Hej, Bluzgaczu...

11. Data: 2007-06-01 18:42:24

Temat: Re: Hej, Bluzgaczu...
Od: "kajus44" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomość:QKZ7i.2471$3...@n...ams,
nadawca:D3viL$0|\|

> morzna obrazic kogos, ale nie to "coś"

! ÓÓ !

12. Data: 2007-06-01 18:42:41

Od: "D3viL$0|\\|" <hellb0Y@satón.órg> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2007-06-01 18:45:50

Od: Pearlhair <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):

> a gdzie ja napisalam ze nudne jest zabawne. ty napisalas ze to nudne a ja ze
> zabawne. u mnie czesto nadmiar wulgaryzmow wywoluje salwe smiechu.

> wezmy taki wulgaryzm "kurwa" - prosty? ograniczony? zbyt czesto uzywany? byc
> moze. ale ilez sie w nim tresci zawiera.

Fakt. Wielu zastępuje nim prawie wszystko, wręcz co drugie słowo w tym,
co chciałoby wypowiedzieć ;-)

...Od mowy - język giętki ,i od myślenia głowa,
lecz kiedy słów brakuje - ot, mowa bluzgaczowa...

14. Data: 2007-06-01 18:48:39

Od: Pearlhair <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

D3viL$0|\| napisał(a):

> morzna obrazic kogos, ale nie to "coś"

A kto by tam się obrażał z powodu bełkotu diablego syna czy innego
diabełsona względnie jakiegoś ÓÓ, No co też ty masz za ambicje, człowieczku.

15. Data: 2007-06-01 18:53:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pearlhair" <p...@w...pl> wrote in message

> A kto by tam się obrażał z powodu bełkotu diablego syna czy innego
> diabełsona względnie jakiegoś ÓÓ, No co też ty masz za ambicje,
człowieczku.

Zwabianie w celu ataku na kompa...

16. Data: 2007-06-01 19:07:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Pearlhair" <p...@w...pl> wrote in message

> od
> dziecko,

> człowieczku.
>
> Zwabianie w celu ataku na kompa...

Ogólnie jest to napadanie na Polaków majacych krytyczny stosunek do
Moise_Chazarów, a w szczególności do tych, których antypolskość jest szeroko
afirmowana przez GWno i inne media.

17. Data: 2007-06-01 20:01:58

Od: "D3viL$0|\\|" <hellb0Y@satón.órg> szukaj wiadomości tego autora

Pearlhair napisał(a):

> A kto by tam się obrażał z powodu bełkotu diablego syna czy innego
> diabełsona względnie jakiegoś ÓÓ, No co też ty masz za ambicje,
> człowieczku.
wykurwiaj cfelissimus maximus rex

18. Data: 2007-06-01 20:58:35

Od: Pearlhair <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

D3viL$0|\| napisał(a):
(...)

> wykurwiaj cfelissimus maximus rex

No proszę, usiłujesz latynizować. Kiepska stylizacja, lepiej ci wychodzi
twoje naturalne lat(r)ynizowanie. Próbuj, może cos nowego wymyślisz, bo
na razie operujesz zestawem 8 słów w swoim genitalnym narzeczu.

19. Data: 2007-06-01 20:58:48

Od: Pearlhair <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
(...)
> Zwabianie w celu ataku na kompa...

Kij ma dwa końce.
;-)

20. Data: 2007-06-01 22:09:47

Od: path loss model <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisal(a) w dniu 2007-06-01 21:07:

> Ogólnie jest to napadanie na Polaków majacych krytyczny stosunek do
> Moise_Chazarów, a w szczególności do tych, których antypolskość jest
> szeroko
> afirmowana przez GWno i inne media.

Za samą rozmowę z takimi faszystami powinno się wsadzać za kratki, jak
za gadki z kurwami na ulicy w Finlandii.

No to .... idę siedzieć

--
.plm

pejsaty fan FC Borough Park & Williamsburg

Narkotyki w Holandii - zaczynaja wycofywac sie?
Z SCP
JESZCZE ...
DO TESCIOWY
OSWAJANIE TUBYLCOW