomb to chociaz masowo usmiercaja starszych ludzi? Taki byl przekaz,
jesli dobrze rozumiem? Ale to do wielu ludzi dociera, bo przed miesiacami zaprosilem
kuzynke, ktora wlasnie skonczyla 18 lat. Odpowiedziala, ze czulaby sie niezbyt
bezpieczna, wiec nie skorzysta. No coz, na kazdym rogu gwalca, morduja albo porywaja
na mace. :-) W miedzyczasie bylem w Paryzu, Tyrolu jednym i drugim, w Saksonii,
Nadrenii, pozniej jeszcze w Poludniowej Afryce, Mozambiku i Lesoto. I zyje, tylko
gdzies po drodze w hotelu zapomnialem metalowa butelke, ale mam takich jeszcze pare.
Wlasnie jezdzilem rowerem po bulki i do Mediamarktu. Slyszalem rosyjski, wegierski,
arabski (?) i niemiecki. Dziewczyny w chuscie na kasie nikt nie omijal czy obrzucal
wyzwiskami...
A tak pro domo sua: Przed miesiacami opisywano polskiego pielegniarza Grzegorza
Wolsztajna, ktory od paru lat w domach starcow ulatwial seniorom zejscie dajac im
wieksze dawki insuliny, a przy okazji zabieral troche niepotrzebnych im pieniedzy.

Opis sprawy z marka https://www.tz.de/muenchen/stadt/muenchen-ort29098/p
olnischer-pfleger-unter-mordverdacht-wie-viele-hat-e
r-noch-auf-gewissen-9670679.html
Film o 36-latku https://www.ardmediathek.de/tv/Frankenschau-aktuell/
Hilfspfleger-aus-Polen-soll-Rentner-ermo/BR-Fernsehe
n/Video?bcastId=14913732&documentId=50680844
A w Katowicach wlasnie pobili Kolumbijczyka, wczesniej tez cos bylo, podpalenia, nie
mowiac o ofiarach ruchu drogowego.

3. Data: 2018-10-31 12:09:37

Od: sylvio <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Am Mittwoch, 31. Oktober 2018 12:01:52 UTC+1 schrieb sylvio:
> [...]
new&srcc=ucs&utm_v=2&utm_source=detal&utm_medium=syn
ergy&utm_campaign=allonet_detal_popularne_00d

Drobna korekta:

[...]
jeszcze w Poludniowej Afryce, Mozambiku i Lesoto z przesiadka w Istambule. I zyje,
[...]

wieksze dawki insuliny, a przy okazji zabieral troche niepotrzebnych im juz
pieniedzy.

Opis sprawy z mapka https://www.tz.de/muenchen/stadt/muenchen-ort29098/p

Film o uroczym 36-latku https://www.ardmediathek.de/tv/Frankenschau-aktuell/

4. Data: 2018-10-31 12:16:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sylvio <h...@g...com> wrote:
> [...]
> ludzi dociera, bo przed miesiacami zaprosilem kuzynke, ktora wlasnie
> skonczyla 18 lat. Odpowiedziala, ze czulaby sie niezbyt bezpieczna,

No cóż, jak stary cap wypisujący dziwne rzeczy w internecie i uwazający
Niemcy za bezpieczny kraj zaprasza do siebie 18-letnią kuzynkę, to nie jest
dla niej bezpieczne i nawet nie trzeba do tego ZNANYCH WSZYSTKIM (także
samym Niemcom) przykrych niemieckich realiów.

> [...]
> Saksonii, Nadrenii, pozniej jeszcze w Poludniowej Afryce, Mozambiku i Lesoto. I

Jest tam świetnie, bo cię nie zgwałcili? No cóż, też bym do ciebie córki
nie puściła i nie dziwię się dziewczynie - skoro nie pojmujesz, że jest
różnica między starym capem a 18-latką w zakresie zagrożeń, to nie
zapewniasz jej nawet minimum bezpieczeństwa. Zastanów się nad sobą. Rodzina
słusznie ci nie ufa. Mądra dziewczyna!
--
XL

