Re: Hajka Waltz na wylocie - kolejna wtopa.

From: Silvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Hajka Waltz na wylocie - kolejna wtopa.
Date: Fri, 9 Nov 2018 13:09:19 +0100

> Upiekła dwie pieczenie i wystawiła pis na rzeź.
>
> Po pierwsze: wydanie zakazu dla marszu faszystów, to duży plus dla
> opozycji.
>
> Po drugie, przez to, że sąd zakaz odrzucił wpuściła pislamistów na minę.
> Zakaz był pislamistom na rękę, a nie skorzystają, bo mogliby zrobić
> marsz bez udziału (formalnego) tzw."narodowców". A teraz pislamiści
> muszą się układać z tymi tzw."narodowcami"... I jak będą faszystowskie
> hasła (a będą jak zwykle), to zostaną przypisane również pislamistom...
>
> Ale nic dziwnego, że nie załapałaś złożoności sytuacji. Nie bez powodu
> [...]
Chyba mamy podobne lektury? :-) Tez tak uwazam, choc z dosc daleka.
Policjanci i strazacy choruja, a swieto niepodleglosci to tradycyjne
spotkanie nie najmilszych ludzi z calego kraju, a moze i Europy.
W Hamburgu wladze miasta i policja sobie nie poradzili, ale Bawaria dala
rade gdy spotykali sie wielcy na szczyt G7 w zamku Elmau. Rok wczesniej
zaczeto przygotowania, wyasfaltowano drogi i zrobili ladowiska dla
helikopterow. A przed szczytem ustalono 8 kilometrowa strefe
bezpieczenstwa i wprowadzono scisle kontrole granic. Kosztowalo to
troche, ale odbylo sie bez incydentow. NB. Bawaria i jej stolica sa
bezpieczne i spokojne. Jaroslaw Kaczynski chcial w Polsce, a moze tylko
na poludniu druga Bawarie, wiec powinien sie moze uczyc?

--
saluto
Silvio Balconetti