Hawkinga bzdury o Wielkim Wybuchu.

261. Data: 2015-06-19 16:17:44

Temat: Re: Hawkinga bzdury o Wielkim Wybuchu.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-19 o 13:37, Chiron pisze:

> Nie. Masz rację. Z tego, że ja coś zrobiłem źle ni wynika, że
> usprawiedliwia to rzecz, którą on był uczynił.

Nie wynika i nie usprawiedliwia, masz rację. Ale Tobie odbiera tubę
eksperta w sprawie, kto jest maszyną, a kto nie.

> https://www.youtube.com/watch?v=C1j9AXFNXYY
> gdzieś od 1:59:00
>
> No i wcześniejsza scena, w której psychoterapeuta tłumaczy to...

Nic nie tłumaczy. Film niedostępny.

Ewa

262. Data: 2015-06-19 17:11:42

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

|To, że Andrzej rozumie tak jak ja różnice pomiędzy językiem potocznym
|a językiem formalnym, naukowym powoduje że mamy takie samo
|stanowisko w tym temacie - nikt tu nikogo nie "broni", po prostu zgadzamy
|się.

Dla Was obu język potoczny jest za skomplikowany. Kiedy wykazałem
temu debilowi Lawie, że nie umie posługiwać się czasami, zawył,
że nie rozumiem matematyki. Od tego czasu ze mną nie gada.
A Ty nie gadasz ze mną od podobnej kompromitacji.

263. Data: 2015-06-19 17:26:56

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Woźniak <m...@w...pl> wrote:
> A Ty nie gadasz ze mną od podobnej kompromitacji.

Wydaje Ci się... Ale jesteś w błędzie.

264. Data: 2015-06-19 18:00:46

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Woźniak <m...@w...pl> wrote:
> A Ty nie gadasz ze mną od podobnej kompromitacji.

|Wydaje Ci się... Ale jesteś w błędzie.

Nie, biedny idioto, nie jestem.

265. Data: 2015-06-19 18:21:37

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Woźniak <m...@w...pl> wrote:

> Nie, biedny idioto, nie jestem.

Twoja pewność co do poprawności swych wyssanych z palca interpretacji jest
rozkoszna.

Ale zapewniam Cie, jestes w błędzie: wcale nie utkwiłeś w mojej oamięci
jako ktoś warty pamiętania i rownież nie pamietam zdarzenia na jakie sie
powołujesz.

Ale z tej tu krótkiej wymiany jaka tu miala miejsce i w ktorej juz zdazyles
ujawnic swoj poziom chamstwa wcale sie nie dziwie jesli kiedys przestalem z
Toba gadac...

266. Data: 2015-06-19 19:39:49

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-19 02:18, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

> Zróbmy test - zaproponujmy ludziom w sieci co znają Chirona:
> "przejdź na dietę wegetariańską a będziesz myślał jak Chiron"
> - jak myślisz, ile osób uzna wartość diety wege? :-)
>
> Nie wiem kiedy zaczął być wege, ale chyba jest inżynierem, więc
> jako młody człowiek musiał jakąś wyższą uczelnię skończyć...
> Więc jeśli to nie jakieś punkty za pochodzenie albo jakieś masywne
> ściąganie na egzaminach to kiedyś musiał mieć znacznie wyzsze
> IQ w stosunku do tego co dzis tu prezentuje... Totalna porażka wege!

Na wegeterianiźmie wzrasta EQ.
Niestety, dotyczy to wybranych jednostek.

267. Data: 2015-06-19 19:42:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jun 2015 17:11:42 +0200, Maciej Woźniak napisał(a):

> [...]
> że nie rozumiem matematyki. Od tego czasu ze mną nie gada.
> A Ty nie gadasz ze mną od podobnej kompromitacji.

:-)))

268. Data: 2015-06-19 19:45:47

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-19 13:40, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> w wiadomości news:mm0s8d$5l2$1@node1.news.atman.pl...

> Bobarduj? No cóż, nie wymagam od fundziaka po maturze w szkole lansu i
> wansu znajomości języka polskiego. No ale bez przesady.

Bez narąbania już się nie da radować...

onieśmielona zawodówa

269. Data: 2015-06-19 19:47:28

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-19 13:38, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Trener umarł. Wycieńczyły go. To były lata siedemdziesiąte (umarł gdzieś
> w 1980 albo 1981). Ponoć miał je w wątrobie

Ponoć.
Qra.

270. Data: 2015-06-19 19:52:19

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-19 13:57, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
>
> Zrozum, że ja interpretuję Biblię jako książkę napisaną przez LUDZI
> epoki brązu, w kontekście cywilizacji która nie znała bakterii, miała
> inne standardy higieny i stąd wynikają takie czy inne porady...
> Ty zakładasz, nie wiem czemu, że autorzy mają większą wiedzę na
> te tematy od stanu wiedzy dzisiejszych naukowców - to jakies brednie.

Oni znali przesłanie z Kosmosu* z bezpośredniego przekazu, no
ewentualnie przekłamane o jedno-dwa pokolenia. Obecnie trochę jednak
czasu minęło i nie każdy* dobrze przetłumaczy.

taki np. *Daniken

A może by tak referendum?
Nasze pieniądze
Z kim mamy doczynienia?..