Hawkinga bzdury o Wielkim Wybuchu.

141. Data: 2015-06-17 14:20:10

Temat: Re: Hawkinga bzdury o Wielkim Wybuchu.
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:1sd2gertbri69$.vn7muw5x77li$.dlg@40tude.net...

> Dodaj "mi" - i wtedy będzie OK.

> Oczywiście. Ty Go poznasz nieco później.

Dopisałem mu to
:-)

--

Chiron

142. Data: 2015-06-17 14:35:52

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości
Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
napisał w
[...]
>Ponieważ- jak na ciebie- dokonałes wielkiego postępu, pomogę ci
>troszkę to przeredagować, żeby miało sens.
>"Ja Andrzej Lawa uważam, że wszystkie znaki na niebie i ziemi
>sugerują mi, że żadnego Boga nie ma" I to jest zdanie prawdziwe.

No nie wiem, nie wiem.
O ile "uwazam" jest jak najbardziej prawdziwe, to juz "sugeruja mi"
moze byc skutkiem zlej interpretacji :-)

J.

143. Data: 2015-06-17 16:38:22

Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Nie wiem, o co Ci chodzi.

"I nie będziesz gotował koźlęcia w mleku jego matki."

Co sobie ci bardziej ortodoksyjni zinterpretowali tak,
że mają dwa zestawy naczyń, osobne do "mlecznych"
i do "mięsnych".

A chodzi mi o to, że taki "nakaz" jest skuteczny niezależnie
od źródła przekonań. Jedni wyczytają to w świętych księgach
i będą bezmyślnie stosować, a inni dowiedzą się czegoś
o bakteriach i również będą unikać takich miksów. Efekt
w obu przypadkach będzie jednakowy i będzie polegał na
braku sraczki.

A że prostemu ludkowi z epoki brązu wyjaśnienie tego
lepiej leżało w kategoriach "Bóg tak chciał"... :-)

Pozdrawiam, Piotr

144. Data: 2015-06-17 16:43:08

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

> Przecież głębokie przekonanie nie jest równe pewności.
> To nie jest asekuracja tylko raczej uczciwość - pewności nie ma.

|Ano właśnie. Pewność to domena religii.

Jak również bandy skretyniałych relatywistycznych oszołomów.
Na tej grupie nie ma bardziej pewnego siebie niż ty.

145. Data: 2015-06-17 16:45:07

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek [am-pm]" napisał w wiadomości grup
.pl...

"LeoTar" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych

> A czy nauka nie poszukuje pewności, Prawdy absolutnej?

|W żadnym wypadku. Przespałeś ostatnie kilkaset lat
|jej rozwoju.

Oczywiście, że poszukuje. Owszem, wypiera się.
No to co?

146. Data: 2015-06-17 16:46:43

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar wrote:

> A czy nauka nie poszukuje pewności, Prawdy absolutnej?

|Poszukuje, ale nie twierdzi, że ją znalazła

Nie, nie twierdzi. Tylko każdego, kto jej podskoczy,
wyzywa od głupków i trolli, ustami debila Lawy
i podobnych nadętych oszołomów.

147. Data: 2015-06-17 17:33:12

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

> Szkoda, że nie potrafisz odnieść tego do siebie

Szkoda że Ty nie jesteś na tyle dobrym obserwatorem
aby dostrzec wątpliwości jakie wyrażam bardzo często.

148. Data: 2015-06-17 17:35:00

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"LeoTar" <L...@w...pl> wrote in message

> A czy nauka nie poszukuje pewności, Prawdy absolutnej?

W nauce przyzwyczajony jesteś do braku pewności i częstych zmian kursu bo
codziennie są nowe odkrycia, nowe pomysły i nowe wnioski które zmieniają
opinię na dany konkretny temat.

149. Data: 2015-06-17 17:36:13

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:
> "Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

> Szkoda że Ty nie jesteś na tyle dobrym obserwatorem
> aby dostrzec wątpliwości jakie wyrażam bardzo często.

Wątpić rzeczą ludzką. Do tego by popchnąć ludzi do przodu trzeba jednak
nie tylko wątpić ale mieć zacięcie konstruktorskie.
Konstruktywny sprzeciw, to rozumiem. Ale by się tylko sprzeciwiać tak
dla jaj nic nie oferując w zamian... ;-)

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

150. Data: 2015-06-17 17:36:16

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Żadna z religii monoteistycznych nie uznaje prowizorki i tymczasowości,
> czyli nie powątpiewa w doskonałość Stwórcy (boga) chociaż wokół Niego
> pełno jest blichtru i kretyństwa.

Doskonałość i nieomylność w religii dotyczy również ludzkich przywódców.

A może by tak referendum?
Nasze pieniądze
Z kim mamy doczynienia?..
10 kwietnia. [Wątek nie dla swołoczy!]