Hawkinga bzdury o Wielkim Wybuchu.

111. Data: 2015-06-17 12:35:12

Temat: Re: Hawkinga bzdury o Wielkim Wybuchu.
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Wyderski pisze:

> Poszukuje, ale nie twierdzi, że ją znalazła i w każdej chwili jest
> gotowa (choć niechętnie, naukowcy to tez tylko ludzie...) zastąpić
> pomysły dobre lepszymi. Pokaż mi teraz religię, która o swoich
> świętych księgach mówi, że są prowizoryczne, choć w określonych
> warunkach użyteczne i zostaną zastąpione nowymi zaraz po ich
> napisaniu. W międzyczasie testując doświadczalnie liczbę chórów
> anielskich, bo dostępne obserwacje znacznie lepiej tłumaczy się przez
> zapostulowanie kolejnej ich generacji...
>
> Pozdrawiam, Piotr

Żadna z religii monoteistycznych nie uznaje prowizorki i tymczasowości,
czyli nie powątpiewa w doskonałość Stwórcy (boga) chociaż wokół Niego
pełno jest blichtru i kretyństwa.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

112. Data: 2015-06-17 12:37:07

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message

> Pisząc "powtórkę" zakładasz, chyba błędnie, że już się kiedyś tego uczył.
Pszemolu- to się wypowiedz: ja twierdzę, że ze zdania: "Boga prawdopodobnie
nie ma"- zakładając, że jest prawdziwe- wynika, że "Bóg prawdopodobnie
jest".
Andrzej Lawa temu zaprzecza, i Ty- jak widzę- także? To ja się pytam: czy Ty
kiedykolwiek uczyłeś się logiki? Czy AGH spadło tak nisko?

--

Chiron

113. Data: 2015-06-17 12:54:23

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał w wiadomości

> Zapytaj w spożywczym, dlaczego mają osobną krajalnice
> do wędlin i osobną do serów. Odpowiedzią będzie nie
> powołanie się na biblię, ale na sanepid. Siłą wyższa:)
>
> Chyba chodzi o jakieś bakterie, jak przejdą z jednego
> na drugi to im lepiej.

Krajalnica serów jest teflonowana (ser łatwo się klei do metalu) i często z
innej stali, niż mięsna.
Nie wiem, czy to jedyny powód.

--

Chiron

114. Data: 2015-06-17 12:58:11

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Wojtek Borczyk" <b...@m...astro.amu.edu.pl> wrote in message
amu.edu.pl...

> Przecież głębokie przekonanie nie jest równe pewności.
> To nie jest asekuracja tylko raczej uczciwość - pewności nie ma.
>
> Znasz dosyć popularny przykład z czajnikiem orbitujacym Jowisza?
> Jak nie, to poczytaj:
> http://stephenmilton.me.uk/2012/08/the-chocolate-tea
pot-analogy/
> https://en.wikipedia.org/wiki/Russell's_teapot

Niezrozumienie bezsensu tego przykładu dowodzi, do jakiego emocjonalnego
zdebilenia jesteś doprowadzony. Nawet nie podejrzewasz, gdzie tu tkwi bład-
bo_musiałbyś_czuć. Kolejny raz- nie zdałeś Testu Turinga. Napisz raz prawdę:
jesteś botem.

--

Chiron

Zaczynam wierzyć, że profesor Pająk miał rację jak udowodniał, że jesteś
serpentem.

115. Data: 2015-06-17 13:00:15

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Pewność siebie jest cechą głupców.

Szkoda, że nie potrafisz odnieść tego do siebie

--

Chiron

116. Data: 2015-06-17 13:01:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Jun 2015 09:34:09 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> Głodu może nie, ale nie mieli tak komfortowej sytuacji żywnościowej jak
> my teraz.

Ty się może do tego komfortu aż tak bardzo nie przywiązuj, bo (na razie
teoretycznie) już za chwilę może go zabraknąć - a wtedy Żydzi górą.
--

XL http://tiny.pl/gqpzr

117. Data: 2015-06-17 13:02:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Jun 2015 09:25:23 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> Za to ty mentalnie idealnie pasujesz do epoko brązu ;)

I dlatego lepiej dam sobie radę w przypadku nagłego zwrotu wypadków - a Ty
zemrzesz w ciągu miesiaca...

--

XL http://tiny.pl/gqpzr

118. Data: 2015-06-17 13:03:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Jun 2015 09:24:51 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> Wystarczyło dać nakaz zjadania od ręki zaraz po wyciągnięciu z wody...

Tia, bo oni wszyscy żyli przy samym brzegu morza, przybiegali z głębi lądu
w oczekiwaniu na obiad :->

--

XL http://tiny.pl/gqpzr

119. Data: 2015-06-17 13:05:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jun 2015 16:40:09 +0200, bartekltg napisał(a):

> [...]
> ludu, jest dość przyzwoite. Nie miałbym pretensji, że w zaleceniu
> "od owoców morza sie pochorjesz" nie ma wyjątku dla raka ;-)

> A to złe zalecenie? Jemu nie pomoże, ale zasrane ubranie może
> zaszkodzić innym.

> Odróżniaj zalecenia które powstały przez obserwacje
> kary boskiej - sraczki, od mistycznych pierdół. Wiele ludów
> skłądało ofiary (choćby grecy, żeby dalako nie szukać),
> czemu tamci mieliby być bardziej ogarnięći w tej kwestii?

> Za mastrubację 'karą' była kąpiel. Tak samo za stosunek przerywany.
> Jeśli pojesz do historii o onanie, to zerknij na wątek

Naprawdę, szkoda Twego trudu - ten człowiek nie pojmie tych spraw do końca
swego żywota...

--

XL http://tiny.pl/gqpzr

120. Data: 2015-06-17 13:11:07

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pszemol" napisał

>A co się niby miałoby mi stać po zjedzeniu
>ugotowanej parówki i popiciem szklanki UHaTego?

Sprawdz.
choc osobiscie sugerowalbym raczej schabowego czy kurczaka i mleko ...
hm, moze choc "z woreczka".

Bo w parowkach to miesa moze nie byc :-)

Choc nie - na pierwszy test lepsze parowki. Jak nie nie objawi to
sprobowac z miesem :-)

J.

A może by tak referendum?
Nasze pieniądze