5. Data: 2018-10-31 15:07:29

Od: sylvio <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> różnica między starym capem a 18-latką w zakresie zagrożeń, to nie
> zapewniasz jej nawet minimum bezpieczeństwa. Zastanów się nad sobą. Rodzina

Jej siostry sa mniej paranoiczne i odwiedzily nas przed paru laty, dostaly rowery,
mapy i bilety, zeby jezdzic po blizszej i dalszej okolicy, i wyszly z zyciem.
Wszedzie sa miejsca, gdzie moze sie cos zdarzyc i ktorych warto unikac. Z czasow
polskich pamietam okolice, gdzie nastolatki narazaly sie na ryzyko jesli sie tam
zapuscily. A tutaj okolice wielkich dworcow tez bywaja nieprzyjemne. Albo ulice
"rozrywki", np. St. Pauli w Hamburgu (wlasnie policja postrzelila Afganczyka
uciekajacego mercedesem).
Turystom rad udziela MSZ i tak niemiecki ostrzega przed zlodziejami i rabusiami w
duzych miastach oraz na ruchliwych drogach do Wroclawia i Warszawy, przed fikcyjnymi
wypadkami i awariami, zlodziejami w komunikacji miejskiej oraz proszacymi o pomoc
oszustami na pograniczu. Poza tym jak zwykle zamykac auta, wartosciowe rzeczy,
kamery, pieniadze, dokumenty ukrywac oraz nie lazic po pograniczu z Rosja.
https://www.auswaertiges-amt.de/de/polensicherheit/1
99124#content_0

A w Niemczech? >Na terenie Niemiec nie ma szczególnego zagrożenia przestępczością
pospolitą. W miejscach gromadzenia się wielu osób (stadiony, dworce, lotniska,
imprezy masowe, duże sklepy), gdzie mogą działać złodzieje kieszonkowi, należy
zachować większą ostrożność.

(...)
W 2016 roku na terenie Niemiec doszło do kilku ataków i prób ataków o charakterze
terrorystycznym. W związku z powyższym należy zachować szczególną ostrożność w
miejscach, które mogą być potencjalnymi celami zamachowców m.in. koncerty, lotniska,
dworce kolejowe, metro, centra handlowe. W ww. miejscach należy liczyć się ze
zwiększeniem liczby uzbrojonych funkcjonariuszy policji oraz z utrudnieniami w
postaci wzmożonych kontroli, w tym kontroli lotnisk, dworców oraz portów.<

https://polakzagranica.msz.gov.pl/Republika,Federaln
a,Niemiec,DEU.html

Jesli cos sie nie zgadza, to napisz do nich.
https://www.msz.gov.pl/pl/

PS. O Watykanie tez nic szczegolnego nie pisza, oprocz zlodziejaszkow na placu Sw.
Piotra i zagrozen terrorystycznych jak we Wloszech itd. A do tego jeszcze sie nie
odniesli:

>W siedzibie nuncjatury apostolskiej w Rzymie, podczas prac remontowych, odnaleziono
ludzkie szczątki. Odkrycie potwierdziła Stolica Apostolska. Obecnie trwają badania,
by ustalić, czy są to szczątki, zaginionej w 1983 roku, córki jednego z pracowników
Watykanu.<
Kto byl wtedy papiezem, bo zapomnialem?

https://wiadomosci.wp.pl/watykan-w-siedzibie-nuncjat
ury-apostolskiej-znaleziono-ludzkie-szczatki-6311795
277691009a

6. Data: 2018-10-31 16:12:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-31 o 15:07, sylvio pisze:

> PS. O Watykanie tez nic szczegolnego nie pisza, oprocz zlodziejaszkow na placu Sw.
Piotra i zagrozen terrorystycznych jak we Wloszech itd. A do tego jeszcze sie nie
odniesli:

https://turystyka.wp.pl/watykan-kryje-wiele-tajemnic
-6043967788376705g/8

"Co gorsza, w przeliczeniu na jednego mieszkańca, stopa popełnianych
przestępstw jest ok. dwadzieścia razy większa niż w całych Włoszech! Ze
statystyk wynika, że niemal na każdego mieszkańca Watykanu przypada
jedna sprawa kryminalna rocznie."

