Help !!! Pomozcie wytepic octowki !

1. Data: 2002-09-30 07:44:51

Temat: Help !!! Pomozcie wytepic octowki !
Od: petresku <p...@w...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie.
Juz nie wnikam, ze nie moge otwierac okna bo zaraz jest cala chmara.
Raid i inne Morteiny w psikaniu non stop. Pomaga tylko na chwile.
Sa wszedzie. Juz nie wiem co robic.

Prosze o pomoc.

Piotr

1. Data: 2002-09-30 07:58:01

Temat: Re: Help !!! Pomozcie wytepic octowki !
Od: "Venna" <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w temacie.
> Juz nie wnikam, ze nie moge otwierac okna bo zaraz jest cala chmara.
> Raid i inne Morteiny w psikaniu non stop. Pomaga tylko na chwile.
> Sa wszedzie. Juz nie wiem co robic.

Plytki GLOBAL...
bardzo bardzo skuteczne ...
koszt ok. 11 PLN
starcza w zaleznosci od miejsca ustawienia 1- 3 mcy
( im mniej przewiewne tym dluzej)
Dziala na wszystko muchy, muszki, komary, mrowki.....

pozdrawiam
Venna

1. Data: 2002-09-30 09:39:43

Od: petresku <p...@w...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki

Po pracy lece kupic ...

P.

1. Data: 2002-09-30 10:35:06

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"petresku" <p...@w...poczta.pl> wrote in message
> [...]

Niewiele ci pomoze, jesli nie znajdziesz powodu ich inwazji. Te paskudne
muszki, bardzo szybko sie wynosza jesli nie maja co jesc. A wystarczy
drobiazg. Ja je ostatnio znalazlem w malej paczce otwartych rodzynek. Po
wywaleniu tego do smieci muszki w ciagu godziny wyniosly sie na dobre. Przez
tydzien nie bylem w stanie niczym ich zalatwic.

vpw

1. Data: 2002-09-30 10:37:27

Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 Sep 2002 09:44:51 +0200 I had a dream that petresku
>Jak w temacie.
>Juz nie wnikam, ze nie moge otwierac okna bo zaraz jest cala chmara.
>Raid i inne Morteiny w psikaniu non stop. Pomaga tylko na chwile.
>Sa wszedzie. Juz nie wiem co robic.

Od paru tygodni mam dom zawalony jabłkami, niektóre gniją, ale cały czas
nie było ani jednej muszki owocowej :)
Nie mam zielonego pojęcia jak to zrobiłem, ale pewnie się da :)

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2002-09-30 12:47:08

Od: "Jerzy Brzóz" <j...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik petresku <p...@w...poczta.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...poczta.pl...
> Jak w temacie.
> Juz nie wnikam, ze nie moge otwierac okna bo zaraz jest cala chmara.
> Raid i inne Morteiny w psikaniu non stop. Pomaga tylko na chwile.

Odkurzaczem - ekologicznie i skutecznie.

Jurek

1. Data: 2002-09-30 12:52:47

Od: "Yann" <yann7@USUN_TO_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "petresku" <p...@w...poczta.pl> napisal w wiadomosci
: Jak w temacie.
: Juz nie wnikam, ze nie moge otwierac okna bo zaraz jest cala chmara.
: Raid i inne Morteiny w psikaniu non stop. Pomaga tylko na chwile.
: Sa wszedzie. Juz nie wiem co robic.

Nie wiem, czy dobrze zrozumialem. Jesli chodzi o takie male muszki,
które leca m.in. do owoców, to podobno skuteczna jest tzw. ekologiczna
pulapka: sloik, do którego wkladamy kawalek owocu (podobno najlepiej
banana) na wabia, nastepnie np. z kartki papieru robimy lejek i
wkladamy w sloik. Muszki zwabione zapachem wchodza przez lejek do
sloika, ale nie potrafia juz znalezc drogi wyjscia.
Yann

1. Data: 2002-09-30 13:16:29

Od: petresku <p...@w...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja u siebie probuje w taki sposob ze wlalem troche wina owocowego do
sloika i one sie w tym topia, ale jest ich tak duzo ze chyba procz
topienia musza sie gdzies rozmnazac i nie wiem czy im w tym nie pomagam
:-(((

P.

1. Data: 2002-10-01 09:32:38

Od: petresku <p...@w...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak ale to jest rownoznaczne z mieszkaniem jak w wiezieniu ...
nie mozesz niczego wyjac bo zaraz sie pojawiaja ...
szok !!!!!!
no ale sprobuje moze sie jakos uda.
Bede jadl w szafie ...

Piotr

vpw wrote:

> [...]
> wywaleniu tego do smieci muszki w ciagu godziny wyniosly sie na dobre. Przez
> tydzien nie bylem w stanie niczym ich zalatwic.

Farby dulux
Panele podlogowe
naprawa okna "próżniowego"?
Pomocy!! Lodowka - odlamana rurka od agregatu.
ogrzewanie malych mieszkan