to jeszcze o antykoncepcji, dziewczęta :)

1. Data: 2009-06-10 13:12:25

Temat: to jeszcze o antykoncepcji, dziewczęta :)
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

wiem, że nieciekawe, ale, leżenie w łóżku prowokuje do szperania.
a że jako prawdziwy samiec chciałbym każdą z was posiąść, musicie
wiedzieć, na co jesteście narażone, chroniąc sie przed moimi plemnikami
:)

"- Wszystkie tzw. tabletki niskoestrogenowe powodują zwiększone ryzyko
zakrzepicy. Jest ono 3-6 krotnie wyższe, niż w przypadku całej populacji
-- mówi ginekolog, dr Jerzy Rodzeń.

U kobiet stosujących hormonalne środki antykoncepcyjne częstą formą
zakrzepicy są żylaki na nogach. Ale nie tylko -- tak jak w przypadku
16-letniej Szwajcarki, może to być także zakrzepica w płucach. Z kolei
zakrzepica w innym obszarze układu krwionośnego może spowodować udar
mózgu i niepełnosprawność. Oczywiście, jeśli nie doprowadzi do śmierci.

Zmiany zakrzepowo-zatorowe to nie jedyne zagrożenie płynące ze
stosowania antykoncepcji hormonalnej. Estrogeny, wchodzące w skład
pigułek, są silnie rakotwórcze. Długotrwałe stosowanie antykoncepcji
zwiększa ryzyko zachorowania na raka szyjki macicy czy raka piersi.
Niestety, wiedza na temat tych zagrożeń jest wśród polskich kobiet
skandalicznie mała."

http://tr.im/o1xg

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

2. Data: 2009-06-10 14:53:43

Temat: Re: to jeszcze o antykoncepcji, dziewczęta :)
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> Niestety, wiedza na temat tych zagrożeń jest wśród polskich
> kobiet skandalicznie mała."

Kobiety swoją drogą. Pytanie dlaczego lekarze nie zlecają _żadnych_
badań przed rozpoczęciem podawania pigułek (z autopsji i nie tylko)?

--
Pozdrawiam - Aicha

3. Data: 2009-06-10 16:13:48

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message

A wyobrazasz sobie, co by bylo gdyby ginekolodzy zaczeli ostrzegac przed
potencjalnymi negatywami i sprzedaz srodków hormonalnych i gdyby
spadłaby o powiedzmy....20% ?
Klops - nie ma premii dla prezesa za II kwartał,
nie ma osiągniętego targetu sprzedaży... generalnie kicha.
Przy okazji: iles-tam-dziesiat lat temu wstecz tez mówiono ze hormony
niegrozne,
a kobitom w tym czasie rosły wąsy :)

Inna sprawa ze kobitki nie są takie głupie.
Widza różne efekty bycia w permanetnej ciązy (hormonalnej)
przez powiedzmy 3 lata.
Czytalem cos o tym na forum portalu http://28dni.pl
- tam można notować własny cykl i ewentalnie przeszkoczyć
na inne metody antykoncepcji.

Pozdr,
Duch

4. Data: 2009-06-10 16:42:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Jun 2009 18:13:48 +0200, Duch napisał(a):

> [...]
> spadłaby o powiedzmy....20% ?
> Klops - nie ma premii dla prezesa za II kwartał,
> nie ma osiągniętego targetu sprzedaży... generalnie kicha.

No i nie ma obrywów za przepisywanie pacjentkom określonych środków
określonej firmy...

5. Data: 2009-06-10 17:40:38

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" napisał:

> iles-tam-dziesiat lat temu wstecz tez mówiono ze hormony
> niegrozne, a kobitom w tym czasie rosły wąsy :)

NRDowskim sportsmenkom szprycującym się męskimi hormonami? :P
BTW, wczesna ciąża też może służyć jako środek dopingujący (nie wiem,
czy już nie zabroniony).

--
Pozdrawiam - Aicha

6. Data: 2009-06-10 17:58:15

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote:
> [...]
> spad�aby o powiedzmy....20% ?
> Klops - nie ma premii dla prezesa za II kwartaďż˝,
> nie ma osi�gni�tego targetu sprzeda�y... generalnie kicha.
> Przy okazji: iles-tam-dziesiat lat temu wstecz tez m�wiono ze hormony
> niegrozne,
> a kobitom w tym czasie ros�y w�sy :)
>
> Inna sprawa ze kobitki nie s� takie g�upie.
> Widza r�ne efekty bycia w permanetnej ci�zy (hormonalnej)
> przez powiedzmy 3 lata.
> Czytalem cos o tym na forum portalu http://28dni.pl
> - tam mo�na notowa� w�asny cykl i ewentalnie przeszkoczy�

Wąsy,rany ,mojej nic nie chciało wyrosnąć.Ale podobno te stare środki
były dość znaczące w skutki uboczne,a teraz stosuje się coraz
bezpieczniejsze specyfiki.
Tak kiedyś tego Depko słuchałem i twierdził On ,że to jest po prostu
staszenie kobiet
,bo są teraz takie środki,że Aspiryna jest bardziej szkodliwa niż one.

7. Data: 2009-06-10 18:04:39

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Kobiety swoją drogą. Pytanie dlaczego lekarze nie zlecają _żadnych_
> badań przed rozpoczęciem podawania pigułek (z autopsji i nie tylko)?

robiłem ostatnio projekty dla dwóch firm farmaceutycznych.
bardzo ciekawe doświadczenie.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

8. Data: 2009-06-11 19:20:19

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Cze, 15:12, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:
> [...]
> zwiększa ryzyko zachorowania na raka szyjki macicy czy raka piersi.
> Niestety, wiedza na temat tych zagrożeń jest wśród polskich kobiet

Dla zycia i zdrowia kobiety, wiekszym zagrozeniem od antykoncepcji
hormonalnej, jest ciaza.

J-23 itede

9. Data: 2009-06-11 19:35:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
l.googlegroups.com...

Dla zycia i zdrowia kobiety, wiekszym zagrozeniem od antykoncepcji
hormonalnej, jest ciaza.

J-23 itede

Hm. Myślę jednak, że dla ojca dziecka...

10. Data: 2009-06-15 17:31:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Kaleczył spiralę.