Help! Help!!

21. Data: 2006-01-12 23:06:14

Temat: Re: Help! Help!!
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
news:dq61n5$82r$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ja nie mam czego wyznawać ;) To wyznali klienci:
> - kiepska jakość wykonania, duża awaryjność, mało ekonomiczny i na dodatek
> drogi.
> Na tle konkurencji wypada marnie...

Dużo znasz tych 'klientów'? Ciekawa jestem, czy to reprezentatywna grupa.
Jako użytkowniczka (od 2,5 roku) mogę jedynie wyznać zupełnie coś
przeciwnego. Niestety, konkurencja wypadła albo b. słabo (marny 'wypas' za
podobną cenę), albo podobny silnik z podobnym wyposażeniem był okrutnie
drogi. No i nikt, poza fiatem, nie proponował kilkunastoprocentowego rabatu.
Wtedy cena nie jest taka wysoka. :-)
Najfajniej się wypowiadać o czymś, o czym nie ma się pojęcia, ani tym
bardziej doświadczenia w obcowaniu. :-/
I.

22. Data: 2006-01-12 23:14:00

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:dq6n9c$ilm$1@news.onet.pl...

> [...]
> rabatu. Wtedy cena nie jest taka wysoka. :-)
> Najfajniej się wypowiadać o czymś, o czym nie ma się pojęcia, ani tym

Polecam pl.misc.samochody :) NAPRAWDĘ reprezentatywna grupa kierowców z
pasją do samochodów.
2,5 roku temu sytuacja na rynku może była inna. Teraz zakup Astry to
zdecydowanie korzystniejszy interes niż zakup Stilo, a takie było pytanie
autorki watku.
Dalsza dyskusja to już NTG. :)

23. Data: 2006-01-12 23:28:54

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam pl.misc.samochody :) NAPRAWDĘ reprezentatywna grupa kierowców z
> pasją do samochodów.

Wolę jeździć, niż o tym czytać. ;-)

> 2,5 roku temu sytuacja na rynku może była inna. Teraz zakup Astry to
> zdecydowanie korzystniejszy interes niż zakup Stilo, a takie było pytanie
> autorki watku.

Sam/a wiesz, że autorka wątku zadała dosyć... mało konkretne pytanie,
delikatnie rzecz ujmując.
A ja nie porównuję obu marek, bo Oplami nie jeździłam, nie jeżdżę i mam
nadzieję nie jeździć.
Również pozdrawiam!
Iwona

24. Data: 2006-01-12 23:42:54

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:dq6ojs$lte$1@news.onet.pl...
> Sam/a wiesz, że autorka wątku zadała dosyć... mało konkretne pytanie,
> delikatnie rzecz ujmując.
> A ja nie porównuję obu marek, bo Oplami nie jeździłam, nie jeżdżę i mam
> nadzieję nie jeździć.

A czemuż to ? :)
To ty napisałaś o wypowiadaniu się o czymś z czym się nie obcuje.
Ja jeżdżę bardzo często Astrą, a Stilo miałem kiedyś przyjemność. :) Oprócz
tego jeździłem, mniej lub więcej, kilkudziesięcioma innymi samochodami. Więc
jakieś porównanie mam.
A pytanie autorki wątku: "Co kupić, Fiata Stilo bez klimatyzacji czy Opla
Astrę Classic z
klimatyzacją???" - chyba dość konkretne jest? Dlatego z tych dwóch opcji ja
bym wybrał Astrę z silnikiem 1.4.
Bo - klimatyzacja to bardzo przydatna rzecz, - Astra jest samochodem mniej
awaryjnym i bardziej ekonomicznym.
Z podobnej grupy cenowej można by dołożyć jeszczę Fabię - ale jak dla mnie
Fabia jest za mała.

25. Data: 2006-01-13 00:07:23

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czemuż to ? :)

Co 'czemuż to'? Że nie jeździłam? Jakoś nie miałam, nie mam i nie chcę mieć
przyjemności jazdy Oplami. Podobnie, jak nie tęsknię za seksem z kimś innym,
niż gość, z którym spędzam życie.

> To ty napisałaś o wypowiadaniu się o czymś z czym się nie obcuje.

Właśnie się nie wypowiadam. Piszę o jakimkolwiek Oplu coś w stylu: "okazał
się nieudanym samochodem - kiepska jakość wykonania, duża awaryjność, mało
ekonomiczny i na dodatek drogi. Na tle konkurencji wypada marnie..."?

> Oprócz tego jeździłem, mniej lub więcej, kilkudziesięcioma innymi
> samochodami.

Ja też. No i co z tego?

> Więc jakieś porównanie mam.

A ja nie mam i nie chcę mieć porównani, jak jeździ się Oplami vs inne auta.
Czy jest Ci tu trudno coś zrozumieć?

> A pytanie autorki wątku: "Co kupić, Fiata Stilo bez klimatyzacji czy Opla
> Astrę Classic z
> klimatyzacją???" - chyba dość konkretne jest?

Wyjątkowo mało konkretne IMO. Każdy model inny, klima klimie nierówna. A co
najważniejsze tutaj: aut nie porównuje się pod wzgl. faktu, czy posiadają
klimę, ale jaki mają silnik, dlatego ktoś dosyć dosadnie, acz trafnie
podsumował to pytanie autorki wątku: "Chyba nie spodziewałaś się dostać
mądrych odpowiedzi na głupie pytanie?" Wiadomo przecież, że każde auto z
klimą jest b. komfortowe, niż bez klimy.

> Dlatego z tych dwóch opcji ja bym wybrał Astrę z silnikiem 1.4.

A ja w dalszym ciągu obstaję przy swoim fiacie Stilo Multi Wagon 1,9 JTD,
120 KM. :-)

> Z podobnej grupy cenowej można by dołożyć jeszczę Fabię - ale jak dla mnie
> Fabia jest za mała.

Dla mnie Fabia w ogóle nie istnieje.
I.

26. Data: 2006-01-13 00:20:35

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:dq6qs1$qm6
> A ja nie mam i nie chcę mieć porównani, jak jeździ się Oplami vs inne
> auta. Czy jest Ci tu trudno coś zrozumieć?

Dobra, bo mi już ręce opadają... Skoro nie chcesz mieć porównania jak się
jeździ oplami to po co się wypowiadasz na grupie DYSKUSYJNEJ w wątku, w
którym tematem jest porównanie opli z fiatami??? TRUDNO MI TO ZROZUMIEĆ.
Dla mnie EOT

27. Data: 2006-01-13 00:36:22

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro nie chcesz mieć porównania jak się jeździ oplami to po co się
> wypowiadasz na grupie DYSKUSYJNEJ w wątku, w którym tematem jest
> porównanie opli z fiatami???

Napisałm jedynie zawiedzionej wcześniejszymi odpowiedziami dziewczynie, że
jeżdżę fiatem Stilo z klimą i jest OK. Z zaznaczeniem, że opli nie znam. W
dodatku autorka wątku, o dziwo, podziękowała mi za tę odpowiedź...
Czego Ty się starasz tu doszukać?

> TRUDNO MI TO ZROZUMIEĆ.

No widzę właśnie, że nie bardzo rozumiesz słowo pisane. A może coś więcej
jest tu na rzeczy...?
I.

28. Data: 2006-01-14 15:10:03

Od: "mach" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora