He...he

1. Data: 2009-06-10 17:20:08

Temat: He...he
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od: "Pejsakowski" <p...@u...de>
Temat: Gdzie żydzi trzymają pieniądze
Data: 10 czerwca 2009 18:20

Czyżby nie ufali własnym bankom?

http://wiadomosci.onet.pl/1987729,403,item.html

"Wyrzuciła materac z zaszytym milionem dolarów

Pewna Izraelka z Tel Awiwu kupiła mamie nowy materac. Stary po prostu
wyrzuciła na śmietnik, nie wiedząc, że matka ukryła w nim oszczędności
całego życia - około miliona amerykańskich dolarów. Rozpoczęły się
gorączkowe poszukiwania zaginionej fortuny.
Jak donoszą w środę izraelskie media, kiedy kobiety zorientowały się w
sytuacji i młodsza - ujawniono tylko jej imię, Anat - pobiegła na śmietnik,
materaca już nie było. Poszukiwania na trzech różnych wysypiskach śmieci też
okazały się bezowocne.

Gazeta "Jedijot Achronot" publikuje zdjęcie kobiety, przeszukującej
śmietnisko. Śmieciarze zapewniają, że robią, co w ich mocy, by pomóc w
odnalezieniu materaca z fortuną. Zaostrzono środki bezpieczeństwa wokół
wysypisk śmieci, aby nie dopuścić nieuprawnionych "poszukiwaczy skarbów".

Anat stara się nie tracić nerwów. Mediom powiedziała, że trzeba "zachować
umiar i dziękować Bogu zarówno za to, co dobre, jak i za to, co złe"."

2. Data: 2009-06-10 17:46:45

Temat: Re: He...he
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> [...]
> materaca ju nie by o. Poszukiwania na trzech r nych wysypiskach mieci te
> okaza y si bezowocne.
>
> Gazeta "Jedijot Achronot" publikuje zdj cie kobiety, przeszukuj cej
> mietnisko. mieciarze zapewniaj , e robi , co w ich mocy, by pom c w
> odnalezieniu materaca z fortun . Zaostrzono rodki bezpiecze stwa wok
> wysypisk mieci, aby nie dopu ci nieuprawnionych "poszukiwaczy skarb w".
>
> Anat stara si nie traci nerw w. Mediom powiedzia a, e trzeba "zachowa
> umiar i dzi kowa Bogu zar wno za to, co dobre, jak i za to, co z e"."

Powiniene? zacz?? szuka? tego materacu

3. Data: 2009-06-10 18:00:12

Od: "P.K.D" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> He...he

To mało śmieszne raczej :) Kobieta całe życie zbierała pieniądze a tu
taki klops.

A co się stało z tą grupą - to już nie ważna tematyka - można wrzucać
beleco? To może zaczniemy binaria wrzucać... na początek muzykę, filmy -
mam trochę, żeby się podzielić :) Jak już się grupa troszkę rozkręci
proponuję poszerzyć repertuar o filmy i zdjęcia porno - to napewno
przyciągnie większą liczbę użytkowników i grupa będzie znów
popularna!!:) Co wy na to? Kto jest ze mną?:D

--
Life Sucks. We're all trapped. Each of us is stuck being who we are.
Sometimes we fight to change ourselves, but ultimately this has little

4. Data: 2009-06-10 18:07:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

P.K.D wrote:

> [...]
> Sometimes we fight to change ourselves, but ultimately this has little
> effect. We can change what we do, but we cannot change who we are.

To już nie zadziała,Freud zdobył na tym popularność.
Teraz trzeba ,by wywołać skandal=moralizować;-)

5. Data: 2009-06-10 18:41:49

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

P.K.D pisze:

> [...]
> przyciągnie większą liczbę użytkowników i grupa będzie znów
> popularna!!:) Co wy na to? Kto jest ze mną?:D

a co masz z muzy?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

6. Data: 2009-06-10 20:11:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...

Zostawiam głąbom.

7. Data: 2009-06-14 07:44:36

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> a co masz z muzy?

A co chcesz?

Qra

8. Data: 2009-06-14 10:52:00

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> A co chcesz?

gitarę

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

9. Data: 2009-06-14 11:47:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> gitarę

Ja dwie, mandolinę, flet prosty i poprzeczny...

to jeszcze o antykoncepcji, dziewczęta :)
DO SYLI...
MYDŁO...
korwina pomysł
sąd sadem, a sprawiedliwość...