Hawkinga bzdury o Wielkim Wybuchu.

361. Data: 2015-06-20 20:24:12

Temat: Re: Hawkinga bzdury o Wielkim Wybuchu.
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
news:5585ac85$0$27511$65785112@news.neostrada.pl...

> Rozumiem Piotrze, że masz zacięcie lekarskie. Ale to NTG. Mimo wszystko-
> dziękuję. Życzę Ci także dalszego rozwijania daru rozpoznawania chorób
> przez internet. Pod jakim adresem przyjmujesz?

Ciekawy przypadek hipokryzji - sam nie widzisz przeszkód w diagnozowaniu
innych, doradzaniu im jak mają sobie polepszyć życie w takich czy innych
sferach a jak ktoś Ci życzliwie zwrócił uwagę, że powinieneś zadbać o
zdrowie
bo wykazujesz objawy chorobowe to się teraz obrażasz że ktoś Ciebie
diagnozuje.

362. Data: 2015-06-20 20:28:26

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-20 o 20:10, Chiron pisze:

> Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w
> wiadomości news:5585a0e4$0$27522$65785112@news.neostrada.pl...

> Rozumiem Piotrze, że masz zacięcie lekarskie.

Nie rozumiesz.

> Życzę Ci także dalszego rozwijania daru rozpoznawania chorób
> przez internet.

To nie jest takie trudne. Wystarczy czytać ze zrozumieniem. Sam spróbuj,
a się przekonasz.

> Pod jakim adresem przyjmujesz?

Internet 24/h

Powrotu do zdrowia życzę
Piotr

363. Data: 2015-06-20 20:31:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Jun 2015 20:28:26 +0200, Kviat napisał(a):

> Powrotu do zdrowia życzę

Aha, już wiem, to taki stały podpis 3-)
--
XL
http://www.taniaksiazka.pl/pulapka-gender-karly-kont

364. Data: 2015-06-20 20:34:58

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-20 o 20:17, Chiron pisze:

> To gdzie przyjmujesz? W której klinice? Masz jakieś www?

Nie mam. Po prostu dobrze ci życzę.

Powrotu do zdrowia życzę
Piotr

365. Data: 2015-06-20 20:47:13

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-20 o 20:31, Ikselka pisze:

> Aha, już wiem, to taki stały podpis 3-)

Dla niektórych, niestety, stały.

"Dopóki nie skorzys­tałem z In­terne­tu, nie wie­działem, że na świecie
jest ty­lu idiotów." - S.Lem

A że internet coraz powszechniejszy, to i ten podpis coraz częściej się
pojawia.

Powrotu do zdrowia życzę
Piotr

366. Data: 2015-06-20 22:02:45

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest ty­lu idiotów." - S.Lem
>
> A że internet coraz powszechniejszy, to i ten podpis coraz częściej się
Dlatego zapytałem- a ty wyciąłeś: gdzie się leczysz?

> Powrotu do zdrowia życzę

Również, także zarówno:-)

--

Chiron

367. Data: 2015-06-20 22:03:08

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam. Po prostu dobrze ci życzę.
>
> Powrotu do zdrowia życzę

Tak, masz rację
:-)

--

Chiron

368. Data: 2015-06-20 22:03:52

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Nie rozumiesz.

Masz rację:-)

> Powrotu do zdrowia życzę
> Piotr

Również
:-)

--

Chiron

369. Data: 2015-06-20 22:04:17

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdrowie
> bo wykazujesz objawy chorobowe to się teraz obrażasz że ktoś Ciebie

Pszemolu- masz rację:-)

--

Chiron

370. Data: 2015-06-20 22:04:41

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

> Wydawało mi się, że średni poziom merytoryczny Twoich wypowiedzi
> jest już tak niski że obniżyć się nie da. Udowadniasz właśnie że się
> myliłem.

Tak, masz rację
:-)

--