Helicobacter ????

1. Data: 2005-10-19 11:55:09

Temat: Helicobacter ????
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam problem.
Zaczne najpierw od opisania pewnego zdarzenia, jakie dzis mi sie
przytrafilo.
Stoje sobie na Wydziale Chemii, czekam na zajecia. Podchodzi do mnie
starsza pani i sie mnie pyta, czy moze mnie na chwile prosic, bo chce mi
cos powiedziec. Ok. Mowi mi, zebym sobie zrobil badania na Helicobacter (i
tu niedoslyszalem, obilo mi sie o uszy...*eum???). Szukam sobie teraz jaka
to niby mialaby byc bakteria. I jest tylko Helicobacter pyroli. Czyli
bakteria powodujaca wrzody zoladka etc. I cisza o tradziku, prawie zadnego
zwiazku.
Pani ta powiedziala, ze jej syn mial tradzik, zrobil sobie badanie, i
jak reka odja (zapewne po wykryciu i po wyleczeniu, tej nieznanej mi
bakteri). Nastepnie powiedziala, ze test jest do kupienia w aptece i ze
robi sie badanie krwi.

Teraz pytanie do osob obeznanych w tej materii, zrobic sobie badanie na H.
Pyroli? Nie chce wydawac zbytnio kasy, bo ostatnio wydalem 100zl na leki (w
tym na No Scar, narazie po kilku dniach efektow nie widac).
Planuje jeszcze isc do prywatnego dermatologa, wizyta 60zl +wiadomo
dodatkowe leki. O dermatologach "panstwowych" nawet sie nie bede wypowiadal
bo szkoda slow, ktore i tak niczego nie zmienia.

Wielkie Dzieki za jakiekolwiek uwagi, wskazowki.

--
Pozdr. Hektor

2. Data: 2005-10-19 13:01:32

Temat: Re: Helicobacter ????
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisal w wiadomosci

> [...]
> jak reka odja (zapewne po wykryciu i po wyleczeniu, tej nieznanej mi
> bakteri). Nastepnie powiedziala, ze test jest do kupienia w aptece i ze

Pewnie chodzi o Propionibacterium acnes, nie majaca nic wspolnego z
wrzodami zoladka.
http://www.laboratoria.net.pl/pl/modules.php?name=Ne
ws&file=article&sid=395
Swiatlem w tradzik! http://www.resmedica.pl/archiwum25.html

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

3. Data: 2005-10-19 13:49:46

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona_s" <i...@T...pl> napisał(a)
wnews:dj5g1o$mn6$1@news.dialog.net.pl:

> Pewnie chodzi o Propionibacterium acnes, nie majaca nic wspolnego z
> [...]

Ale nadal nie wiem o jaki test chodzilo ;)

--
Pozdr. Hektor

4. Data: 2005-10-19 14:50:39

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości

> Ale nadal nie wiem o jaki test chodzilo ;)

Sadze, ze chodzi o biogram (wymaz skory).
Najlepiej odwiedz dermatologa, bo zeby sie leczyc to i tak bedziesz
potrzebowal recepte...

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

5. Data: 2005-10-19 15:05:09

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona_s" <i...@T...pl> napisał(a)
wnews:dj5mf7$sai$1@news.dialog.net.pl:

> Sadze, ze chodzi o biogram (wymaz skory).
> Najlepiej odwiedz dermatologa, bo zeby sie leczyc to i tak bedziesz
> potrzebowal recepte...

Chodze regularnie do tego samego dermatologa od dwoch lat. Jakos mi tego
nie zasugerowal :/

--
Pozdr. Hektor

6. Data: 2005-10-19 15:15:08

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości

> Chodze regularnie do tego samego dermatologa od dwoch lat. Jakos mi tego
> nie zasugerowal :/

To sam zasugeruj...;) albo zmien lekarza. odwiedz ktores laboratorium.

7. Data: 2005-10-19 15:37:55

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona_s" <i...@T...pl> napisał(a)
wnews:dj5nsn$th3$1@news.dialog.net.pl:

> To sam zasugeruj...;) albo zmien lekarza. odwiedz ktores laboratorium.

Po tym wymazie bedzie wiedzial jaki antybiotyk zastosowac?

--
Pozdr. Hektor

8. Data: 2005-10-19 15:52:30

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości

> Po tym wymazie bedzie wiedzial jaki antybiotyk zastosowac?

Spytam inaczej. Czy dotychczas leczyles swoj tradzik? Jesli tak, to w jaki
sposob?

9. Data: 2005-10-19 16:47:32

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona_s" <i...@T...pl> napisał(a)
wnews:dj5q2c$vks$1@news.dialog.net.pl:

> Spytam inaczej. Czy dotychczas leczyles swoj tradzik? Jesli tak, to w
> jaki sposob?

Przeciez pisalem ze od 2 lat chodze do dermatologa, czyli lecze tradzik.

W jaki sposob, hm.. lista jest bardzo dluga.
Na poczatku masci roznego rodzaju, wymienie choc kilka bo juz spamietac sie
nie daje :)
Davercin, Isotrexin, Benzacne, Acne(costam), sporo tego...masci, zele, etc
cena od 10zl nawet dochodzaca do 50zl.
Oczywiscie byly tez doustne antybiotyki...Unidox (to nawet pomoglo, ale
miesiac po skonczeniu kuracji tradzik powrocil), dalej...Tetralysal (nie
pomogl nic).

Sporo tez mialem robionych plynow, teraz mam cos na bazie siarki (cynk i
gliceryni) - nawet ok.

Mam olejek z drzewa herbacianego, mydlo siarkowe, roznego rodzaje zele do
mycia twarzy, zele do smarowania (szalwiowy z wit. B i z d-pantenolem, zel
oczar). No i juz wspominany No Scar.

Byl moment, ze juz nic nie wyskakiwalo, dlatego lekarz przepisal ten krem
na blizny, zeby troszke rozjasnil cere na twarzy.

Ostatnio to tragedia, brak slonca robi swoje chyba.

--
Pozdr. Hektor

10. Data: 2005-10-19 16:50:13

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Hektor <m...@N...alternatywa.net> napisał(a)
wnews:Xns96F4BF2CC30111272362@127.0.0.1:

> Ostatnio to tragedia, brak slonca robi swoje chyba.

Dodam jeszcze ze tradzik mam tylko na twarzy, najbardziej skoncentrowane sa
policzki oraz zaskorniki, wagry na nosie ;/ Dermatolog kazala
wyciskac...czego ja napewno robic nie bede.

--
Pozdr. Hektor

uszkodzenie siatkówki
Znamię - Gdzie do lekarza państwowego?