Hawkinga bzdury o Wielkim Wybuchu.

341. Data: 2015-06-20 18:28:57

Temat: Re: Hawkinga bzdury o Wielkim Wybuchu.
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:mm4148$jg3$1@news.icm.edu.pl...

> Tak. I dlatego ugotowałam. A teraz leć z tym na FB(I).

Etc, itd...i tak można ciągnąć w nieskończoność tę głupotę. Tylko po co,
Ewo?

--

Chiron

342. Data: 2015-06-20 18:43:16

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
> Etc, itd...i tak można ciągnąć w nieskończoność tę głupotę.

Wszsycy tu zadają sobie pytanie właśnie po co tą głupotę ciągniesz...
Nie znudziło Ci się jeszcze pisać?

343. Data: 2015-06-20 18:44:39

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@e...o> wrote in message news:mm4342$ks$2@dont-email.me...

> brak poszanowania to masz z mlekiem matki czy wypracowales sobie?

To jego karmiczna kara - w tym życiu jest nielubianą paskudą,
może w następnym życiu będzie lepszy... daj mu szansę ;-)

344. Data: 2015-06-20 19:10:58

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
>
> Wszsycy tu zadają sobie pytanie właśnie po co tą głupotę ciągniesz...
> Nie znudziło Ci się jeszcze pisać?
Tak, masz rację
:-)))))

--

Chiron

345. Data: 2015-06-20 19:11:03

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2015 18:28, Chiron pisze:

> Etc, itd...i tak można ciągnąć w nieskończoność tę głupotę. Tylko po co,
> Ewo?

no wlasnie, cos cie trzyma w tym Kosciele?

--
gazebo

346. Data: 2015-06-20 19:11:27

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To jego karmiczna kara - w tym życiu jest nielubianą paskudą,
> może w następnym życiu będzie lepszy... daj mu szansę ;-)

Tak, masz rację
:-))))

--

Chiron

347. Data: 2015-06-20 19:18:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Jun 2015 19:10:58 +0200, Chiron napisał(a):

> Tak, masz rację
> :-)))))

Czy na pewno masz świadomość, Chironie, że właśnie rozmawiasz ze
Wszystkimi?
Powinieneś odczuć ten specyficzny dreszcz podniecenia... Czy go odczuwasz?
:-D

--
XL
http://www.taniaksiazka.pl/pulapka-gender-karly-kont

348. Data: 2015-06-20 19:19:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Jun 2015 19:11:27 +0200, Chiron napisał(a):

> Tak, masz rację
> :-))))

Pan Wszyscy Zawsze Ma Rację :-D

349. Data: 2015-06-20 19:20:38

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-20 o 13:01, Chiron pisze:
> i tyle bredni, że niejeden się zastanawia, czy to zwykły idiota czy
> tylko opłacany trol.

Nie sądzę. Trudno jest pobić rekord w ilości wyprodukowanych bredni
przez wszelkiej maści wyznawców wyimaginowanych bytów.
A odkąd istnieje internet, są również niedoścignionymi mistrzami w
trollowaniu. Za darmo.

Powrotu do zdrowia życzę
Piotr

350. Data: 2015-06-20 19:23:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Jun 2015 19:20:38 +0200, Kviat napisał(a):

> Trudno jest pobić rekord w ilości wyprodukowanych bredni
> przez wszelkiej maści wyznawców wyimaginowanych bytów.
> A odkąd istnieje internet, są również niedoścignionymi mistrzami w
> trollowaniu. Za darmo.

Wiedziałam, że nic na tym nie zarabiasz 3333-]
--

A może by tak referendum?
Nasze pieniądze
Z kim mamy doczynienia?..