https://natemat.pl/16871,watykan-ma-najwyzszy-wspolc
zynnik-przestepczosci-na-swiecie-jak-stolica-apostol
ska-radzi-sobie-z-kryminalistami

Pozdrawiam
Piotr

7. Data: 2018-10-31 16:49:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sylvio <h...@g...com> wrote:

> [...]
>
> (...)
> W 2016 roku na terenie Niemiec doszło do kilku ataków i prób ataków o

https://www.wprost.pl/swiat/10095735/wzrost-przestep
czosci-w-niemczech-imigranci-glowna-przyczyna.html

--
XL

8. Data: 2018-10-31 23:36:51

Od: sylvio <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Am Mittwoch, 31. Oktober 2018 16:49:43 UTC+1 schrieb XL:

> [...]
> XL

>Die Zahl der in Deutschland registrierten Straftaten ist im vergangenen Jahr um fast
zehn Prozent gesunken. Das geht aus der Polizeilichen Kriminalstatistik (PKS) für
2017 hervor, die WELT AM SONNTAG vorliegt. Einen derart starken Rückgang bei der
Kriminalität hat es seit fast 25 Jahren nicht gegeben, es ist gleichzeitig der
tiefste Stand seit der Wiedervereinigung.
(...)
Bei der Gesamtkriminalität stieg die Aufklärungsquote bundesweit leicht auf 57,1
Prozent. Die Zahl der Tatverdächtigen sank laut der Statistik um 10,5 Prozent auf
2,11 Millionen. Davon waren 736.265 Personen, die nicht die deutsche
Staatsbürgerschaft besitzen (minus 22,8 Prozent) - insgesamt 300.680 Zuwanderer
befanden sich darunter. Ihre Zahl ging um 40,7 Prozent zurück. Als Zuwanderer gelten
in der PKS Asylbewerber, Kontingentflüchtlinge, Geduldete, Menschen mit ,,unerlaubtem
Aufenthalt", Schutz- und Asylberechtigte.<

https://www.welt.de/politik/deutschland/article17567
9108/Polizei-Statistik-Kriminalitaet-geht-in-Deutsch
land-so-stark-zurueck-wie-seit-1993-nicht.html

http://www.badische-zeitung.de/deutschland-1/sind-fl
uechtlinge-wirklich-krimineller--156303097.html

https://www.bka.de/DE/AktuelleInformationen/Statisti
kenLagebilder/PolizeilicheKriminalstatistik/PKS2017/
InteraktiveKarten/01StraftatenInsgesamt/01_Straftate
nInsgesamt_node.html

Tlumaczyc nie bede, bo nie ma sensu. Niektorzy wiedza lepiej.

9. Data: 2018-10-31 23:52:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sylvio <h...@g...com> wrote:

> [...]
kenLagebilder/PolizeilicheKriminalstatistik/PKS2017/
InteraktiveKarten/01StraftatenInsgesamt/01_Straftate

Oczywiście! Przecież to są te same organa ,,porządku" i ,,informacji", które
usiłowały utrzymać w tajemnicy, a potem przynajmniej umniejszyć skalę i
charakter sylwestrowych gwałtów w Kolonii.

> Niektorzy wiedza lepiej.

Też tak myślę, że Niemcy wiedzą lepiej. Tylko trochę za późno.

http://korwin-mikke.pl/europa/zobacz/niemcy_protestu
ja_przeciw_przestepczosci_imigrantow/169440

http://m.telewizjarepublika.pl/walki-uliczne-z-udzia
lem-imigrantow-w-niemczech-mieszkancy-protestuja-od-
miesiecy-przeciw-agresji,66214.html

https://www.m.pch24.pl/niemcy--antyimigranckie-prote
sty-w-chemnitz--jedna-osoba-nie-zyje--kilka-zostalo-
rannych-,62456,i.html

https://ndie.pl/niemcy-masowe-protesty-przeciwko-mer
kel-tzw-uchodzcom/

https://youtu.be/xNqVuhsp-7Y

https://youtu.be/bGA66TjpZ2U

https://gazetawroclawska.pl/niemcy-antyimigrancka-de
monstracja-w-dreznie-9-tys-osob-protestowalo-przeciw
ko-uchodzcom-video/ar/8970643

