Tylko po co wam do tego karabiny?

1. Data: 2018-10-30 15:27:16

Temat: Tylko po co wam do tego karabiny?
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

http://www.democracyok.org/2018/10/29/szwedzi-chyba-
mysleli-ze-zmyslam-do-wczoraj-do-filmu-szolajskiego/

"Ten podział nie kończy się bowiem na różnicy zdań, konfliktach czy
nawet starciach z policją. Tkwi w głębokich przekonaniach ludzi, którzy
uwierzyli, że Polska ma wrogów, że jest wykorzystywana, zagrożona,
zdradzona, upokorzona i że to oni muszą stanąć w jej obronie. Także
przeciw rodakom, a raczej głównie przeciw rodakom."

"Oto poseł Jan Krzysztof Ardanowski, z niebogatej miejscowości Skępe na
Pomorzu. Prowadząc samochód, opowiada o biedzie mieszkańców swego
powiatu. I tu właśnie mijamy ogromną betonową, nowo wybudowaną świątynię... "

",,A ja zdecydowanie wolę, że żeby dziewczyny zamiast ze smartfonami
siedzieć, to żeby kałachy składały i rozkładały". Panią Martę,
przewodniczącą klubu Obrony Terytorialnej przy klubie ,,Gazety Polskiej",
nie raz widzimy w mundurze; tu, na spotkaniu klubowym mówi:

,,Powinniśmy się zastanowić, jak jeszcze wśród młodzieży, i ludziom
i w naszym wieku, i młodszym, jakoś więcej mówić o naszej polskości, o
suwerenności, o tożsamości...".
Tylko po co wam do tego karabiny?..."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2018-10-30 15:38:07

Temat: Re: Tylko po co wam do tego karabiny?
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 30.10.18 um 15:27 schrieb Kviat:
> [...]
>
>     ,,Powinniśmy się zastanowić, jak jeszcze wśród młodzieży, i ludziom
> i w naszym wieku, i młodszym, jakoś więcej mówić o naszej polskości, o

Tez dotarlem do rozmowy z rezyserem i fragmentow filmu. Daja do myslenia.

--
saluto
Silvio Balconetti

nad szeroka windoliną