srające psy

31. Data: 2003-05-28 08:31:12

Temat: Hej, Dirko, re: srające psy; także o korze i bruzdach
Od: s...@p...onet.pl (szampan_sec) szukaj wiadomości tego autora

I tak możnaby bez końca.
Krótko: maluczki to z pewnością nie Ty, może nie ja. To taki, który o
znalezienie CapsLocka prosi sąsiada. A Ty, ze wzniesień wiedzy o ogrodach,
surowym palcem nakazujesz: "znajdź w arhiwum grupy". Miej litość. A słowa
"śmiech" i "politowanie" proponuję zachować dla tematów dotyczących kory
(mózgowej) i kultywacji bruzd (też mózgowych) wybrańców narodu przy ulicy
Wiejskiej w Warszawie.

Jacek

32. Data: 2003-05-28 09:12:04

Temat: Re: do wszystkich, RE: srające psy
Od: "Anastazy" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Anastazy <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:bb030o$od0$...@a...news.tpi.pl...

> Poważnie, wjakim celu? :-)
> --
> Pozdrawiam, Kaśka

Dowiesz się na miejscu,a rodzina z gazet:)

Pozdrawia boletus

33. Data: 2003-05-28 09:31:07

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
szampan_sec <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> A Ty, ze wzniesień wiedzy o ogrodach,
> surowym palcem nakazujesz: "znajdź w arhiwum grupy". Miej litość.

Hejka. Nie przesadzaj. ;-)
Pozdrawiam archiwalnie Ja...cki

34. Data: 2003-05-28 09:42:59

Od: "Anastazy" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> powiedzenia w sprawach technicznych ale te jako poboczne nie są poruszane.
> Dlatego będę raczej tylko czytać.
> Pozdrawiam starych, nowych i czytelników
> Julita
>
> -- Eee tam,czytanie to nie to co pisanie:)

Pozdrawia boletus

35. Data: 2003-05-28 09:52:14

Od: "Anastazy" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dirko to fajny facet, ale czasami tak ma, że krytykuje :-)
> >
> Pewnie, że nie ma, wszyscy mamy krety w ogrodach.
> Pozdrawiam, Kaśka
>

> Hola,hola:)Nie wszyscy.Boletus nie ma kreta,ponieważ ma psa.

Pozdrawia boletus

36. Data: 2003-05-28 09:54:15

Temat: Odp: do wszystkich, RE: srające psy
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anastazy <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bb20tm$bp9$...@n...news.tpi.pl...

Oj, nie chwal dnia przed zachodem słońca :-))
--
Pozdrawiam, Kaśka

37. Data: 2003-05-28 09:59:29

Od: "Anastazy" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zmartwiła mnie dzisiejsza rozmowa o mszycach. Jak zwabić biedronki?
> Pozdrawiam
> Julita
>

> -- O!To jest dobre pytanie.Ja wabię śpiewem:

"biedroneczko przyleć do boletuska,
a dostaniesz całuska"

I nie narzekam na ich brak:)

Pozdrawia boletus

38. Data: 2003-05-28 10:03:46

Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

>             "biedroneczko przyleć do boletuska,
>              a dostaniesz całuska"
>
>             I nie narzekam na ich brak:)
>
>                   Pozdrawia boletus

Co ja zrobię, że na mnie dziewczyny nie lecą. Żebym chociaz wiedziała co lubią
dorosłe to można by spróbować przez żołądek.
Julita

39. Data: 2003-05-28 11:05:27

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anastazy wrote:

> "biedroneczko przyleć do boletuska,
> a dostaniesz całuska"

Biedroneczki,
chodźcie na świeże mróweczki.

Krycha&Co(ty)

40. Data: 2003-05-28 11:15:38

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Może poprosić administratorów o zamieszczenie banerka w stylu "Zanim
zapytasz o
> coś na grupie sprawdź w historii postów" czy coś w tym stylu. Może
poskutkuje.>

E...
to już lekka przesada.
Wszystkie posty są na serwerze, tylko wystarczy je znaleźć.
Wrzucić w google temat i już:-)
Zaręczam, że na hasło kret znajdzie się ich sporo. Przy okazji kilka
śmiesznych jak historia z latającym trawnikiem:-)
Nawet przy modemie potrwa to krócej niż sprawdzanie co 5 minut czy nadeszła
odpowiedź.

Pozdrawiam
Marta

Można już oglądać! (stronkę oczywiście)
Można już oglądać! (stronkę oczywiście)
panorama swędowska - czyli grupa dobrze opisana
czy "garden" perle kielkuje?
Papilion