XL

10. Data: 2018-11-01 20:44:29

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 31.10.18 um 16:12 schrieb Kviat:

> [...]
> jedna sprawa kryminalna rocznie."
>
> https://natemat.pl/16871,watykan-ma-najwyzszy-wspolc
zynnik-przestepczosci-na-swiecie-jak-stolica-apostol

Z tym Watykanem to jest ciekawa sprawa, bo tam maja miliony turystow, a
za murem (na noc panstwo zamykane jest na klucz!) maja stacje benzynowa
i supermarket. I tam ze wzgledu na brak podatkow padaja rekordy
tankowania i zakupu papierosow i spirytuozow. Pracownicy jak i purpuraci
kupuja tonami fajki, wina i whiskey i przez to napedzaja statystyke. :-)

Jako stary kryminolog wspomne jeszcze o cudzoziemcach w BRD. Sprawdzilem
rozne statystyki i wedlug nich przestepczosc znacznie spadla. A
wykroczenia cudzoziemcow, azylantow itp. to suma wszystkich - turystow,
przejezdnych, stalych mieszkancow, starajacych sie o azyl, ukrywajacych
sie itd. I duza czesc tych wykroczen dotyczy spraw, ktore Niemca nie
dotycza, a wiec wykroczen wobec prawa o cudzoziemcach - nielegalne
przekroczenie granicy, nielegalne opuszczenie miasta lub gminy, niewazne
papiery itd. Podobno tez 95% wykroczen dotyczy samych cudzoziemcow -
pobicie, kradziez, sprzedaz narkotykow, gwalt, dewastacja mieszkania w
osrodku. Inna sprawa (znana kryminologii od dziesiatkow lat) to
skrzywienia w spostrzeganiu wykroczen: w USA szybciej podejrzenie pada
na czarnego, czarni czesciej ida do wiezienia, dostaja wieksze wyroki.
Tak i tutaj - jestes czarny lub opalony to cie szybciej zobacza przy
pracy na czarno, wezma na oko w sklepie, bialej kobiety lub starucha
nikt nie bedzie podejrzewal. Badano tez sklonnosc do meldowania
przypadkow molestowania, zniewazania, zaklocenia spokoju itp.: swojemu
latwiej odpuszcze lub inaczej odpowiem (pogadam, zwyzywam, dam w morde),
a cudzoziemca zglosze na policje. Cudzoziemcy zreszta tez niechetnie
donosza na swoich oraz na miejscowych.

Dziennikarze jak i wielu politykow oraz demagogow nie ma wiedzy
kryminologicznej, wiec jak uslyszy o przestepczosci cudzoziemcow, to
zaraz krzyczy "a nie mowilem, to przestepcy". A nie zastanowi sie, ze
sam moze nawet bez prawa jazdy jechac, policji przyniesc je na drugi
dzien i nawet moze nie dostanie mandatu, a pani na poczcie wyda mu
paczke bez pytania o dowod. Gdyby byl obcy, to policaje polozyliby go na
samochodzie, obszukali i wzieli na komisariat, a pani na poczcie z 10
minut studiowala jego paszport. Takie scenki widzialem.

Ale miej w glebokim powazaniu te wazne problemy i pojdz moimi sladami.
Korzystajac ze wzglednie ladnej pogody udalem sie w nieznane mi dotad
strony (jakies 50-60 km ode mnie!) i odkrylem dziesiatki jaskin, mase
skal, szlaki, ktore sa prawie zapomniane. A na koniec idziesz do knajpy,
jesz sznycla ze smazonymi ziemniakami i popijasz swietnym frankonskim piwem!

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/albums/721577
03067338515

A dla katolikow, ktorzy modla sie o nasza zgube, mam fotke sprzed roku:

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/33803633091/i
n/album-72157682384531125/

Wodan akbar!
--